Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meert schreef:2 stalgenootjes van mij hebben vandaag meegedaan, groep van 12 uur. Ze zitten allebei niet op bokt (ze vroegen al of ik bokt in de gaten wilde houden voor de volgende crosstraining). De les is beide erg goed bevallen.
https://lh6.googleusercontent.com/-VSpB3wxsU0E/UFYuVt7lalI/AAAAAAAAAEw/LjwudKpDpGY/s800/Cross.jpg
crossen (en endurance) is verslavend
asbadedas schreef:Een vriendin en ik zaten in het groepje van 10 uur. Is weer erg goed bevallen, veel technische dingen geleerd!! Wij komen 20 oktober weer (inschrijving volgt). Helaas niemand bij ons om foto's te maken, gaan we volgende keer regelen!

Elpharo schreef:Donna- wat onwijs gaaf om te zien, Button over de boomstam! En alleen door de waterbak, petje af voor Xena hoor! Die zijn echt gegroeid, echt heel knap!
Ik moet even kijken of ik 20 oktober kan, mijn trailer is dan namelijk met iemand anders op pad! Heb je nog andere data voor Senna en Rapi-A-pony stom toevallig? Ze wil wel graag hoor!
Nog 1 week en dan mag ik ook weer rijden, hopelijk voelt het goed en kunnen we ook snel weer opbouwen en ook een keertje komen. Ik vind het nu al spannend!!
xxBrittxx schreef:goeieavond,
ik ga waarschijnlijk 7 oktober meedoen aan de oefencross, ik zit alleen erg te twijfelen of
ik bij de beginners zal gaan of bij de klasse B. ik heb zelf al een keer in moordrecht gecrosst (clinic)
en op een SGW kamp geweest waar ik iedere dag cross had.
welke hindernissen komen er in het b parcourtje voor ? afsprong in de waterbak? trackehner ? heg enzevoort...
wat lijkt jullie het handigst te doen voor mij B - nivo of beginners ?
alvast bedankt !

brechtje122 schreef:xxBrittxx schreef:goeieavond,
ik ga waarschijnlijk 7 oktober meedoen aan de oefencross, ik zit alleen erg te twijfelen of
ik bij de beginners zal gaan of bij de klasse B. ik heb zelf al een keer in moordrecht gecrosst (clinic)
welke hindernissen komen er in het b parcourtje voor ? afsprong in de waterbak? trackehner ? heg enzevoort...
alvast bedankt !
Mijn zus doet ook mee aan de oefencross en heeft ook gemailt of er verschillende niveau's zijn, maar die waren er niet. Je mag kiezen of je een hoge of lage hindernis neemt soms.
brechtje122 schreef:xxBrittxx schreef:goeieavond,
alvast bedankt !
Mijn zus doet ook mee aan de oefencross en heeft ook gemailt of er verschillende niveau's zijn, maar die waren er niet. Je mag kiezen of je een hoge of lage hindernis neemt soms.
xxBrittxx schreef:goeieavond,
alvast bedankt !
PrimaDonna_ schreef:xxBrittxx schreef:goeieavond,
alvast bedankt !
Ik heb mij net ingeschreven via de mail, hoop op snel antwoord terug!
Ga voor het eerst mee doen met mijn bijrijdpaard, eigenaresse ervan heeft wel al een paar keer gecrossd met hem op het terrein waar de cross ook word gehouden. Hij sprong toen alles en vond het helemaal leuk.
Ben erg benieuwd! Inschrijven is tot 2 okt stond er dus hoop dat ik nog mee mag doen!
Jollybollie schreef:Voor mij zit crossen er voorlopig niet in, paardje is helaas kreupel...
Enne, wat fijn dat je mooie foto's van Karrimh heb gekregen. Helaas kan ik je daar niet aan helpen....

Ze oefent thuis ook regelmatig, echt stoer, ik word helemaal geïnspireerd. 4 november is op een zondag, dat komt net minder goed uit. Dus dan toch de 20e. Weet jij of het weer in de ochtend is? Balen overigens van de droes...bah is dat altijd! En ben jij aan het lessen voor je groot rijbewijs?? Dat zou stoer zijn! Succes binnenkort dan denk ik