[SGW] crosstrainingen Moordrecht 2012, nieuwe data op p. 31

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 20:09

ben benieuwd hoe de rest ervaren heeft en hebben jullie ook foto's?

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:57

asbadedas

Re: crosstrainingen Moordrecht 2012, nieuwe data op p. 31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 08:53

Een vriendin en ik zaten in het groepje van 10 uur. Is weer erg goed bevallen, veel technische dingen geleerd!! Wij komen 20 oktober weer (inschrijving volgt). Helaas niemand bij ons om foto's te maken, gaan we volgende keer regelen!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:09

Donna- wat onwijs gaaf om te zien, Button over de boomstam! En alleen door de waterbak, petje af voor Xena hoor! Die zijn echt gegroeid, echt heel knap!

Ik moet even kijken of ik 20 oktober kan, mijn trailer is dan namelijk met iemand anders op pad! Heb je nog andere data voor Senna en Rapi-A-pony stom toevallig? Ze wil wel graag hoor!

Nog 1 week en dan mag ik ook weer rijden, hopelijk voelt het goed en kunnen we ook snel weer opbouwen en ook een keertje komen. Ik vind het nu al spannend!!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 17:51

Meert schreef:
2 stalgenootjes van mij hebben vandaag meegedaan, groep van 12 uur. Ze zitten allebei niet op bokt (ze vroegen al of ik bokt in de gaten wilde houden voor de volgende crosstraining). De les is beide erg goed bevallen.
https://lh6.googleusercontent.com/-VSpB3wxsU0E/UFYuVt7lalI/AAAAAAAAAEw/LjwudKpDpGY/s800/Cross.jpg

volgende trainingen zijn 20 okt en 4 nov, fijn te horen dat ze het zo naar hun zin hebben gehad *\o/* crossen (en endurance) is verslavend :j

asbadedas schreef:
Een vriendin en ik zaten in het groepje van 10 uur. Is weer erg goed bevallen, veel technische dingen geleerd!! Wij komen 20 oktober weer (inschrijving volgt). Helaas niemand bij ons om foto's te maken, gaan we volgende keer regelen!

misschien dat ik er de volgende keer ook bij ben en zal dan foto's maken ok? wel even van te voren aangeven bij de training ;)

Elpharo schreef:
Donna- wat onwijs gaaf om te zien, Button over de boomstam! En alleen door de waterbak, petje af voor Xena hoor! Die zijn echt gegroeid, echt heel knap!

Ik moet even kijken of ik 20 oktober kan, mijn trailer is dan namelijk met iemand anders op pad! Heb je nog andere data voor Senna en Rapi-A-pony stom toevallig? Ze wil wel graag hoor!

Nog 1 week en dan mag ik ook weer rijden, hopelijk voelt het goed en kunnen we ook snel weer opbouwen en ook een keertje komen. Ik vind het nu al spannend!!

leuk om te zien hè? ze zijn inderdaad enorm vooruit gegaan _/-\o_
is 4 nov nog een optie voor jullie? misschien dat Anne Marijn dan ook weer mag komen crossen *\o/*

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 20:02

zo leuk om te horen dat mensen genoten hebben, was de 1e keer, en zich opnieuw inschrijven - daarom zeg ik altijd; let op het is verslavend *\o/*

hopelijk kan ik de volgende data ook weer zelf meerijden :j

is er nog iemand die foto's heeft?

xxBrittxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:47

goeieavond,
ik ga waarschijnlijk 7 oktober meedoen aan de oefencross, ik zit alleen erg te twijfelen of
ik bij de beginners zal gaan of bij de klasse B. ik heb zelf al een keer in moordrecht gecrosst (clinic)
en op een SGW kamp geweest waar ik iedere dag cross had.
welke hindernissen komen er in het b parcourtje voor ? afsprong in de waterbak? trackehner ? heg enzevoort...
wat lijkt jullie het handigst te doen voor mij B - nivo of beginners ?
alvast bedankt !

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 10:38

uh ik denk dat je verkeerd zit, want ik organiseer alleen trainingen en geen oefencross

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:57

xxBrittxx schreef:
goeieavond,
ik ga waarschijnlijk 7 oktober meedoen aan de oefencross, ik zit alleen erg te twijfelen of
ik bij de beginners zal gaan of bij de klasse B. ik heb zelf al een keer in moordrecht gecrosst (clinic)
welke hindernissen komen er in het b parcourtje voor ? afsprong in de waterbak? trackehner ? heg enzevoort...
alvast bedankt !

Mijn zus doet ook mee aan de oefencross en heeft ook gemailt of er verschillende niveau's zijn, maar die waren er niet. Je mag kiezen of je een hoge of lage hindernis neemt soms.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:24

Het is ook echt verslavend en leuk Donna :j

Ik kom volgend voorjaar weer een keertje!
Voorlopig genoeg staan en te drukke weekenden...

xxBrittxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:37

brechtje122 schreef:
xxBrittxx schreef:
goeieavond,
alvast bedankt !

Mijn zus doet ook mee aan de oefencross en heeft ook gemailt of er verschillende niveau's zijn, maar die waren er niet. Je mag kiezen of je een hoge of lage hindernis neemt soms.

oh okee dankjewel !

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 19:12

brechtje122 schreef:
xxBrittxx schreef:
goeieavond,
alvast bedankt !

dames kunnen we aub on topic blijven: ik organiseer GEEN oefencross en graag deze discussie niet via MIJN topic verder bespreken, dit kan via PB

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 10:20

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat over trainingen in Moordrecht, georganiseerd door Karrimh.
Vragen en opmerkingen over een oefencross zijn hier offtopic, daar kan een apart topic voor aangemaakt worden.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 19:13

zoals het er nu uitziet ben ik er zelf 20 okt ook bij *\o/*

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-12 18:57

ik heb inmiddels van Jessica Lam ('s vriend) super mooie foto's van Karrimh ontvangen. nu weet ik dat er meer mensen zijn die ooit foto's van ons gemaakt hebben en wil vragen of jullie die ook willen mailen naar donna.oudshoorn@hotmail.com ik ben bezig met een fotoboek van mijn topper R.I.P. en alles is welkom.... :j

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 19:02

krijg nu een aantal vragen betreft jonge paardjes. uiteraard is dit ook geschikt voor de jonkies, geef dit echter wel van te voren aan bij Richard en uiteraard wordt hier tijdens de les rekening mee gehouden.
als ik mijn jonkies voor het 1st meeneem rijd ik nooit een hele les de 1e keer mee en stoppen we op het hoogte punt.

dus je kunt je gewoon opgeven *\o/*

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 19:09

even weer wat dingen op een rijtje:

er staan nu nog 2 trainingen op het schema

data: 20 okt en 4 nov
inschrijfgeld € 25,- incl terreinvergoeding (les duurt een uur)
niveau: voor iedereen, mensen met 0,0 ervaring dus ook jonge paarden / combinaties / mensen die niet dapper zijn (puppy niveau) / mensen met wat crosservaring (beginners) / mensen met veel ervaring (ervaren / gevorderd)
beenbescherming en bodyprotector zijn verplicht (als ik er ben ook te huur voor € 7,50)
zelf van te voren losrijden en aan het eind uitstappen
inschrijven: mail sturen naar donna.oudshoorn@hotmail.com

soms is er ook mogelijkheid om een A/B(/C) ponygroepje te laten rijden zodat ook de hele kleintjes mee kunnen doen *\o/*

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 14:11

nog een veel gestelde vraag is:

wat voor beenbeschermers te gebruiken?

je kunt gewone beenbeschermers gebruiken, speciale voor de cross zijn niet verplicht

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 15:02

xxBrittxx schreef:
goeieavond,
alvast bedankt !

Ik heb mij net ingeschreven via de mail, hoop op snel antwoord terug!
Ga voor het eerst mee doen met mijn bijrijdpaard, eigenaresse ervan heeft wel al een paar keer gecrossd met hem op het terrein waar de cross ook word gehouden. Hij sprong toen alles en vond het helemaal leuk.
Ben erg benieuwd! Inschrijven is tot 2 okt stond er dus hoop dat ik nog mee mag doen! :D

Jollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 21:07

Voor mij zit crossen er voorlopig niet in, paardje is helaas kreupel...

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 21:26

PrimaDonna_ schreef:
xxBrittxx schreef:
goeieavond,
alvast bedankt !

Ik heb mij net ingeschreven via de mail, hoop op snel antwoord terug!
Ga voor het eerst mee doen met mijn bijrijdpaard, eigenaresse ervan heeft wel al een paar keer gecrossd met hem op het terrein waar de cross ook word gehouden. Hij sprong toen alles en vond het helemaal leuk.
Ben erg benieuwd! Inschrijven is tot 2 okt stond er dus hoop dat ik nog mee mag doen! :D

zoals ik eerder heb aangegeven EN Nickeltje (mod en tekst staat in een opvallende kleur - groen):
dit topic gaat over crosstrainingen, op dit moment 20 okt en 4 nov, dus kunnen we aub het ontopic houden -O-

Jollybollie schreef:

vervelent, what happend?

Norrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 09:36

Jollybollie schreef:

Hey balen Nienke! Wat heeft Sjakie?

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:26

Hee Donna, had jij nou ook een (b) pony op 20 oktober? Ik kan namelijk een trailer regelen en dan kan Senna weer meedoen met Rapi. Is er nog plek? Zo ja, dan ga ik je een mailtje sturen :) Enne, wat fijn dat je mooie foto's van Karrimh heb gekregen. Helaas kan ik je daar niet aan helpen....

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 16:06

heey mama :=

dat andere ponytje kan de 20 niet ivm droes bij hun op stal, hoogst waarschijnlijk komt ze 4 nov. ik kan aan de dames bij mij op stal vragen of ze willen/kunnen, maar ik mag zelf nu nog niet de vrachtwagen rijden en hopelijk dan wel ;)

maar jouw topper kan gewoon ook bij de grotere hoor, ze sprong mijn arabier er in ieder geval gewoon uit _O-

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:18

Hee Donna....hihi...ja da's waar! Het springkanonnetje :) Ze oefent thuis ook regelmatig, echt stoer, ik word helemaal geïnspireerd. 4 november is op een zondag, dat komt net minder goed uit. Dus dan toch de 20e. Weet jij of het weer in de ochtend is? Balen overigens van de droes...bah is dat altijd! En ben jij aan het lessen voor je groot rijbewijs?? Dat zou stoer zijn! Succes binnenkort dan denk ik :)