wij rijden om 10.00 weg. Doen er 1.5 uur over en moeten om 13.45 dressuren. Zijn we er mooi op tijd. Ben benieuwd hoop zo dat Geert wel de cross mag starten...
Joki
Geplaatst: 24-06-11 22:40
Dat zou wel heel leuk zijn Floor Ik vond met kijken de sjoelbak echt huge. Ik ben vorig jaar alleen in MB B wezen kijken en tot ik het lef heb om de sjoelbak te springen (en een wp in de B heb, klein detail ) mag ik van mezelf geen B cross starten. Leuk rijjasje is dat itsme Sussie fijn dat je hem door zijn buikpijn gekregen hebt Fijn dat what er in 1x op liep
Ik heb toch maar even toestemming gevraagd aan de staleigenaar om in de ringen te rijden. De B-ringen vindt hij sowieso niet erg maar het weiland waar de M/Z ringen staan wordt normaal niet gebruikt voor paarden (alleen 2 wedstrijden per jaar, normaal zijn daar hondenshows) en gelukkig mocht ik daar ook gewoon even een aantal rondjes rijden. Ik kan de B-ringen wel aan Ferrose laten zien maar dan spookt ze vast gewoon weer in de Mringen dus liever meteen goed.
Barbara, die sjoelbak is toch niet voor de B? Heb het niet in het echt gezien hoor daar niet van, maar dacht dat het voor de M was? Fijn dat je toch even in de ring kon voorbereiden. Heb je er zin in?
Ach tegen die tijd dat ik een wp B springen heb, heb ik al zoveel crosstrainingen gehad dat ik niet meer mag miepen van mezelf.
texelse
Geplaatst: 24-06-11 23:21
@Marijke: Waarom zou Geert niet mogen crossen dan?
Eigenlijk ben ik een klein beetje jaloers als ik hoor hoe enthousiast iedereen vertelt over de voorbereidingen van o.a. MB. Had er graag rond gekeken/gegroomd! Maar helaas, hopelijk volgend jaar. En hier vandaan gaan ze morgen met de pony naar de keuring, maar ik kan/mag niet mee . Er moet iemand thuis blijven voor de gasten. Dus mag ik hier gaan zitten duimen.
@ Texelse, meestal springt Ula zo moeilijk dat de balken rond vliegen.. castenray mocht hij ook niet starten en toen hij 2 jaar geleden over ging van de B naar de L mocht hij de 1e paar crossen ook niet starten.
Heel vreemd moeilijk diertje. Maar ik duim voor Geert dat hij wel mag starten. Al is het met 16 strafpunten en mega veel tijd fouten in het spring parcours.
Aaaaah, dat is balen!! Dat hebben we hier 1x mee gemaakt, en dat is zoooooooo balen! Het lijkt zoveel 24 strafpunten, maar o jeetje, soms zit je er zomaar aan. Ons paardje liep 2 weken voor de cross, 2x rondje super simpel foutloos, op watertrensje en lage neusriem, dus met de sgw ook dat weer ingedaan. Pakt die lummel het bit tussen de kiezen en rent dwars door alle hindernissen heen!! Goeie les geweest. Daarna altijd met mexicaanse neusriem en pessoa bit.
Ik duim morgen ook voor Geert, Marijke!
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-11 05:43
Help help, is er iemand die Noortje straks kan helpen groomen? Dressuur is rond kwart over negen. Ik ben ziek in allerlei variaties helaas. Ik ga wel mee dus ben tot 6 uur via bokt bereikbaar en anders via het tel.nr. dat bij paardeninfo in mijn profiel staat.
Nee, Margreet, wat een pech!!! Maar er zijn zoveel mensen, en sgw-ers onder elkaar zijn meestal erg hulpvaardig, dus dat komt wel goed. En misschien is het bij jou "voorbijgaand spul", en ben je straks wel weer een beetje opgeknapt! In ieder geval beterschap. Jammer genoeg zijn wij niet in MB, anders hadden we jullie uiteraard graag geholpen.
goeiemorgen! Wat een rust hier, is iedereen in MB?
Ik heb gister met wiso in elk geval een 6e plaats mee naar huis genomen en met Frits de 4e plaats
bvw
Geplaatst: 25-06-11 11:38
nu nog even flot bijgelezen Corien is jarig! Gefeliciteerd Floor gaat misschien helpen bij de eindkeuring, leuk! Welt van Sussie had buikpijn maar lijkt weer aardig goed te gaan en verder veel MB gangers, succes!