Ga morgen autoverzekering maar bellen om dit er alsnog bij te verzekeren. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga morgen autoverzekering maar bellen om dit er alsnog bij te verzekeren.
Het kan dus wel uit met de premie
(ik weet nu wel zeker dat ik mijn handje niet onder lokale verdoving laat helpen
)
Hopelijk vanmiddag een vrije middag, dat zou wel even lekker zijn

Geen lakschade gelukkig!
Maar let je wel even op de tijd.. niet al na 3 uur en 50 minuten binnen zetten. Dan komt de dierenpolitie met gillende sirenes het erf op rijden
. Misschien moeten ze morgenochtend even in Moordrecht komen kijken. Kunnen ze zien hoe zielig Zoncorde is

Vanaf 2:30 zijn we in beeld: http://www.youtube.com/watch?v=tcUUvI2f ... ded#at=183
Ben ik ook wel even aan toe, net tentamens gehad, deze week weer lessen en we moesten project inleveren. Ben nog heel kwaad geworden op projectgroepje, die denken er veel te makkelijk over en hebben gisteravond/vanmorgen pas wat gedaan terwijl ik met mijn stukken echt wel een aantal volle dagen bezig ben geweest. Heb ook gezegd dat we het echt moeten halen aangezien ik volgend jaar op stage ben en dus dan niet het project kan herkansen. En ik ga ook zeker niet een half jaar langer studeren om een project te doen. Helaas denken zij er iets te gemakkelijk over, die zitten hier volgend jaar toch nog aangezien die nog lang niet genoeg punten hebben om op stage te mogen.
Paardje liep gister weer zo ontzettend goed met les, ik kon zelfs oefeningen doen tussen de hindernissen door (normaal is ze dan bang voor de hindernissen en mislukt alles). Het wordt nog wel eens wat met haar. Dus nu mag ze ook weer aan de proefjes geloven.
. Daarna nog even wat heuveltjes en smalle paadjes getraind. Beetje jammer dat het best koud was en geen zon
Wel een lekker vooruitzicht zo'n mini-vakantie 
Het veulen mag in principe gewoon blijven of iemand moet hem of haar heel graag willen hebben 
Leuk dat je naar Gooische vrouwen gaat
Ik heb echt elke aflevering gezien 

Dan kun je vaak wel weer wat beter denken (ik in ieder geval wel).
.
! Wel balen van je voorruit.
!
.