Vief: haha apart paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze had niks meer gedronken en had helemaal een opgetrokken buik. Stal was 1 grote bende omdat ze rondjes had gelopen dat was 's ochtends al. Geen idee wat er gebeurd is vanacht. Hond scheen om een uur of 2 wel wat geblaft te hebben..
Aan de andere paarden was niks te merken.
Ik weet het nu al, het zal nergens over gaan, zonde van mijn tijd. 

Gelukkig lijkt alles wat mee te vallen, beterschap!
Apart dat ze zo angstig was, heeft wel eens vaker wat van die aparte dingen toch? Niet de box uit, niet het halster om kunnen krijgen (de mensen waar ze staat)?
Holle rug, smalle taille, behoorlijk achterwerk (als ik het zelf mag zeggen
) ... ze zitten gewoon niet mooi. Maja, d'r is niets anders ... dus dan maar proberen te camoufleren met een riem
Daarom heb ik ook hoofdzakelijk van die zwarte stretchbroeken a-la leggings.

Vooral omdat het nu net van dat lekkere weer is.. Beterschap hoop dat je snel weer helemaal fit bent
!
Staat ze veel rustiger in en in uitgaan gaat ook bijna altijd rustig, alleen soms nog in een drafje.
Halster krijgt hij dan vaak niet om (gebruikt de laatste tijd meestal een krukje) omdat hij er gewoon niet bij kan als ze haar koppie omhoog doet. Bij mij is er verder niks meer aan de hand. Laatste tijd helemaal geen problemen gehad dus vandaar dat ik het ook een beetje raar vond. Ook al houd ik er helemaal niet van, het halster moet nu toch maar weer even om blijven 's avonds. 

Jij nu toch ook?! Ik start er twee in de B-reeks, de pony en bip, allebei bij de paarden 
Ik ben al vrij snel gestopt, omdat Vorstin een beetje protesteerde. Ze zal wel last hebben van het zadel, dus ik rijd tot zondag niet meer, en dan zondag crosstraining. Hoe ik het daarna doe moet ik nog even bekijken. Van het zadel wordt wel weer een röntgenfoto gemaakt, dus dan weet ik precies of er weer een scheurtje in zit of niet. Er was een plaatje overheen gezet, maar dan is het waarschijnlijk daarnaast gescheurt. Als er een scheurtje in zit, gaat er óf een hele nieuwe boom in óf we kopen een ander zadel.

Gelukkig dat het meevalt!
Heel veel beterschap nog

Ook nog wedstrijd zondagochtend. Hoop maar dat ik geen afkickverschijnselen ga vertonen