[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:13

ik denk ook eerder dat het de finale is :) Die zijn kwalitatief wat dikker en sterker dan de klara... Klara is normale stof, finale is thermostof...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:16

Hm... dat hoop ik dan niet, want die kan ik echt alleen in herenmodel vinden of in kindermaatjes. Dus als iemand stiekem nog een eurostar finale thuis heeft liggen in een maat 40/42 en 'm niet meer draagt! :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:21

Divoza heeft volgens mij gewoon nog de finale, staat in ieder geval in de catalogus.
Wat een vreselijke website hebben die ook. Zoekfunctie werkt gewoon weer eens niet :z

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:29

ik heb gister ook de nieuwe catalogus gekregen en dat is eigenlijk alleen nog maar gericht op de mode, kon niet eens een leuk dekje uitzoeken
Maar de finale is idd ook al een hele tijd op de markt en heeft dacht ik ook iets meer bandplooi, zou die dus wel eens kunnen zijn

edit: bij het gareel hebben ze de finale sowieso http://www.hetgareel.nl/product/11034/1 ... dames.aspx

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:50

hoi hoi
even ter verduidelijking, ik heb niks tegen buitenlanders!!!! Alleen ervaring met die polen van daar en dat waren echte echte viezerikken!
@ noor dat zeg ik ook altijd tegen geert, : wacht nou even we zijn toch geen turken!
@ annetje ik heb nog een klara en ik dacht ook nog een finale liggen. Beide dbruin mt 40 - 42. Ik draag ze niet want ik vind ze te dik en taai

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:54

bvw schreef:
edit: bij het gareel hebben ze de finale sowieso http://www.hetgareel.nl/product/11034/1 ... dames.aspx
Die had ik inderdaad gezien. Ik ga daar de finale én de klara gewoon bestellen en dan zie ik wel wat past en het meest op mijn broek lijkt. Het gareel is ook niet duur zag ik. MM heeft ook een pm :)
Bedankt voor het meedenken allemaal!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:58

Anne succes met de zoektocht

Ik heb vanmorgen Ferrose al gereden. En ik weet niet wat ze nu heeft maar ze begint echt goed te werken. Vandaag gewerkt aan de wissels, appuyementen en arbeidspirouetten en ze doet het allemaal gewoon (nog niet perfect genoeg maar we zijn nog in de aanleerfase). Ik hoop dat dit nog zo blijft tot maandag (liefst volgende week zondag, maar dat is wel veeleisend van me)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:00

wowww 10 jaar! Dat lukt mij ook niet! Dan is een broek van E89,95 niet duur als je er zolang mee kunt doen.
Hoop dat je de goeie vind Annetje.

Ik heb ook echt niks tegen buitenlanders. Woon immers in Den Haag en daar heb je er genoeg.
Maar de Polen waar ik mee te maken hebben hangen dan ook altijd dronken op straat en stinken indd als een gek. Ze slaan elkaar verrot en dsn moet je zo'n huis binnen.... Brrrr een lijk ruikt er bijna lekker bij.
Maar de hartwerkende in het Westland enz heb je nooit geen last van hoor. Die zie je alleen om 4 uur 's-nachts al netjes op straat staan wachten op hun lift naar het werk.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:12

Hahaha ze zijn wel heel grappig bij Het Gareel :D Ik kan alleen vooruit betalen en ik wilde natuurlijk de klara én finale allebei in twee maten bestellen en dan een (of drie) terug sturen. Zoveel centjes heb ik niet hoor. Dat wordt dus mijn papa lief aankijken om te proberen dat hij een keer met mij naar Schijndel rijdt. Is niet heel ver vanaf hier.

Joki fijn dat hij het zo goed doet
Henny, fijn he dat ik er zo lang mee kan doen! Ik moet wel zeggen dat ze vorig jaar heel veel gesleten zijn met alle spring- en crosslessen. Blijkbaar schuif ik dan toch meer in het zadel dan met een bosrondje en een rondje in de bak. Ik heb eigenlijk maar 2 broeken die nog niet aan vervanging toe zijn namelijk.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:18

Ik doe ook jaren met een rijbroek hoor. Geef daar echt helemaal niets om. Heb alleen vorig jaar zo'n winterrijbroek gekocht en verder de allersimpelste.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:21

ik ben gek op mooie rijbroeken, heb alleen pikeur en kentucky wat ik draag. De rest wordt ik altijd kriegel van. Ooh ja en rij nu in geert zn kingsland of iris bayer broek. Zitten ook prima

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:24

Ik heb gewoon het "huismerk" van Ooteman volgens mij en 1tje van MH. :o

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:30

Ik heb er twee van mondoni, drie van eurostar (waarvan nog maar 1 het echt doet) en uhm ergens ook nog wat van harry's horse die ik nooit aan heb en nog een van eurostar met een leren zitvlak maar die is me te klein.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:30

Ik heb toevallig allemaal cavallo's, vind die wel heel fijn zitten. Ze hadden overigens wel 75% korting :D Anders vind ik ze belachelijk duur

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:31

ik heb veel rijbroeken, maar doe er wel lang mee. Ik heb een donkerblauwe Cavallo die ik denk ik ook al wel tien jaar heb. Verder een paar Pikeurs, een donkerbruine cavallo en nog wat verschillende. Ze slijten nauwelijks moet ik zeggen.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 04-04-12 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:32

Ik heb ook nooit dure broeken hoor. Heb Harry's Horse of Nedhorse.
Sinds kort 2 van easyrider (goedkope Eurostar zeggen ze) zitten me ook heerlijk.

Maar das zeker lekker Annetje. Ik doe ook wel een jaar of 5 met broeken hoor.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:35

hier past de eurostar klara de dames heel goed. Zelf heb ik een bruine "gebreide" broek. Voor die doodenkele keer dat ik er een keertje op zit, was dat opruimertje voor een paar tientjes goed genoeg.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:38

:wave:

Sim, ik heb helemaal niet meekregen dat je een nieuwe job hebt. Wat leuk zeg!

Noor & Margreet, hoe is het met de mams na de bevalling nu? Nacht goed gegaan?

Ik heb ooit een keer een Harrys Horse broek gekocht en die heb ik 1 keer aangehad. Ik heb eigenlijk altijd Eurostar en ik heb nu een Easy Rider (goedkope Eurostar) en die bevalt ook heel goed.

Zondag crossles in Moordrecht, leuk :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:42

Ik heb bijna altijd eurostar, alleen zijn hun jodphurbroeken zeer moeilijk verkrijgbaar, vooral omdat ik geen (kunst)leren wil. Ik heb nu een jodphur van Horka en die bevalt ook heel goed. Harry's horse is helemaal niet mijn merk (op geen 1 gebied van de paardensport)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:45

Hier ook een Eurostar Finale. Gekocht toen ik nog op het NHB zat (2000) en die draag ik nog steeds!

Ik zit met een dilemma, willen jullie meedenken met mij?
Er zijn hier vanmorgen op de sportschool 2 paar laarzen gejat. Dit is gebeurd tussen 10 en 11 terwijl ik een groeples had. Nu wil het zo dat er in die tijd maar 1 dame het pand heeft verlaten. Deze dame heeft al eens eerder "per ongeluk" en jas van iemand anders mee genomen.
Ik ben iedereen die hier vanmorgen al geweest is aan het bellen, maar je neemt niet "per ongeluk" 2 paar laarzen mee. 1x maat 36 en 1 x maat 38. Ik heb dus het donkerbruine vermoeden dat betreffende dame dit gedaan heeft. Hoe confronteer ik haar? Mijn collega heeft haar al gebeld en ze had niets "per ongeluk" meegenomen....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:48

ik zou nog een keer bellen of ze dan misschien "express" iets heeft mee genomen, en een beetje bluffen

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 13:00

Ik heb een rijbroek van HH, die past goed en ik doe er al jaren mee, maar goed ik rij vrijwel alleen op de veluwetochtjesvakantieweekendweekrijiktweekeeropeenbomproefpaardmetooknogeenfietsmee met Noortje.
Buurman gaat goed, is weer aan het opbouwen.

Kris, zeggen dat je vanavond met een agent de beelden van de beveiligingscamera gaat bekijken (ook al heb je die misschien niet), en dan zeggen dat je de laarzen voor 5 uur terug wilt zien.

Schoondochter gaat ook prima op het zitten na en Noa gaat helemaal goed, Sem is van slag en Paul is zeer gelukkig.
Afbeelding
de laatste van deze week hoor.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 13:02

de laatste al margreet :oo

Het is echt een droppie!
Een heeeeeel knap meisje :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 13:03

Er staat ook bij Van deze week hé, ik kan niet beloven dat ik volgende week niet nog een fotootje plaats.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 13:04