hetismij schreef:@ sannn, met hoeveel zat jij toen in een groep? En hoe was het ingedeeld, naar niveau of zat alles gewoon door elkaar?
Ik zat met zijn 4-en in een groep. Het is met max. 6 dacht ik. Maar daar moet je me niet op vast pinnen.
Ik zat toen in de beginnersgroep, achteraf vond ik het wel heel gezellig maar ik had wel wat meer willen doen. Zat ook net in de 'verkeerde' beginnersgroep, want die andere groep deed wel veel meer. Dat is net de pech die je treft, bij ons waren er 2 in de les bij wie het wat minder ging. Maar dat is het risico, voor hetzelfde geld was ik degene bij wie het wat minder ging. Wel werd er ook rekening mee gehouden, zo mochten wij wat meer andere dingen doen zeg maar.
Er wordt dus zeker rekening gehouden met je niveau. Zo zaten de gevorderdere ruiters bij elkaar en de beginners. Je moet ook aangeven welk niveau je hebt. Het waren 3 avonden trainingen en het begon dacht ik om half 7. Elke avond 2/ 3 groepen per instructeur en meestal gaven 2 instructeurs op 1 avond les. Femke en Gert of Henrieke en Gert. Ze hadden de pony's ook van de paarden gescheiden etc. Je had geen last van elkaar op de baan, het is groot zat daar. Alleen met de galoptraining moet je even gillen dat ze aan de kant moeten.
Was wel super gedaan, ik heb heel veel geleerd!