[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 13:55

Bij Frits staat inmiddels ook SGW B+2 :D
Wiso staat nog steeds niet op mijn knhs dus ik vraag me af of ze haar wel al hebben geactiveerd...

Kapper ben ik ook niet bang voor, ik heb toch geen model! Hoop altijd dat ze er model in maken maar helaas...!
Ik ga bdw eigenlijk ook nooit heen ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 14:15

Goedemiddag!
Ik zit nu op school, heb om 3u pas college tot half 5

Van de week nog weer crosstraining gehad in Roden. Opzich deed ze het heel goed, alleen de surfplank vond ze niet zo grappig. Toen stond ze nogal te stuiteren. Maar verder deed ze het wel goed, water gaat echt super, dat vindt ze ook heel erg leuk :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:12

:wave:

Kappers? Geweldig vind ik dat :D! Naja, ik vind het wel leuk om naar de kapper te gaan. Lekker aan het haar frummelen :P. Ik zit er ook vaak wel een tijdje aangezien ik het ook verf.

Ik had vanmorgen eigenlijk om 8.45 2 uurtjes les, en dan pas weer om half 6 2 uurtjes. Nou dat was ik dus echt niet van plan. Dus heb alleen die 2 om 8.45 gevolgd en daarna even bij studiegenootje gezeten en toen naar huis gegaan. HALF 6 :+ ze lijken wel gek. Weetje hoeveel tussenuren dat zijn := ? Teveel dus ;).

Ik weet zo eigenlijk niet mijn standen bij de KNHS, kijk daar nooit naar eigenlijk :P.

Anthea: fijn dat het goed ging :).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:29

Miriam schreef:
BB: Gave pony zeg! Je ziet wel dat-ie iets afgeleid is maar echt een heel leuk dier!
Snoekiej: Ja, daarom dacht ik dat idd, sorry als ik je verkeerd begrepen heb! Ollie heeft momenteel ook een kuchje maar ik mag van de DA alleen stappen en draven aan de lange teugel en vooral niet in het zweet werken. Wel fijn dat het gisteren al beter leek!

Ik heb een soort van buikgriepje in aantocht ofzo, steeds misselijk en een rommelbuik....

balen Mir, zowel voor jou als voor Ollie :(:)

Ik ben net gisteren naar de kapper geweest. IK ben mijn haren aan het laten groeien, dus er hoeven alleen de puntjes af (en een kleurtje erin) dus dat gaat altijd wel goed.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:57

Ik geniet nog maar even van mijn komende 2 vrije dagen. Ben net gebeld door het UWV ben een maand te vroeg ontslagen moet 1-11 zijn ipv 1-10.
Mijn werkgever moet mij tot 1-11 aan het werk zetten of loon doorbetalen. Aangezien het een UZB is zal ik wel ergens geplaatst worden. ik dacht zelf ook 1-11 maar baas bleef volhouden 1-10. Het begint op een soap te lijken. Maandag hoor ik waar ik wat moet gaan doen.... Ben benieuwd!
Ik had ondertussen zo vaak een nieuw contract gehad dat ik het ook niet meer wist.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 16:05

Wat een vage situatie Caroline. Weet je op een gegeven moment ook niet meer waar je aan toe bent!
De KNHS had mij ook 2 wp cadeau gedaan wat betreft de SGW stand. In WW had ik te lage dressuurpunten (162 ofzo). Maar misschien heeft WW toen ook een fout gemaakt in de uitslagen, ik bedoel dat op de coupon andere punten stond. Ik vond het al zo raar dat het zo laag was. Maar ik heb niet op de coupon gewacht, dus ik zal het nooit weten. Maak me er ook niet meer druk om, die 2 wp had ik toen ook wel verdiend vond ik!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 16:57

Is idd erg raar caroline, weet je zeker dat je niet in ONM of GTST speelt? ;)
Groot gelijk kim, ik zal ook naar huis gaan!
Super anthea dat het zo lekker ging in Roden, nu nog een surfplank bij je in de tuin dan komt het helemaal goed

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 17:29

@bvw haha ja dat weet ik zeker. Hoor maandag waar ik wordt geplaatst of gedumpt tot 1-11. In elk geval niet op de plaats waar ik zat.
Wat zijn ze weer oplettend bij het UWV :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 19:44

Goedenavond!
Vorstin gereden, ze was een beetje dwars en ik kon me ook niet goed op rijden concentreren. Ik heb wel vaker de laatste tijd dat ik behoorlijk afdwaal tijdens het rijden, en dat ik niet echt goed geconcentreerd ben. Tussendoor veel pauze genomen, en op een gegeven moment amper meer wat gevraagd, en toen liep ze wel fijn en was ze licht in de hand.

Rare situatie idd Caroline!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:54

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:56

Caroline@erg raar. :(:)

Heb zostraks heerlijk gereden,dressuur ging echt SUPER!!!!. :D

Daarna even gesprongen,en knalde ze opeens weg! ;( .

Heb haar weer opnieuw aangereden.Ging goed. :P

Toen de dubbel aangereden,ging goed,na de hindernis spoot ze weer helemaal weg,

heb haar gewoon stil gezet,achterwaarts gereden en weer opnieuw aangereden,

ging goed maar daarna spoot ie weer even weg,

heb een oponthouding gemaakt,los gelaten en braaf gezegd, toen dee ze rustig

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 20:50

@ Rosalie, niet meer dan gewoonlijk. Ik denk ook niet alleen maar aan 'vervelende' dingen, maar ik dwaal gewoon helemaal af.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:46

Wellicht ben je moe Shanouk?

Wo was helemaal in een joepie stemming in het land :):) , even met haar geraust toen ik haar ging halen, helemaal achter me aan draven en galopperen, drie keer in de rondte springen :+: , net een jonge hond.

Heb daarna een heeeerlijk rondje polder gereden!! Ze liep als een ti*t :P , onder het zadel ook net een jonge hond, schrikken van haar schaduw en dan weg galopperen en schudden met de kop.. Alsof ze lacht om haar eigen grap ;) .

Ik vond haar vorige week wat gevoelig op de rug.. heb toen dit sjabrak besteld, ik had hem al eerder gekocht voor onder mijn dressuurzadel, alleen toen kon ik Wolin niet meer aandrijven door de bontrand _O- en aangezien het zweetblad natuurlijk korter is van mijn nieuwe zadel, rijdt het nu echt heeeeerlijk!! Fijn dempend sjabrak. Bij de singel zit nog een uitsparing, is op de foto niet zo.
Afbeelding
http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... ig/113044/
Ik rijd met Engelse neusriem en met dat bontsjabrak onder haar bruine zadel met haar kleurtje krijgt ze wel beetje een 'English look'.. Hou wel van dat auwewetse, ze kan het erg goed hebben.
Ik zal vandeweek 's een foto'tje maken :) .

Ik ga even bakkie doen bij mijn paardrij-juf :wave:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 23:55

Wat een verhalen over wp! Mijn standen zijn van de sgw bij gewerkt tot 19-9-09.

Lees dat mensen veel tijd te kort hebben kwa school, werk :+ heb ik zelf ook last van

Ik ga richting bed, morgen lekker naar emmen met de "bunnywups" meiden na lange tijd :)

Ik spreek julie maandag! Vele succes wedstrijd gangers, en sgw'ers!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 00:32

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 07:42

Ze zijn weer goed bezig Jenga. Wordt weer lekkere onzin gekakeld, door iemand met een iets te groot eigen-ego.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 08:04

Jeetje Jenga... ze zijn idd wel weer heel lekker bezig. En idd bijna niets meer dan onzin.

Goeiemorgen trouwens :wave;

Ik ga zo richting school, maar voel me echt niet goed :(

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 08:11

Goeiemorgen!
@Jenga: Die zijn inderdaad weer lekker bezig zeg! Hoe gaat het eigenlijk met je paardje? Is zijn pees weer helemaal goed?
@Rowo: Balen dat je niet helemaal fit bent!
@Corien: Veel plezier het weekend!
@WL: Fijn dat Wolin zo lekker ging! Ben ook wel benieuwd naar ee nfoto van haar hoe ze er nu uitziet!

Ik heb niet lekker geslapen vannacht, werdt elke keer maar weer wakker van mijn hand. Omdat het zo dik is trekt het flink bij de hechtingen, hopelijk blijft het wel netjes zitten :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 08:12

Moggee :D

Jeetje wat een onzin zeg!!! daar in dat topic _O-

Iedereen veel plezier van het weekend :wave:

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 09:15

Mogge,

@ Jenga wat een afzeiktopic zeg. Ik plaats daar maar geen foto van mijn ruin want dan krijg ik bokt over mij heen. Mijn ruin is absoluut niet dik eerder te schraal ook niet dik te krijgen, daarnaast 1,75m, hoekig, bonkig maar volgens de fysio en dierenarts in perfecte spierconditie.
Complete onzin.
Jouw paard ziet er op foto zeer goed uit!
@jipje niekje: hopelijk gaat de pijn snel weg.

Zo even mijn wenkbrauwen laten doen, paarden rijden. Spullen voor morgen klaarzetten moet om 830 met de ruin springen. (op eigen verzoek zo vroeg laten zetten want hoe vroeger het is hoe beter hij normaal loopt fingers x) Vanavond nog even springles.
Spulletjes voor zondag vast klaarmaken.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 09:31

:wave: goeiemorgen

Kom net bij de fysio vandaan. En ik hoef even niet terug te komen. Eindelijk zijn de kneuzingen/verrekkingen over. Kan weer normaal rijden en alles doen zonder er last van te hebben :)) (werd tijd ook ;) ).

Zal zo even voor een paar uurtjes naar school en daarna werken :).

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 09:54

goede morgen!
wat een topic zeg! Ik ga me er maar niet in verdiepen, dan vreet ik me helemaal op!

Ik ga zo Wiso en haar veulen wassen en vlechten!
Moeten tussen half drie en vier in Dwingeloo zijn voor de veiling!
Ben heel erg benieuwd :D
Voor degenen die nog komen, het veulen heeft nummer 25

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 11:49

Goeiemorgen :)
Ik heb lekker uitgeslapen vandaag. Straks naar Vorstin, en vanavond lekker naar Leiden, want het is Leids Ontzet!

Die Unamie is idd lekker bezig. Ik heb de laatste 2 pagina's gelezen, en ik kom alleen maar commentaar tegen! Volgens mij heeft die ook weinig verstand van eventing, want hoe vaak kom je op amateur niveau nou vallen tegen? Alsof ieder paard wel eens gevallen is, en die niet gevallen is zou een uitzondering zijn. Beetje krom.

Sterkte Rowo en Benthe :(:)
Goed nieuws Kim +:)+
Succes Bvw!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 11:51

Mooi Kim. :D Goed nieuws :j
Wat een belachelijke reactie van die Unamie, die leeft zeker onder een steen ofzo.

Rowo en Benthe: :(:)

Mijn bp en horloge zijn onderweg. 8-)
Denk niet dat ik ze nog voor texel binnen heb, maar ach. :D
Heb echt zin in zondag, ben benieuwd naar de cross :j

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 11:57

Benthe: auw klinkt echt niet fijn. Hopelijk gaat het snel beter!

Caroline, wat een gedoe met je baas. Moet je nu nog aan het werk of krijg je doorbetaald?

Nou ticket is geboekt en heb mn stal opgezegt! Paard gaat naar mn instructrice en als ik terug ben blijf ik daar.