Lielle, ik zal eens kijken wat ik nog aan foto's heb. Volgens mij heb ik nog wel een mooie van mij en djin over de trakhener in renswoude. De foto die Antoine van mij en Killea heeft gemaakt van de bosuitsprong in Etten Leur mag je ook gebruiken indien nodig.
Scum heeft van mij een foto gemaakt op een trakhener. Ik vind hem zelf wel mooi, maar weet niet of de hindernis er voor Wiki goed genoeg op staat. De foto zit helaas in mijn computer in Leiden en ik zit bij mijn ouders. Als Scum hem nog heeft, mag die van mij doorgestuurd worden...
ik heb je foto's gezien, alleen de sunken road is denk ik wat verwarrend. Rest is goed bruikbaar!
Als iemand een leuke foto van een sunken road, heksenoog en coffin heeft, kan ik er wel een mooie wist-je-dat van maken
wist je dat [[eventing]] paarden in een cross oa [[punt|punten]], [[heksenoog|heksen]], [[paddestoel]]en, [[doodskisten|coffin]] en [[sunken road|verzakte wegen]] kunnen tegenkomen
Laatst bijgewerkt door Lielle op 13-08-07 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb super veel foto's ondertussen en zou er zeker een paar goede voor je bij hebben Lielle, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik ze t makkelijkste kan plaatsen.... uploaden naar mijnalbum.nl of zo? de foto's die ik plaats staan altijd op een of andere website... maar mijn eigen groups zijn ondertussen al vol
Het begint me trouwens idd wel te kriebelen zoals mijn hengst (hij heet trouwens El Nadeem ='de vriend' in t arabisch en ja heb ik zelf uitgezocht ) gisteren aanvoelde, maar ik heb er naast Pasjha en Ungaro eigenlijk echt geen tijd voor over.... maar t blijkt de laatste tijd weer dat de maat t toch niet altijd uitmaakt Hij ziet er wel echt super mooi uit (vind ik dan ) hij is vos met blonde manen en staart en hij heeft echt zo'n mooie gouden glans!
inmiddels deze wist-je-dat * .. dat [[eventing]] paarden in een cross oa [[SGW_Training#Piano|piano's]], [[SGW_Training#katapult|katapulten]], [[SGW_Training#Picknicktafel|picknicktafels]], [[SGW_Training#punt|punten]], [[SGW_Training#heksenoog|heksen]], [[SGW_Training#paddestoel|paddestoelen]], [[SGW_Training#Coffin|doodskisten]] en [[SGW_Training#sunken_road|verzakte wegen]] kunnen tegenkomen?
Elk jaar als mn ouders weg zijn is er iets opvallends in de opvang Dit jaar is dat kennelijk zeldzame vogels. Ben er nu 3 dagen. Zaterdag kwam die zwarte ooievaar. En nu net is er een Draaihals gebracht. Een specht-achtig diertje dat ook weer nogal zaldzaam is... Deze is door een kat gepakt en ik hoop van harte dat hij zijn antibioticum kuur af kan maken en dat ik hem zo snel mogelijk los kan laten...
Mijn pa heeft de foto's van de 5e doorgemaild dus ik zal ze even uploaden en dan kunnen jullie ze ook bewonderen, maar er zit niet veel soeps tussen . Tegen de tijd dat er gesprongen ging worden waren de batterijen leeg .