@ Noor ik ben ook erg benieuwd hoe the Ring bevalt! En waarom staat bokt op de office stand? @ Joki komt goed joh! Je hebt je wp nou en die pakt niemand je weer af!!! Ik zou juist minder spanning hebben want het idee van ''ik moet hem halen anders mag ik niet crossen'' is weg toch.. Zelfs dat heb je al behaald met zo'n lastige merrie! Dus gaan met die banaan!!! @ Mirthe ik heb geen hekel aan stofzuigen qua kabaal... maar de hele onderverdieping is zo veel.. en morgen ligt er weer net zo veel haar van de grote hond. Zulk ondankbaar werk vind ik het
muts_marijke
Geplaatst: 29-06-12 16:44
@ Jeroen ooooooh ja de oefencross... zal hem direct in mn agenda zetten... kijken of ie in de planning past (misschien komen we wel kijken)
euhm, marijke... het is 14/15 juli hé, ik weet niet of jij over 2 weken al op een zadel wilt zitten, zelfs als je die kleine er vannacht uitpoept maar herkansing is 1/2/8 september
muts_marijke
Geplaatst: 29-06-12 16:49
weule schreef:
euhm, marijke... het is 14/15 juli hé, ik weet niet of jij over 2 weken al op een zadel wilt zitten, zelfs als je die kleine er vannacht uitpoept maar herkansing is 1/2/8 september
mijn niet gezien ? We gaan voor de herkansing! 8 september!
oooowww vanmorgen regende het onwijs hard! Vanacht heeft het nog een paar keer flink geflitst hier maar meer ook niet.
bvw
Geplaatst: 29-06-12 17:11
Noor ik ben heel benieuwd hoe je ring bevalt, lijkt mij echt helemaal niks. Al is het alleen al omdat je er voor naar de ha moet... Van office stand heb ik nooit gehoord, ben ik nu zo blond? Joki gewoon lekker rijden gaan springen! Beetje vertrouwen in jezelf en in ferose hebben Jeroen en albert hebben letterlijke ballen... leuke info maar bewijs ho maar!
bianca1980
Geplaatst: 29-06-12 17:14
ooohhh...Tis weer gezellig hier.... ff 10 pagina's bijlezen en dan een en ander over SM lezen, ik houd me eigenlijk nooit bezig met andere topics.... Ik vind de club bokkers op de crossen erg gezellig !!!!!! dat bewees zich met name weer in Vinkega en Hoogeweg en de toename van de groep op de meetings... (vreet meetings)
Ik ben morgen en maandag op de kazerne....ga toch is ff peilen of ik niet wat vrij kan krijgen voor de meeting...baal zo dat ik moet werken...
Bianca, je hebt dan alleen een gesprek met de HA over verandering van anticonceptie maar verder niks hoor. Je haalt dan gewoon een voorraad voor 3 maanden bij de apotheek en de rest doe je zelf.
Jeroen daar kan ik wel inkomen hoor TG is dat zo makkelijk te gebruiken? Had ik eigenlijk niet verwacht! Je kan dus zelf "wisselen"?
MargreetW
Geplaatst: 29-06-12 17:32
De gyn waar ik in MC Alkmaar voor gewerkt heb, was helemaal niet zo'n voorstander van The Ring i.v.m. een verhoogde kans op trombose en er bleken meer zwangerschappen te ontstaan door dat ding dan door de pil. Waarom geen Mirena? Ben je na enkele maanden ook niet meer ongesteld en na het verwijderen kun je gewoon zwanger worden. Mijn God, waar bemoei ik me mee?
om even antwoord te geven op de vraag van margreet: Je bemoeit je met de manieren die er zijn om zwangerschap te voorkomen (ik blijf graag objectief )
xxitsmexx
Geplaatst: 29-06-12 17:47
Zit op het werk. Dacht even bijlezen. Maar het is niet zo heel druk.
Vanavond ol nog even een 20min stappen (gister bij de kraker geweest) dus heb oefeningen wat ik met de paardjes moet doen en de eerste 4dgn stappen
Edit: ik mis hier steeds vaker de vind ik leuk knop
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 29-06-12 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt
MargreetW
Geplaatst: 29-06-12 17:47
Dat dacht ik wel. Zo zal ik dan nu even met de echte vrijdagpraat beginnen?
Het smeerseltje halen bij de apotheek werd dus een smeerseltje + antibiotica en een verband om m'n been. Mannelijke apotheker smeert spul op m'n been en zegt, mij over z'n bril aankijkend, hoe smeer ik... Eh nou al meer dan genoeg dacht ik en het zit ook niet bij m'n knie. Race ik naar de parkeerplaats bij het winkelcentrum, alleen een plekje waar ik dus achteruit in moet met die voor mij veel te grote stationwagen, en er stonden 3 mannen te kijken. Dus schouders recht, stuur om en in één keer hup achteruit erin. Stap ik uit, zegt een van die mannen... zoooo woifie, jij kenne m der effies soepeltjes insteken... doene je dat wel vaker?
En dan kom je thuis en lees je over Jeroen die in een roze/rode broek uit de kast (mijn kast?) wil komen? Ringen en aanverwante artikelen.
Ik heb zin in een schunnige avond! Go Marijke go!
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 29-06-12 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt
bvw
Geplaatst: 29-06-12 17:50
Margreet ben wel benieuwd wat voor antwoorden jij hebt gegeven