jaaah vanaf 21 oktober word ik ook een SGW muts dan ga ik mee doen in neijerbekoop ofzo hoe je het ook maar schrijft eindelijk dat wou ik nou altijd al
ja idd carina zat vanavond bij hem in het ziekenhuis, me moder had haar aan de tel en jan luisterde mee. Nou voorlopig ook niet bij jan lessen maar iig wel bij carina om luuk zijn conditie op te bouwen
Weet er iemand toevallig nog een bijrijder in de buurt van Nijmegen? Als ze weer goed zijn, wil ik toch wel weer fanatiek aan de slag en een hulpje die aardig kan rijden zou niet verkeerd zijn!! Misschien zet ik ook wel een topci op bokt, heb alleen niet zo'n zin in pennymeisjes...
Marieke, misschien kun je zelf wat advertenties die mensen hebben gezet (marktplaats oid) bekijken en als het je wat lijkt contact mee opnemen. Heb ik ook gedaan toen ik een bijrijder zocht voor het paardje van dochter van Hans. Werkt goed en je krijgt niet jan en alleman waar je waarschijnlijk toch niets aan hebt aan de telefoon.
Dat is wel een goeie ja Simmie! Wat je kunt nu al wel verwachten dat je als je zelf een advertentie krijgt mensen aan de lijn krijgt waarvan je denkt hmm... Maar als je zelf advertenties zoekt kies je zelf !
GvdT: dat is geen fijn nieuws van je Rabetje Hopelijk slaan de medicijnen snel aan.
Missmuts: Leuk dat je er weer even bent. Uit ervaring weet ik dat het druk is met werk, kind en paard!
Gave foto's van de waterbak in Gorssel, Andrea
Lielle: leuk TREC verslag
Jiska: Arnika halen bij de drogist en dat met een spuitje in zijn mond doen, dat helpt tegen zwellingen! (en je kan het zelf eventueel ook gebruiken ghehe)
Vief: je mag rustig eens een paar foto's van mijn Mieltje nemen Wat een mooie plaatjes heb je weer geschoten