Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Oliefanter schreef:Klinkt supwr interessant, Rianne! Heb je nog meer interessante weetjes voor ons?
Klopt wat je zegt denk ik, Madeleine! Ik probeer mijn paard zoveel mogelijk ruwvoer te geven, eigenlijk zowat continu. Het is ook geen veelvraat dus komt ze vaak makkelijk toe met een kilo of 10/dag... Ik hoop dat dat genoeg is alleszins
Zondag "crosstraining", ik kijk er naar uit!
Oliefanter schreef:Klinkt supwr interessant, Rianne! Heb je nog meer interessante weetjes voor ons?
Klopt wat je zegt denk ik, Madeleine! Ik probeer mijn paard zoveel mogelijk ruwvoer te geven, eigenlijk zowat continu. Het is ook geen veelvraat dus komt ze vaak makkelijk toe met een kilo of 10/dag... Ik hoop dat dat genoeg is alleszins
Zondag "crosstraining", ik kijk er naar uit!

__Rianne schreef:Madelein idd goed bezig. Ze zeiden dat een paard 12-14kilo hooi per dag hoort te krijgen.
luzerne was geloof ik 0,5-1.5kilo maar dat weet ik niet zeker. Als iemand er belang bij heeft wil ik de powerpoint wel doorsturen als ik m ontvangen heb
. __Rianne schreef:Als iemand er belang bij heeft wil ik de powerpoint wel doorsturen als ik m ontvangen heb
. Er zijn veel (voor)oordelen over de wow. Maar ik heb het verschil voor mij en mijn paard heel duidelijk gevoeld. Ik denk wel dat het bij je moest passen, en bij je paard. Maar ja dat geldt voor wol gevulde zadels ook. Sommige zit je in als een huis, en sommige zitten als een krant. Mijn passer komt uit kootwijk, ook een eind hiervandaan.
Neesa schreef:@Madelein, wat stom overheen gelezen.... Had je wel even sterkte kunnen wensenHoop dat je morgen, tot andere gedachten word gebracht. Afleiding kun je wel gebruiken. Heftig...
De les ging super, braaf paard en weer veel geleerd.
Lucerne geef ik niet... Kan ik hier gewoonweg ook niet aankomen.

hopelijk kun je je zinnen vandaag even verzetten naar wat leuks, veel plezier!

. Ik deed alleen via mijn album, verder weet ik niet hoe ze op internet te krijgen