[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:54

Er kwam een hele grote steen uit een laadbak van een VW tegen mijn voorruit. Zit een barst van 20cm in. Luxe auto betekent helaas ook dure voorruit. Ik had sommetje gemaakt of het uitkon om premie te betalen, maar ik had natuurlijk niet verwacht dat ik al na 2 weken een nieuwe ruit nodig had en ook niet dat hij zo duur is O:) Ga morgen autoverzekering maar bellen om dit er alsnog bij te verzekeren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:57

Da's mooi kl0te zeg! Een nieuwe voorruit kost idd een paar centen. Maar begrijp ik nu goed dat je niet verzekerd bent voor deze ruitschade? Dat is helemaal zuur!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:02

Dat kan je nu alsnog regelen. Heb het ook gehad met mijn autoruit. Zat een barst, heb gebelde om te verzekeren voor ruitschade, later gebeld dat ik barst had en vergoed.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:04

nee, ik had niet verwacht dat het 1300 euro zou kosten :o Het kan dus wel uit met de premie -O-

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:05

Goeiemorgen :D
@Marjan: Wat balen dat het niet helemaal goed ging met de verdoving... En nu inderdaad dan nog weer die pijn :(:) (ik weet nu wel zeker dat ik mijn handje niet onder lokale verdoving laat helpen :o )
@Mootje: Wat balen van je autoruit zeg!
@Lau: Gefeliciteerd met je prijzen! Wel balen dat Amati zijn zadel ook niet past....
@Corien: Wat super dat je in ieder geval weer werk hebt en zo snel kan beginnen!
@Noor: Succes met je studiedag! En je dressuurles!
@Annetje: Gewoon gaan proberen je springles en dan zien of het wel/niet klikt!
@Karen: In ieder geval een goed gevoel over je examen!

En voor de rest sluit ik me aan bij de bijleesactie van Sim :o

Hier erg druk op het werk. Begin er gelukkig wel steeds meer in te komen ;) Hopelijk vanmiddag een vrije middag, dat zou wel even lekker zijn :o
Zondag ga ik met Anoes meedoen bij de crossclinic van Tim in Ermelo, ben benieuwd wat ik ervan kan verwachten maar heb er in ieder geval mega veel zin in!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:25

Morguh!

Jeuj Twente en Ajax gewonnen *\o/*

Vief, klinkt als een leuke opzet!!
Weule, heftig stukkie fietsen zeg!
Corine, gaaf een Devoucoux!
Floor :wave:
Caro, wat lekker dat je merrie het weer doet!
Noor, klinkt goed van je springles!! En zonwering is toch wel heel handig hoor 8-)
Marijke, Zeus is iig weer fit :D
Mirthe, ahhhh nu nog honger? :P

Bedankt voor alle succes wensen :D

Ik heb ook een bri voor in de auto, jureren en soms met tv kijken. Heb – 0,75. Heb een hele coole paarse bril, al zeg ik het zelf *D

Sim, wow bijleesactie!! Ik laat je weten hoe de film was!
Lau, springles heeft dus goede invloed op Het? En voor Amati geen Antares?
Annetje, goed afgesproken, hopelijk gaat het door!
Shanouk, rijze vanmiddag!
Mootje, balen van je ruit!! Hopelijk kan het zoals Laura zegt!
Benthe, bevalt je werk dus wel? Veel plezier alvast voor zondag :D

Hier een half dagje werk en vanmiddag springles, wel spannend eigenlijk!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:37

Karen: Heb een Antares uitgeprobeerd, tweedehands. Maar die paste niet op Chally en was erg duur. En ik vond hem in erg gebruikte conditie. Dus bel even Habib wat hij heeft liggen. Merk is mij allemaal om het even, als het maar past en latex vulling heeft.
Succes straks!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:13

Goede morgen!!

Jeetje MO wat balen zeg!! heb de lak van de auto geen schade?
ben je <3 ;)
Lau als je nog wat weet hoor ik het wel ;)

Ik ga richting paard lekker genieten nog :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:28

Ik geloof het wel Corien O:) Geen lakschade gelukkig!
Veel plezier bij Jack! Dat zal straks wel weer wennen voor hem zijn ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:58

moguh!!! mooi kloten mootje!!! dure ruit ook....
verder wel bijgelezen niet veel onthouden.

kijk trouwens voor het plezier even naar het voorpagina nieuws... over het besluit paardenwelzijn voor 1 mei. en het adviesbesluit van de dierenbescherming...
Hou maar alvast rekening met vele veranderingen...., en dat dankzij de 'rooie rakkers' van GL, PvDA, partij voor de dieren (tegen de burger).....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:00

Geniet er nog even van Corien!

Oeh Mootje!!!! <3

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:19

MO @ als het de schuld is van een andere bestuurder moet hij toch betalen ?? of heb je hem niet getraceerd op zijn kenteken?? als ik erachter zou rijden had ik hem gelijk genoteerd. Dat zal ff lekker worden dat een ander zijn lading niet deugdelijk heeft en het jou 1300 euries kost. :(:)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:51

moest net stukje schrijven over mijzelf en de opdracht bij de KNHS voor het interne personeelsblad, ik klaar, wil ik mailen, loopt de boel vast... kon ikn og keer opnieuw stuk schrijven (driekwart kantje) zucht... gelukkig kan ik aardig goed van mijn woord af en wist nog ongeveer wat erin stond, maar was wel even gefrustreerd....

nu eindelijk middageten voor mij en mijn 4 paarden die gezamenlijk, in groepsverband in de bak lopen en af en toe bezig zijn om elkaar de tastharen van het gezicht te bijten (stelletje muiters...) moet maar even zeggen tegen hen dat dit strafbaar is.. Winola is ook met ongeoorloofde middelen de ruin aan het trainen (opjagen en rondjes laten rennen) FOEI!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:39

Misschien kun je ze gelijk straks bij het binnenzetten een hamer en breekijzer meegeven.. De dierenbescherming ziet graag dat ze hun stalletje wat verbouwen._-:( Maar let je wel even op de tijd.. niet al na 3 uur en 50 minuten binnen zetten. Dan komt de dierenpolitie met gillende sirenes het erf op rijden B-)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:41

Mo, wat balen van je ruit zeg!

Ik ben ook weer boven water en ga proberen het vanaf hier weer bij te houden. Ben de dagen al aan het aftellen dat ik weer mag paardrijden, maar moet van mijzelf toch 4 weken wachten. Om evt nare gevolgen te voorkomen.

Met Sem gaat het heel goed. Zeer tevreden mannetje. Komt ´s nachts maar 1 keer voor voeding. Hij slaapt dus van 10 uur ´s avonds, tot 8 uur s´morgens. Heerlijk dus! Zelf ben ik ook wel redelijk hersteld. Heb alleen nu een borstonsteking, dus zit daarvoor aan de medicijnen. Het enige voordeel daaraan is dat ik een paar dagen niet kon eten omdat ik me niet goed voelde. En ik gewoon nu al mijn eigen spijkerbroeken weer pas. En dat nog geen 2 weken na de bevalling. Heerlijk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:51

Tientjeh, Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Sem! Balen van de ontsteking :(:)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:52

Gefeliciteerd Tientjeh, fijn dat ze zo'n lekker makkelijk kereltje hebt. Mijn dochter was ook zo gemakkelijk. Die hebben we zelfs een tijdje 's nachts of 's ochtends vroeg wakker moeten maken omdat ze liever sliep dan at. En nu alweer in je broeken passen.. Hulde.

Mootje, da's idd balen. Gauw verzekering afsluiten en morgen pas mis laten gaan met die ruit.. Lukt toch wel om het nog vergoed te krijgen?!

Top Lau! Goede resultaten, dat belooft wat voor het weekeind.

Vanmorgen wat stallen gemest en Vos gelongeerd. Hij heeft de 4 uur buiten helaas wederom niet gered vandaag. Heb doodongelukkig paard... Althans volgens de dierenbescherming. Oren zijn leeg, hoofd getoiletteerd en helaas meer dan 20 uur per dag op stal ~~}> . Misschien moeten ze morgenochtend even in Moordrecht komen kijken. Kunnen ze zien hoe zielig Zoncorde is :#

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:57

Tientje: Sterkte met de ontsteking.. Verder super om te horen dat het zo goed gaat met jullie en wat heerlijk dat je zo'n makkelijk kereltje hebt :D
Mootje: Wat balen zeg :=
Weule: Ik snap niet dat zulke ideeën nog serieus genomen worden ook... :n
Laura: Wat super zeg :D
Karen: Spring-ze vanmiddag!
Mireille: Dierenbeul |(

Voor wie zich mijn recht-richt verhaal nog kan herinneren, hierbij het beeldmateriaal waarbij Woll haar hoofd weer boekdelen spreekt :') := Vanaf 2:30 zijn we in beeld: http://www.youtube.com/watch?v=tcUUvI2f ... ded#at=183

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:07

Wat een gaaf paard heb jij Vief!! Ben gek op schimmels. Heb gelezen dat ze lastig en eigenwijs kan zijn. Van merries hoor je nog weleens dat ze zich op een gegeven 'over' geven en dan voor je door het vuur gaan. Hopelijk gebeurt dat als je haar na het veulenen weer oppakt. Fok je een veulentje om te houden, of voor de verkoop?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:17

Middag!
Ik heb nu lang weekend, hoef woensdag pas weer naar school :D Ben ik ook wel even aan toe, net tentamens gehad, deze week weer lessen en we moesten project inleveren. Ben nog heel kwaad geworden op projectgroepje, die denken er veel te makkelijk over en hebben gisteravond/vanmorgen pas wat gedaan terwijl ik met mijn stukken echt wel een aantal volle dagen bezig ben geweest. Heb ook gezegd dat we het echt moeten halen aangezien ik volgend jaar op stage ben en dus dan niet het project kan herkansen. En ik ga ook zeker niet een half jaar langer studeren om een project te doen. Helaas denken zij er iets te gemakkelijk over, die zitten hier volgend jaar toch nog aangezien die nog lang niet genoeg punten hebben om op stage te mogen.

Vief: Eigenwijze Woll ;)
Jeroen: Wat een belachelijk stuk zeg! Er zitten wel een aantal goede punten bij, maar o.a. dat je geen oortjes mag opscheren, dan kunnen ze iedereen gaan diskwalificeren op cc!
Corien: Gefeliciteerd met je job!

Ik ga zo eventjes concoursen opgeven :) Paardje liep gister weer zo ontzettend goed met les, ik kon zelfs oefeningen doen tussen de hindernissen door (normaal is ze dan bang voor de hindernissen en mislukt alles). Het wordt nog wel eens wat met haar. Dus nu mag ze ook weer aan de proefjes geloven.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:20

@ mistid klopt. Bijna iedereen rijdt er met een GPA cap en de meeste bij de pony's hebben er ook nog swarovski op
@ sim strakke bijleesactie
@ lau top gereden!

Zo ben net even naar het bos geweest met de merrie. Die had er veel zin in. De longen zijn schoongeblazen want heb haar even helemaal laten gaan :D . Daarna nog even wat heuveltjes en smalle paadjes getraind. Beetje jammer dat het best koud was en geen zon :(
Ik lag gisteren gewoon om 2130 al in mijn bedje en was weer gelijk vertrokken. Hier heb ik de hele week al last van. Heb ook weer hoofdpijn en een duf hoofd. waarschijnlijk te diep geslapen.

Ik ga binnenkort naar de Red carpet premiere van Gooise vrouwen. Was een arrangement van eerst onbeperkt wokken bij de japanner naast de bios en dan de film. Ik heb nog nooit 1 aflevering van gooise vrouwen afgezien :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:22

Anthea: Dat is wel een vervelende situatie.. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee en hebben jullie het gewoon voldoende afgerond zo :) Wel een lekker vooruitzicht zo'n mini-vakantie :)

Mireille: Dankjewel :D Het veulen mag in principe gewoon blijven of iemand moet hem of haar heel graag willen hebben ;)

Caroline: Klinkt als een lekkere rit :D Leuk dat je naar Gooische vrouwen gaat :D Ik heb echt elke aflevering gezien :D

Maar eens even een broodje eten.. Beetje vergeten :+
En dan nog maar even verder typen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:40

Vief: Ik hoop het.... en voor jou: eetse! Je moet ook niet vergeten om te eten he :D Dan kun je vaak wel weer wat beter denken (ik in ieder geval wel).

Caro: Lekker ritje gemaakt dus ondanks het niet zo mooie weer.

Ik ga zo Roman weer voor het eerst rijden sinds een aantal maanden en wil daarna met de zwarte even springen op de club.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:11

Goedemiddag.
Snoekiej: Lastig verhaal met Vorstin. Heb zelf geen ervaring met dit soort problemen, maar zou zelf voor een second opinion naar Utrecht gaan, om de een of andere reden heb ik daar meer vertrouwen in dan in al die klinieken die mensen soms wel heel lang aan het lijntje houden en monsterlijke bedragen vragen.
Maar je moet doen waarbij je jezelf goed voelt en ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen :(:) .
Mootje: Is verliefd :D ! Wel balen van je voorruit.
Corien: Wat fijn dat je een baan hebt, je kan altijd uitkijken naar wat anders, maar dan ben je voorlopig in ieder geval onder de pannen.
Weule en Lau: Ik ben dus niet de enige die goede valbreektechniken heeft overgehouden aan fanatiek judo-en, heb echt het idee dat het helpt. Heb het de 3 jaar dat ik Bam heb gelukkig maar 3 x nodig gehad, waarvan de laatste keer meer dan 1,5 jaar geleden was bedenk ik me nu !
Lautje: Begrijpelijk inderdaad als Hetje al zo'n tijd geen M meer heeft gesprongen, maarals ik je verslag van die wedstrijd lees had Hetje nog best mee gekund ;) !
Anthea: Spannend dat je Roman voor het eerst weer gaat rijden.

Gisteren was een emotioneel dagje, wat resulteerde in een enorme koppijn en ontzettende moeheid, heb vanaf half 7 gisteravond geslapen tot begin vanmiddag en voel me nu een stuk beter, heb er vrede mee, ze is rustig en nog helemaal gezond op 85-jarige leeftijd in haar slaap gegaan :) .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:32

Evie: Dat is een dood die iedereen zich eigenlijk wenst. Enige wat je dan nog kan willen is dat het pas op 105 jarige leeftijd gebeurd!