Sannexspikey schreef:Gister met zusje meegeweest naar leende ben vgm iemand van hier zien rijden maar geen idee wie het was haha. Met sjaal om.
Was volgens mij wel fijne cross, greppeltje wat minder ook naar ongeluk bij gezien
Oh dat was ik dan!

De rem was hier minder goed aanwezig.. in het parcours haar ook keer stil gezet e.d. Ziet er voor het oog vaak niet direct zo uit maar als ik dat door laat gaan racen we als 2 ongeleide projectielen overal overheen.
De uitsprong van de rijbaan vonden heel veel paarden lastig in Leende! Echt 8 vd 10 hadden daar een weigering op van wat wij gezien hebben. Die ging goed bij ons

Alleen wou daarna de insprong in het water doen maar daar stopte ze 2 x op het afzetmoment. Wou ze er alsnog in stap overheen maar dat vond ik te gevaarlijk.
Maar gewoon het water in, trakhener erna stopte ze ook terwijl ze daar nog nooit op gestopt was. Toen stopte ze ook bij de boomstam op de grond, haar daar overheen laten stappen en vanaf toen sprong ze weer.
Kwamen we bij de vond ik best wel een heftige hindernis, been eraan en hop. Sprong ze daar met zo gigantisch veel power overheen dat ik naar achteren klapte met mijn rug en na nog een hupsje achterover er vanaf plat op mijn rug klapte. Oeps.
Mocht die hindernis nog een keer doen van de hindernismensen en dan parcours verlaten. Superfijn dat dat mocht!
Gelukkig had ik 2 rondjes ingeschreven. 2e ronde wel uitgereden en ging steeds beter! Geen stops, wel de lagere sprongen genomen voor de zekerheid. Maar iig uitgereden met uiteindelijk een los teugeltje

Nog complimenten van 2 fotograven gehad dat ze vonden dat ik fijn reed en mijn paard in haar waarde liet en goed behandelde, ook al ging het fout. Altijd leuk om te horen

Toffe foto Annike!

Hoe was het bij je zusje gegaan Annike?