Met wat training nog wel, voor ons vertrouwen vooral want die hindernissen an sich kunnen we gewoon.
Moet alleen dan wel blijven zitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DoretteK schreef:Hmm, ik vind hem zelf wel altijd uitdagend gebouwd. Maar omdat het altijd wat later in het seizoen is, vind ik dat meestal geen probleem. Maar dat is natuurlijk nu net wat anders.
Heb je zelf dingen die je moeilijk vindt? Er zit eigenlijk van alles wel in in Renswoude, veel water ook.
Dit was de cross vorig jaar daar.
https://es.mycoursewalk.com/coursewalks/16880
kamsel schreef:Ik zou dan Ede als eerste B cross doen i.p.v. Renswoude. Zeker als Leende niet helemaal vloeiend ging..
Dat is trouwens niet l*llig bedoeld, maar Renswoude is echt een stuk pittiger dan Leende.
LuffB schreef:dreamguide; toch grappig hoe paarden zo hun voorkeur hebben he. hou je daar dan ook rekening mee met welke wedstrijden je wel of niet doet?
Pattypaard schreef:Dankjullie wel voor alle ervaringen en tips!! Heb ik veel aan!
Mijn paard reageert niet direct om allerlei aankleding, die is al redelijk wat van mij gewend.
Zo jammer dat veel crossen allemaal zo ver weg zijn. Ede is ook 2,5 uur rijden vanaf ons.
Evt. te combineren met een weekendje weg maar dan staat mijn andere paard alleen thuis. Misschien dat ik een pony bij de buren kan lenen om daar bij te zetten en de buurvrouw kan voeren. En dan de honden nog. Of ik neem een vriendin mee ipv mijn vriend(Die heeft echt 0 met paarden)
Maargoed, net afgesproken met onze crossinstructrice dat zij volgende week woensdag een rondje met Baby gaat doen. Zal heel goed zijn voor het vertrouwen van mijn paard in haar zelf.
Daarna kan instructrice ook beter aangeven wat ze denkt dat goed mogelijk is of wat ik beter anders kan doen in mijn bedachte planning.