Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En mijn dressuurcoupons zijn op, mooi KL*TE dus!! 

Ergens tussen de coupons van Coriana vond ik er nog 1! Hij s direct met mijn pa mee en gaat op de post!
Vanavond hebben we bij de vereniging oefenparcours en neem ik beide paardjes mee om even een parcourtje te springen, dan mogen ze zaterdag weer voor het echie en hoop ik dat ik de crossmodus er weer even uit heb

. Hopelijk krijgt me paard nog normaal eten
goeie morgen!
twee maanden van te voren opzeggen?? 
mooi.
)
Hopelijk heb ik het straks af zodat ik vanmiddag nog even kan rijden.
volgens mij heeft iedereen mail van maarsbergen ??? ik ook namelijk, terwijl we in eerste instantie heel lang niks hoorden, maar mijn vragen zijn beantwoord, had me opgegeven voor zondag L paarden, maar dat is helemaal niet zondag, dus weet niet hoe ik daar bij kwam maar dat veranderen ze op de coupon. Zondag ga ik dan met een ander pony'tje bij de paarden B rijden.
Zij kwam 3 dagen op emmeloord en daar hadden ze mijn veulen ook bij haar gepland, zij zei...ik heb dit wel vaker gezien en de uitslagen van het laboratorium zijn goed. Het vocht uit zijn buik zal vanzelf verdwijnen wanneer het veulen groter en sterker word, het is een aanleg en een teken dat alles nu heel losje is.... Zij verwacht dat als hij 6 maanden verder is hij het dan niet meer heeft. Ze heeft hem zelf ook nog even gescand.

.
!

Gewoon laten staan. Wij willen ook wel eens ons bed niet uit.