Haha ja dat te netjes zitten in het springen ken ik. Ik probeer nu licht te zitten en dat lijkt erg fijn te werken voor T. Als ik teveel ga zitten wordt ie loperig.
Annetje, hij is groot en ik ben niet zo groot En hij is nu ook wel iets aan de zware kant. Beterschap!
Ik ben echt een prutsmuts in het springen. Probeer altijd netjes en stil te blijven zitten, moet daar echt om denken, anders word ik heel onrustig in mijn zit.
Dressuur, uhmmmm, daar doe ik nauwelijk meer aan. Alleen nog thuis en tijdens sgw´s. Maar niet meer op M1 niveau.
Even vraagje valt het M van oudkarspel o pde zaterdagof zondag?
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-11 16:07
mistid schreef:
_Noor schreef:
De one-eyed wicked Witch bedoel je?!
Geen idee, dat staat er niet op. Wel pinchless
Whahaha, ik doelde op mijn buurvrouw, Mirthe. Niet op je bit!
@ Karen: ik ben nog steeds zoekende wat dat betreft. Als het wat hoger wordt, komt Jer slecht terug op mijn zit. Maar ik moet ook weer niet te zwaar gaan zitten. Dat gaat trouwens al een stuk beter sinds ik dit zadel heb! Zoeken en oefenen dus! Ik vind T niet heel vet hoor!
Zo op de foto vind ik TG ook niet aan de zware kant, maar foto's kunnen natuurlijk vertekenen. Vorig jaar was de B toch op zondag? Meen me dat te herinneren. Maar zeker weten doe ik dat niet.. Al is Disney land parijs ook niet verkeerd. Hier gaan ze om de 8 weken ongeveer naar de smid, dan is het ook wel nodig. Ik zit ook altijd te netjes met springen. Wil ook altijd een te net tempo aanhouden, dat dan eigenlijk te laag is. Ben benieuwd hoe het zo gaat! Vaders gaat mee en die ging foto's of filmpje maken, kan ik het zelf terug zien wat ik fout doe. Met Vero net lekker het bos ingeweest, even lekker uitgewaaid.
Hier gaan de paarden ook elke 8 weken nieuw op de ijzers. Hebben ze allemaal rondom op ijzers staan. Zeus krijgt elke 6 weken nieuwe achterijzers. Lekker Sannn met dit weer een buitenrit.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat te doen met Zeus. Hij heeft woensdag weer voor het eerst gesprongen (baby huppeltjes gemaakt) en was toen donderdag wel wat stijf. In de spring les was hij onzettend gek. Zaterdag liep hij echt fijn. Maar wel heet en gek. Gister niet gereden omdat ik met Geert mee wou en vandaag was hij weer zo gek. Hij krijgt een halfje brok 2x daags en een handje muesli. Hij begint nu te stuiteren en in 1 keer me teugels uit de handen te trekken en dan rond springen zeg maar. Na 45 minuten is ie nog net zo gek als in het begin. Kan hem toch moeilijk elke dag onzettend veel werk geven???
viefdepief
Geplaatst: 14-03-11 18:23
Woll gaat een keer voor 11 weken, eigenlijk zou ze morgen op 10 weken opnieuw beslagen worden, maar kwam me echt even beroerd uit dus nu naar volgende week verplaats. Ze zitten trouwens nog netjes en haar hoeven zijn ook echt niet te lang of iets Achter heeft ze geen ijzers en daar kan je gewoon echt bijna niks afhalen. Die groeien echt net zo hard als ze slijten. Ideaal
Ze was net trouwens lekker fris. Vind het echt fijn om te zien dat ze zo lekker in haar vel zit! Nu maar eens mijn tas inpakken, moet over een halfuurtje alweer in de trein zitten
Tientje: Wat een schattige foto's Margriet: Wauw, gaaf paard!