Ik vond het zo stil in dit topic, maar ik kreeg gewoon even geen melding via de mail...
Ik hoorde het al op de radio JJ (van die file). En de A9 stond ook al zo heerlijk vast...
Spannend hoor JJ, ben benieuwd hoe ze het doet in het L. Misschien dat mijn merrie volgende week haar debuut maakt in het L
Mooi veulen trouwens, van Romantico toch? Hadden jullie dit jaar een merrie drachtig van die Couleur Rubin-zoon(Vandinges
) of was dat iemand anders?
Leuke avatars allemaal! En de superdynamische volbloed van RK doet het ook zie ik
Grote Pier is toch een soort van legende? Kwam geloof ik uit de buurt van Kimswerd en hij heeft gevochten voor de zelfstandigheid van Friesland. (en Alkmaar platgebrand ergens begin 16de eeuw)
Heb er ooit eens iets over op tv gezien geloof ik. Zijn leger heette de zwarte hoop, dat weet ik iig zeker
(geschiedenis van Noord-holland gehad op de basisschool en dit is blijven hangen ivm de brand in Alkmaar. Van die plaatjes heb ik echt nachtmerries gehad
)
Waarom hij om dat zinnetje je hoofd afgehakt zou hebben weet ik niet, dat mag je RK vragen