Ja en het ergste i dat ik een hele mooie cello heb van uit het jaar 1648 en er niet op speel... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja en het ergste i dat ik een hele mooie cello heb van uit het jaar 1648 en er niet op speel... peanutbutter schreef:Ben niet boos hoorJa en het ergste i dat ik een hele mooie cello heb van uit het jaar 1648 en er niet op speel...
Knap hoor dat je het kan!! Ik ben nogal A-muzikaal als het gaat om een instrument.. zelfs een blokfluit is geen succes
.. Wel gaaf dat je bent gevraagd, maar kan me wel voorstellen dat het op dat niveau nogal wat is
..
en onlangs heeft ze een vleugel gekregen van haar man, mega mooi ding en ze kan spelen
...
. Meno ging super. De buurman zei nog, als je die dit jaar een keer M springen start en een keer samengesteld rijdt wat allemaal lukt heb je een heule dure pony onder je kont. Het was nu gewoon een dure pony volgens hem
. Gister heb ik ook al genoeg veren in mijn kont gehad over Meno, dat vind ik toch wel leuk
. 
m'n moeder kan heel goed pianospelen en m'n broertje heel goed viool en die speelt tegenwoordig gitaar (eeuwig zonde als je mij vraagt).
Meestal moet ik dat uitleggen.
, het is echt irritant als je constant alleen maar op je houding gewezen wordt , maar ik heb er wel veel aan.
voor mezelf
, Bam liep erg lekket, vooral op het eind toen de bak weer wat leger was. 
peanutbutter schreef:We hebben vast nog wel een keer een nestje Lotte. En misschien is het ook juist voor die ouwe wel gezellig een pup erbij.
Tenminste ken meerdere mensen die dacht ach neem alvast een pup want de andere gaat aftakelen. Namen een pup erbij en oude leefde volledig op.

Maar gevoel voor muziek heb ik wel, anders had ik niet zo makkelijk op al die verschillende instrumenten kunnen spelen. 
.
. Maar had er op een gegeven moment gewoon geen zin meer in.
.. Simmie schreef:Het ligt er maar aan waarvoor Aquatraining wordt ingezet. Het is niet voor alle blessures geschikt. Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een echt paardenzwembad waar de paarden echt zelf moeten zwemmen.
WolinLotte schreef:Goeiemorgen!!!![]()
Shanouk, mijn instructrice is met haar paard, die hetzelfde heeft gehad als Vorstin, naar Leusden geweest, omdat hier een heel team om heen staat.. Moet zeggen; het heeft enorm veel geholpen!! Maar je hebt verschillende soorten aquatraining.. Haar paard ging in het water op zo'n loopband, waardoor ze dus haar rug dus anders moest gaan gebruiken. Zwemmen is weer niet zo goed voor paarden met rug problemen (vanwege de hoge hoofdhouding), maar wel erg goed voor peesproblemen..
http://www.fpcdehofstede.nl/index.php?p ... e&sub=home
Zometeen wordt Indy gecremeerd..