Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peanutbutter schreef:Ben niet boos hoorJa en het ergste i dat ik een hele mooie cello heb van uit het jaar 1648 en er niet op speel...
peanutbutter schreef:We hebben vast nog wel een keer een nestje Lotte. En misschien is het ook juist voor die ouwe wel gezellig een pup erbij.
Tenminste ken meerdere mensen die dacht ach neem alvast een pup want de andere gaat aftakelen. Namen een pup erbij en oude leefde volledig op.
Simmie schreef:Het ligt er maar aan waarvoor Aquatraining wordt ingezet. Het is niet voor alle blessures geschikt. Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een echt paardenzwembad waar de paarden echt zelf moeten zwemmen.
WolinLotte schreef:Goeiemorgen!!!![]()
Shanouk, mijn instructrice is met haar paard, die hetzelfde heeft gehad als Vorstin, naar Leusden geweest, omdat hier een heel team om heen staat.. Moet zeggen; het heeft enorm veel geholpen!! Maar je hebt verschillende soorten aquatraining.. Haar paard ging in het water op zo'n loopband, waardoor ze dus haar rug dus anders moest gaan gebruiken. Zwemmen is weer niet zo goed voor paarden met rug problemen (vanwege de hoge hoofdhouding), maar wel erg goed voor peesproblemen..
http://www.fpcdehofstede.nl/index.php?p ... e&sub=home
Zometeen wordt Indy gecremeerd..