[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 16:30

Handig die connecties Margreet. En natuurlijk ook gefeliciteerd, super!

Joki fijn dat je de training zo af hebt kunnen sluiten. Ferrose is volgens mij wel een paard waar je veel van leert.
Je weet in elk geval wat je te doen staat in Castenray. :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 16:31

Margreet ik zag net dat Noor in "onze" baan 4e geworden was, en vroeg dus of ik de prijs mee kon krijgen, maar toen was die al opgehaald. Dus ik dacht dat jullie toch wat langer gebleven waren. KJ al een beetje gewend in de groep?
Het wordt hier trouwens met het uur warmer. Het weer knapt helemaal op.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 16:43

Klopt Danielle. Ik heb nog nooit zoveel moeten leren voor een paard als Ferrose. Ik mag van haar geen fouten maken. Een foute afstand vergeeft ze me tegenwoordig wel maar dit soort fouten dan heeft ze echt nog iets van als jij het allemaal niet zeker weet dan verwacht je toch niet dat ik spring. Maar als ik bij de tweede keer aanrijden normaal doe en geen fouten maak dan gaat ze niet alsnog lopen loeren. En het was wel goed voor mijn ego dat ik mijn weigeringen had op hindernissen waar anderen ook weigeringen hadden, dan ben ik ten minste niet de enige die daar moeite mee heeft

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 16:50

erg fijn joki!

Margreet da's nog eens handig!

Ik ga spaghetti eten bij vriendje normaal kookt zn mama niet op zondag :P

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:31

even spammen :+ topper in westerbork <3

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:36

Hoi allwmaal

@ Texelse beterschap
@ Margreet wat een verschrikkelijk nieuws over Sjors.
@ Noor wat een verschrikkelijk nieuws. En juist vandaag dat ze naar de wei zouden gaan. Stonden ze samen in 1 stal? MAW had het KJ ook kunnen overkomen?
@ Sussie fijn dat W je dan toch zo goed helpt, heerlijk zulke paarden. Had je nog goeie punten?
@ Mendy voor jou dus de beste anti conceptie ;) hahahaha veel plezier nog!!! Ik blijf ook nooit slapen tijdens pony kamp... heb mn slaap wel nodig en dit jaar blijft Geert ook niet slapen :)
@ F_E hahaha ik vind ze normaal ook niet duidelijk genoeg maar was bang dat ik spijt zou krijgen als we het niet zouden doen. En moet eerlijk bekennen dat hier niet zoveel twijfel over mogelijk is. Ik heb ze nog niet vaak zo duidelijk gezien. Maar geen probleem verder want ik mag ze niet plaatsen van Geert :)
@ Mootje balen van je heup zeg. Wel knap dat je direct weer 5 km hebt gelopen.
@ Evony mooie dressuur foto! Ik denk dat zij dan ook nog wat dressuur foto's van Geert heeft want jullie waren dezelfde tijd en ik heb iemand foto's van Geert zien maken.
@ Evie jij maakt mensen nieuwsgierig maar wil het niet vertellen _-:( apekop! :+

Geert heeft vandaag de vloer gelegd, en de plinten is ie nu aan het aanmaken. Ik ben patatjes aan het bakken. Lekker zondagje zo!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:41

Marijke, Evie reageert wel op pb's hoor ;)
Wat fijn dat de vloer is gelegd!
Wata is leuk <3 hij had er zin in! Dit seizoen nog een L debuut?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:43

Marijke, we denken echt dat Sjors een hersen- of hartinfarct heeft gehad want er was verder helemaal niks te zien en in z'n bekkie zat stro dus het is denken we tijdens het eten gebeurd. Maar zeker zullen we het nooit weten.
Mooi even bij Paul op verjaardag geweest, nu weer helemaal alleen thuis, hondjes komen pas morgen weer; helemaal totaal niks aan. Vroeg naar bed denk ik zomaar.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:44

Evony: leuk zo'n dressuurfoto van jullie!
Marijke: geert is fanatiek in huis bezig vandaag!
Joki: fijn dat F goed aanpakt nu.
Noor: ook nog prijs! Gefeliciteerd!
Texelse: netjes hoor van de jongste!
Evie: maakt mensen nieuwsgierig maar wil niets zeggen
Suikermeisje: gaat lekker spaghetti eten.
Watapatja: op een of andere manier doet je filmpje het niet goed bij mij.

Weltsieger heeft gisteren met mij nog een tweede prijs gehaald. We hadden de tweede proef 189 punten. Terwijl we daar nog een grote fout hadden in galop. Er begon een paard te snurken en daar moest hij naar kijken. Sprong een keurige wissel. Helaas wordt deze niet gevraagd in het L1. Dus terecht een vier daar. Andere jury in de eerste proef had heel streng zitten punten. Die vond blijkbaar W niet zo leuk. 169 punten voor een betere proef als de tweede was dan ook wat laag. Maar daar zit ik niet zo mee. Nu mag ik weer een proefje langer in het L1 blijven :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:47

Wat knap, Sussie! Zit je al in de buurt van de 40 wp dan :D had je vader of moeder hem gereden toen jij daarniet in staat toe was?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 18:29

@ Mootje vloer is echt prachtig geworden. ;D
@ Margreet dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht dat ie zn nek had gebroken. Excuus.. Dit is natuurlijk ook verschrikkelijk. En vooral zo jong nog.
@ Sussie gefeliciteerd! Netjes hoor.. Geert is idd fanatiek bezig. :D Dinsdag wordt de kamer ook al gebracht en die kan natuurlijk nog wel effe in dozen blijven staan maar direct op zetten is nog veel leuker ;)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 18:36

Marijke, geen excuses hoor. Dat kan ook gebeurd zijn maar ze denken van niet omdat hij "zo keurig" voorover lag.

Jeroen: ;( :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 18:38

dan is het breken van zijn nek wel heel onwaarschijnlijk.

Jeroen is vast heel verdrietig hahaha stomme voetbal...

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 18:50

Mootje: pa en ma hebben hem in 3 weken ongeveer 6 keer gereden. Wel wat gereden dus maar niet veel. Weltsieger is gelukkig een makkelijke wat dat betreft. Die kun je rustig stil zetten en daarna zonder problemen weer opstappen. Dressuur is maar tot 30 winstpunten. Ik zit nu op 18 winstpunten. Kan ik precies alle selectieproeven voor de kampioenschappen mee rijden er vanuit gaande dat ik 1 winstpunt per keer rij.
Marijke: Geert mag dus nog even doorklussen :D Straks wel benieuwd naar foto's!
Margreet: hoe het ook gebeurd is hij was nog veel te jong om te gaan. Zonde van zo'n jaarling!
Texelse: ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd via FB
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 29-04-12 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:01

@ Mootje balen van je heup!
@ Evony leuke foto!
@ Mistid oliebol zeg van je tape!
@ Watapatja leuk filmpje! Lijkt het zo of stond dat parcour onwijs laag?!
Wel lekker weer zo te zien! Gefeliciteerd met je WP's!

Max heeft zich ook weer keurig gedragen! Geslaagd voor dr proefje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:04

Henny, de bodem was echt drama in W'bork... Ik vind het er trouwens niet lager uitzien dan het springparcours in de B in Wieringerwerf, lisse of Leidschendam :') die bodems zijn ook niet je van het.
Sussie, Toch fijn dat allebei je ouders en zus rijden. Ook al is zus nu in Australië :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:18

Middag!

Margreet, wat onwijs k*t zeg!
Henny, bodem was inderdaad slecht in W'bork. Vond hem zondag voor het L wel helemaal bagger. Alles was modder en schoot ook alle kanten op.
Weule, hier nog een balende twente fan!( manlief)
Marijjke, moet je morgen nog werken?

Hier vanmorgen flinke buitenrit gemaakt met clubgenootje. Was erg gezellig en Uk was door het dolle heen. Die kwam wit van het zweet weer thuis.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:24

Alleen PH zet een behoorlijk hoog parcours neer in de SGW. WB staat zo te zien idd ook laag, maar ziet er wel goed uit Watapatja.
Joki, vertrouwen moet goed komen op deze manier toch?

Lees dat er een hoop prijs hebben gereden dit weekend en dit niet verwacht hadden, nou, hier ook!
Had ingeschreven voor een rondje BB en rondje B maar begon wel te twijfelen aangezien Edge de laatste nogal studeerd voor rodeostier. Nou, vandaag niet, de knapperd. Nu had ik ook wel geluk moet ik zeggen. Parcourslopen in BB mocht met paard. En wie was er parcoursbouwer, jawel, Wim Grens. (Mijn oude instructeur van toen ik nog een klein Melletje met een hele stoute B pony was.) Hij had mij al gezien op de startlijst en kwam even kletsen toen ik te paard parcours ging verkennen. De bak was verder leeg, er was even een pauze ingelast. Edge komt steigerend de bak in en ik leg Wim uit dat ik hem daarom even mee naar binnen wilde hebben, Edge moet snappen dat je ook rustig kunt stappen tussen de hindernissen. Nou, Zegt wim toen Edge klaar was met zijn handstandjes oefenen, doe hier dan ff lekker een galopje. Dus ik even daar kort ingereden, toen even naar de losrijbak voor een sprongetje en hup het parcours in. Foutloos BB! En best netjes, al kon het zeker beter. Toen rondje B en weer foutloos en ik kon er nu echt fijn aan rijden. Waar stijlpunten bij mij meestal niet geweldig zijn en ik dus vreesde voor de nieuwe methode, had ik gewoon 71 punten en een derde prijs, yoehoe! *\o/*

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:29

Ik schiet alweer in de stress: wat is er bij Jeroen gebeurd.................. tssss, dat stomme voetbal :Y) :roll: .

Komen hier en daar goede resultaten langs!! FE: leuk joh! *\o/*
Buitenrit was lekker, hier en daar drupje regen, maar stelde niet veel voor. Giga's conditie stelt ook niet veel meer voor :oo . Die heeft wel even wat ingeleverd de afgelopen weken. Wordt zwaar in Castenray ben ik bang. Daarna maar eens flink aan de galoptraining: 1,5 maand tijd om conditie op te bouwen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:36

Toen Sanne moest rijden was hij alweer een heel stuk opgedroogd, maar toen ik moest was het echt nog drama, heel veel gleden enorm. Die van mij gelukkig niet, alleen mijn tempo was weg :') .

Top FE, gefeliciteerd!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:38

@ F_E heerlijk toch! Van harte met je prijs!!!!
@ Leli oei dan is Castenray al wel vlug als ze zoveel conditie in heeft geleverd.
@ Jantine jij krijgt een PBtje :)
@ Sussie ja maar het heeft geen haast dus dan is het klussen wel heel leuk :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:38

Margreet en Noor, wat een rot nieuws en wat zal iedereen geschrokken zijn.

Ik moets ook meteen aan Weule denken nadat ik de uitslag gezien had. Voor mij wel gunstig, ben zoiezo altijd voor 020, werk in de haven van 020 en heb echt fanatieke suporters als collega's (tatoeages, oorbellen, mutsen sjaals enz met ajax)

Texelse, je dochter doet het lekker en nou gaat ze morgen naar Beukers?

FE, netjes van je punten hoor.

Vief, verhuizing nog gelukt?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:43

MargreetW schreef:
Marijke, geen excuses hoor. Dat kan ook gebeurd zijn maar ze denken van niet omdat hij "zo keurig" voorover lag.

Jeroen: ;( :(:)

Maar gelukkig geen kampioen in de veste

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:47

@Roos: yep, het springkwartje lijkt te vallen, dus even wat ervaring opdoen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:47

FE: super hoor! Gefeliciteerd met je derde prijs!
Leli: dat wordt nog even flink conditietraining doen voor Castenray!
Jantine: Uk had het naar zijn zin op de buitenrit!
Roos: veel Twente supporters in dit topic volgens mij.
Texelse: leuk dat ze morgen naar Beukers gaan!