[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:54

Gomir:Rebel is inderdaad van Romantico.Was een noodgreep omdat Rebecca steeds verwierp. Rebecca is nu drachtig van Vanoverbeek (Coleur Rubin x Levantos) Mijn andere merrie is drachtig van Skydancer.

Grote Pier?????
nooit van gehoord!

WestBest

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 00:47

Scum schreef:
Missmuts, ik heb even gezocht naar een hooghartige smilie voor HM Queen Ienie, maar nog niet echt iets gevonden.
Alleen deze: Afbeelding

Maar eigenlijk moet ik er een hebben die zo kijkt van: Puh!

Ik heb ook nog even gezocht, maar helaas. (wellicht: Afbeelding)

Ik vind de avatar van minnie_muis he-le-maal geweldig!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 08:45

MM, helaas geldt dat oude systeem volgens mij niet meer, en moeten alle merries weer aan de nieuwe eisen voldoen. Ik heb nl voor Raimaer proberen uit te zoeken en daarvoor geldt hetzelfde.

Verder weinig nieuws

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:00

RT: Ik moet het logo nog even op een sjabrak maken. BTW is het ook mogelijk om het logo direct op het sjabrak te borduren?

K heb gistermiddag nog lekker met mn ene paard (Pheminka, de Indoctro) in de bak gezwommen. Bodem was gelukkig nog niet zacht. En 's avonds om 22.00 mn eigen thuis nog even gereden.

Gomir: k wist geeneens dat Grote Pier Alkmaar had platgebrand, heb zelf stiekum ook nog ff gegoogled:
Voor meer informatie over de legende Grote Pier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Pier

Anthea: In Groningen hadden ze ook zo'n soort legende, dat wordt ook vermeld in de bovenstaande link.
Friezen zijn idd een beetje "vreemd" volkje hoor, maar k ben stiekeum wel trots dat ik er ook eentje ben
Het liefst zouden we FRL langs de grens los willen maken en dan met ons landje over de hele wereld varen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:32

ow dat wist i niet dat groningen dat ook had
naja k voel me ook nie echt groninger ofzow hoor (ben geen boer )

ik ga maar weer es anders ben ik straks de l*l haha (dan wordt me schoolaccount geblokt )

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:54

Hier ook niets te melden, zaterdag weer dressuurproefje in een 20 x 60 bak, ben benieuwd of we de middendraf volhouden tot het einde

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:43

nou ik heb ook niks bijzonders te melden, zit nu op school en het is vreselijk saai.

morgen dressuur wedstrijd, we zullen zien

haha succes marieketencate

AntheaV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:47

ladyzwien schreef:
nou ik heb ook niks bijzonders te melden, zit nu op school en het is vreselijk saai.

hier ook

ik heb net mn andere tentamencijfer terug. Nou mijn moeder vermoord me ben ik bang
ik had al een 4,3 en dat vond ze niet grappig en nu heb ik er een 4,4 bij. ik denk niet dat ik dat tegen haar durf te zeggen....

ladyzwien en marieke: succes met jullie wedstrijd

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:50

oe dat is idd niet best antheaV, maar ff je best doen haha
heb nu nl, moet een opdracht maken best errig saai.

dank je wel

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:57

Waar ga je heen Marieke?

Dit weekend geen wedstrijd voor ons. Volgende week starten we voorlopig voor de laatste keer. Ik L2 met Online (dus geen debuut meer) en M1 met Ienie (wel debuut).
Bitwise ook M1 met allebei de paarden (ook debuut met Ienie).
Helaas mag je maar 1 proef rijden.

Dan hebben we een stop tot 12 maart wat betreft de wedstrijden. In de tussentijd krijgt Online iets meer rust, en gaan we af en toe weer met hem springen. Ienie mag flink het springen gaan oefenen. Ik wil zeker 1x/week of les of oefenspringen.

Ohja, toch nog ff over nadenken wat we nou met Etten-Leur gaan doen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 11:27

Ik ga naar Bergharen, ook maar 1 proef, maar wel lekker in de buurt.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 11:28

Ik ga springen, alleen Raimaer en dan zit het er wsl op voor dit jaar. Mss de 28e nog 2 parcoursen rijden in Kapel-Avezaath, daar moet ik nog even over denken.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 11:42

Ik ga ook weer es springen. Zondag alleen maar met Pheminka in de L in Sneek. Voor het eerst weer na een flinke blessure van begin augustus. (ze had zich in de koot gesprongen , en dat net een paar dagen voor de kampioenschappen...)
De week er op met Kaprys dressuur in Sneek, hopelijk mn laatste L1 puntjes halen... althans dat was de planning...maar als ie zo gaat als de afgelopen dagen, dan weet ik niet of dat wel wat wordt. Hij was wat stijf en kort achter. Werd gister gelukkig al iets beter.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 11:52

Anthea --> Balen van je cijfers, maar het jaar is nog lang genoeg om het op te halen
Marieke --> Succes van het weekend. Ik vond het ook altijd zo'n eind. Ik reed met een D-pony Z en dan moest je echt ver
Reeskes --> Ook veel succes! Dat is wel spannend wer naar zo'n lange tijd

Even een update over mijn zielige paard.
Hij wordt als maar vervelender als je met hem loopt. Loopt hij eerst heel normaal, gaat hij opeens staan brullen als een hengst en springt hij met vier benen de lucht in of hij gaat alleen op zijn achterbenen staan. Vindt het wel zielig voor hem, want hij is op stal super chagrijnig aan het worden. Eerder was hij altijd vrolijk, maar dit is wel zijn enige kans, dat het goed komt.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:23

Ik heb zaterdag een springwedstrijd en dan ook weer even niets tot aan de kringkampioenschappen, 13 januari. Wel ben ik uitgenodigd voor de Kerstweek van de nieuwe vereniging. Ben dan nog geen lid maar mag al wel meerijden Dan kan je 3 keer les krijgen van een gast instructeur en aan het eind van de week een onderlinge wedstrijd.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:50

leuk andrea!!
iedereen succes die van het weekend moet rijden!
reeskees: ik denk wel dat het mogelijk is, maar ik heb het door een bedrijf laten doen, als het goed is staat het patroon nog in de pc daar, dus het kan wel, maar volgens mij moet je dan je dekje daarheen opsturen! oid!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 13:53

Altijd spannend zo'n comeback, reeskees.

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 14:13

Lielle schreef:
Altijd spannend zo'n comeback, reeskees.

Ja best wel, vooral met dit paard. Ze heeft nl een zeer creatief karakter. Dus als ik ook maar ff 0.1 seconde niet oplet onderweg, dan is de trukendoos alweer geopend.
Dat was ik van mn vorige paarden niet gewend, dus afgelopen jaar heeft ze me dus ook diverse keren midden in de hindernis geparkeerd...
Maar verder is het een echte springtopper!!!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 14:26

Ik heb zaterdag ook lekker makkelijk wedstrijd bij eigen club ( en het is rustig! kan dus ook gewoon 2 proeven starten )
En zondag ga ik met een vriendin mee naar Bergharen dressuurwedstrijd
Maar ik ben hier weer weg, moet zo naar de ortho, laatste keer, als het goed is (niet dat ik het erg vind, die kerel moet zo ongeveer alleen kijken of dat plaatje - dat ik om de nacht in moet ofzo - nog goed zit, en of het nog goed staat, scheel mij weer 3 lesuren )

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:48

bij ons kun je indoor nooit 2 dressuurproeven rijden

handig hea een beugel Jitske. Teon ik nog een beugel had zei ik heel vaak dat ik naar de orto moest en dan was k lekker eerder vrij

reeskees: dat wordt goed opletten

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:59

hallo!! Ik ben nu alweer thuis! Hebben op school weer even diertjes gehanteerd! Was wel leuk! Verder ga ik morgen misschien naar de HK in Ermelo van t NRPS! Daar moet onze Corland voor! Spannend!!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:10

haha Anthea, maar mijn beugel ben ik nu eigenlijk klaar mee
ben vandaag wel naar school geweest trouwens, maar echt geweldig voel ik me nog niet

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:10

Ik kreeg ook al geen melding (net als Gomir) dat er weer nieuwe berichten waren in ons topic.

Ik ga a.s. zondag weer dressuren met Killea, de week erna nog een keer oefenspringen, in januari Indoor Wanroy en daarna doe ik even mak aan, want dan staat het SGW-seizoen weer voor de deur.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:13

Ik ga nu 2 weken na elkaar dressuren.. (oohjee, ik word nog een keer dressuurmuts ) En dan nog clubwedstrijd (dressuur en springen)

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:15

Ik ga zaterdag met beide dressuur doen! En zondag met 1 springen! En hopelijk wat winstpuntjes bij elkaar sprokkelen!