CoriienRN schreef:Kim vervelend man, manen
Heel lastig inderdaad.

Gefeliciteerd met je paard!
Wel vervelend Kim zo vlak voor de vakantie

Mooi dat de fysio wat kon vinden Vief

Verder alles braaf bijgelezen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoriienRN schreef:Kim vervelend man, manen

.. Baal baal...
. Maarja, wil gewoon wel alles een beetje op orde hebben, dat ik gewoon wel weet wat hun gaan doen in de vakantie. Nou nog hopen dat ze het ook echt gaan doen. Anders ga ik janken
.
CoriienRN schreef:Dank julie wel meiden![]()
Me laptop is kapot dus kan geen foto's plaatsen..
Hij staat ook op sport horses.. dus daar kan je hem vinden
Hoop dat me zadels passen

Nu zit ik al stiekum na te denken wat voor muziekthema ik wil gebruiken. Disney vind ik heel erg leuk, maar dat is wel al zo vaak gedaan. Spaanse muziek is ook leuk, Pirates of the Caribbean ook, maar ook al vaak gedaan. Weet ook niet zo goed wat er bij Vorstin past. Maarja, eerst maar eens twee winstpunten scoren dit weekend, dan mag ik er pas over nadenken
Ik ga zaterdag zowiezo voor mijn plezier, en het zou super zijn als ik de kür mocht rijden!!
. Nouja toen ik dus vroeger bij hem reed wist hij nooit namen, en werd ik altijd toegeroepen als meiske op klein vosje
. Nouja ik dus rijden, dressuurgedeelte lukte niet echt. Toen vroeg hij onze niveau's, van alle kanten kwam het tegelijk, 1x L, 2X M, 2X Z en 1X ZZ. Hij zo, wat een eer
, ben nog nooit zo rijk geweest!!
.
En m`n kerstpakket erbij, mooie glaze windlichten

Best jammer, vind gala's altijd erg leuk 
En zondag met me vriendje naar Tarzan in Schevingen
We blijven daar dan slapen en maandag nog een beetje rondlopen daar

Vakantie..
jeee
Vanavond ook weer even lekker springen op de club, even kijken hoe dat gaat. 
... maar hij liep hem na een paar keer half springen en half draven goed

Ze leren het ooit wel