[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:34

muts_marijke schreef:
Maar diegene met een plaat ==> lees hele timmerfabriek voor hun kop blijven plakken

Haha, geniale opmerking.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 29-06-12 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:35

Ik heb besloten dat ik vanavond mijn moed bij elkaar ga schrapen en met toch inschrijven voor weer b springen. Ik hoop dat ik dan gewoon rond kom maar ik moet toch even weer over de drempel heen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:35

Nou 1 van de mensen met wat korte tenen zie ik hier niet veel meer en ik bedoel niet de beide dames die met een hele mooie vw in Arville zijn.. Die heb ik volgens mij ook niet onder de foei knop gezet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:44

gr_roos schreef:
Nou 1 van de mensen met wat korte tenen zie ik hier niet veel meer en ik bedoel niet de beide dames die met een hele mooie vw in Arville zijn.. Die heb ik volgens mij ook niet onder de foei knop gezet.

Nou maak je me wel nieuwsgierig :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:48

muts_marijke schreef:
gr_roos schreef:

Nou maak je me wel nieuwsgierig :D

En mij ook :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:52

Filmpje is gelukt! Moet hem wel nog wat bewerken en uploaden, maar moet zo eerst werken. Beau deed het in ieder geval super, fijn paard.

Margreet, die zin had je ook op je FB staan. Verschrikkelijk. Natuurlijk kan er eens een foutje insluipen, maar zoveel fouten in 1 zin gaat niet per ongeluk.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:53

We zitten met popcorn mee te lezen, volgens mij is het hier gezelliger dan in het topic. :D
Sann, goed bezig!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:55

Lekker Evelien! Eetsmakelijk!

Ik ga ff stofzuigen -O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:56

Dat vind ik zo'n rotklusje Marijke! Nieteens het stofzuigen an sich, maar het lawaai :r ik koop later een zo stil mogelijke.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:02

Watapatja schreef:
ben wel benieuwd of SM hier nog komt reageren }:)

Was toch al niet meer van plan hier te gaan reageren...
Maar omdat er zo lief om gevraagd wordt, vooruit voor de laatste keer ;)
Blijkbaar doe ik onder aan jullie, en mijn post van gister werd hier anders opgevat dan dat hij bedoeld was.. Komt voornamelijk omdat de meeste mij niet in real life kennen en alleen via bokt. De mensen in dat andere topic kennen mij al langer en de meeste ook in het echt. En die weten dondersgoed dat ik me niet beter voel dan anderen... Daarom ben ik natuurlijk ook zo lekker onzeker over alles wat betreft mijzelf en heb ik heel vaak te horen gekregen dat ik me niet zo onzeker moet voelen.
Maar om direct afgeband te worden zonder dat je uitleg hebt gehad of iets dergelijks, en dit gebeurt niet alleen maar bij mij... Daarbij praat iemand over zijn/haar les dat die niet goed is ingedeeld, en dat er een fries in mee loopt bijvoorbeeld, waardoor de les niet lekker loopt. Dan zeg ik iets over mijn gevoel bij een les, wat de gezelligheid uit de les niet wegneemt, en dan ben ik verwaand, arrogant etc? Ik ben volgens mij wel een van de laatste die denkt dat ze heel goed rijdt, kan een paardje leuk rondsturen, maar kan nog vele malen beter ;)

En het voelt voor mij inderdaad alsof ik me altijd moet verdedigen, ook de reden dat ik niet op de meeting ben ingegaan, voel me niet eens welkom.

En daarnaast Margreet, heb al veel meer op mijn zinnen/spelling gelet, sorry dat niet iedereen een natuurtalent in taal is ;)
En is het verboden om hier een week weg te blijven en in het andere topic wel mee te praten etc ;)?
Wilde het laten bezinken, omdat ik niet echt lekker in mijn vel zat, maar fijn dat je voor mij dingen besloten worden en dat mensen daar niet in worden vrijgelaten.

Bij deze was dit mijn laatste post en meld ik me maar gewoon af.
Reageren op elkaar wordt hier door een aantal personen toch al niet gedaan, dus ik heb ook weinig toegevoegde waarde hier.

Heb hier best leuke mensen ontmoet hoor daar niet van, dus daar hoor je me niets over zeggen :)
Wie de schoen past, trekke hem aan.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:05

Ik lees een hele SM-discussie.

Joki hoe komt het dat je nu zo'n drempel over moet? De vorige keren ging het springen toch gewoon goed?

haha ik kan Mistid de hand schudden! Ik heb ook een hekel aan het geluid van de stofzuiger. Maaaar stofzuigen zelf vind ik lekker, vooral omdat ik daarna zonder schoenen/sokken aan door het huis kan lopen zonder dat er vanalles onder mijn voeten plakt :+

Volgens mij heb ik iets goed fout gedaan met het hardlopen en daarna die lange buitenrit. Mijn linkerkuit werkt nog steeds niet mee. Traplopen gaat moeizaam en zelfs met lopen heb ik er last van. Mijn hak wil niet omlaag, dat doet onwijs pijn!
Met het rijden van Vies mijn beugels maar een gaatje langer gedaan en toen lukte het rijden gelukkig wel. Ben vandaag toch maar iets strenger geweest met de galop. Meneer kan perfect met de neus in de lucht galopperen, mooie grote galopsprongen, best bergop voor zijn doen, maar denk maar niet dat hij naar beneden komt met zijn neus. Van de DA mocht ik toen eigenlijk niet dwingen, maar ik vind het echt onzin dat hij gewoon niet na wil geven in de galop. Als het goed is mankeert hem niets, dus hij moet het makkelijk kunnen. Daarom veel opnieuw aangegaloppeerd, veel geschakeld in de galop en toch echt met iets meer nadruk rond proberen te houden. Linksom ging dat uiteindelijk perfect en voelde het heel goed, rechtsom werd het iets geks, maar liet hij uiteindelijk een half rondje ook los en toen ben ik er meteen mee opgehouden. Nu proberen dit vol te houden. Ben echt helemaal klaar met de gemuts van dat beest de hele tijd. }> Het wordt ook weer tijd om een lesje af te spreken denk ik, mijn juf houdt ook niet zo van gemuts, dus zij kan me er vast perfect mee helpen.
Laatst bijgewerkt door Annetje op 29-06-12 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:06

suikermeisje schreef:
Was toch al niet meer van plan hier te gaan reageren...

Dat zei je de vorige keer ook.....

Het is geen verplichting om op alles en iedereen te reageren. Dat is voor sommigen met een drukke baan en andere bezigheden gewoon onmogelijk. En zomaar iets nietszeggends zeggen om alleen maar wat te zeggen om daarmee op iedereen te reageren is natuurlijk ook onzin.

Annetje, ze is 19, geen 13.
Laatst bijgewerkt door Sim op 29-06-12 16:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:09

Sim had mijn post al aangepast. Keek na het posten pas in haar profiel O:) Had altijd gedacht dat SM wat jonger was dan 19.

Aan SM: Jammer dat je je al langere tijd niet welkom voelt,maar misschien had je dat wat eerder moeten zeggen? :) Wanneer je een opmerking van iemand niet fijn vind, kun je dit best even melden. Niet iedereen heeft een even brede rug en via internet worden berichten nog al eens verkeerd opgevat.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:13

Annetje schreef:
Aan SM: Jammer dat je je al langere tijd niet welkom voelt,maar misschien had je dat wat eerder moeten zeggen? :) Wanneer je een opmerking van iemand niet fijn vind, kun je dit best even melden. Niet iedereen heeft een even brede rug en via internet worden berichten nog al eens verkeerd opgevat.

Hier sluit ik me bij aan.

Verder heb ik liever het normale vrijdag middag niveau. Dit valt best zwaar zo voor het weekend

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:13

Annetje schreef:
haha ik kan Mistid de hand schudden! Ik heb ook een hekel aan het geluid van de stofzuiger. Maaaar stofzuigen zelf vind ik lekker, vooral omdat ik daarna zonder schoenen/sokken aan door het huis kan lopen zonder dat er vanalles onder mijn voeten plakt :+

Dat is inderdaad wel fijn :))

Wat balen van je kuit! Misschien wat Tantum erop? Of tijgerbalsem.

Edit: Bianca, brand maar los! Dan kan ik nog een kwartiertje mee doen, daarna moet ik in de auto naar Eelde.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:15

Inderdaad, niets zo lastig te interprete als geschreven woord.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:21

Middag!

Ik wilde ook nog een knuppeltje erbij gooien (namelijk de reden waarom mijn bokt tegenwoordig op de 'office variant' staat), maar laat ik dat maar voor me houden. Vind dat Sim het goed verwoord heeft, je moet wel een beetje tegen (onderbouwde) kritiek kunnen hoor. En als je dat onterechte kritiek vindt helemaal prima, maar zeg dat dan hier en niet in een ander topic!

Eef en Lau, hoe gaat het in Arville? Beetje mooi weer en is het goed gegaan met de nieuwe VW?
Karen, wat verschrikkelijk vroeg dat sporten!
Jeroen, van harte gefeliciteerd!

Om dan maar even op het vrijdagmiddagniveau te komen: "The ring is in" :D Succes ermee. ;)

Edit: kom tot de ontdekking dat office niet langer noodzakelijk is *\o/* :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:28

Anne ik weet het niet maar ik heb sinds april geen echte springwedstrijd meer gereden en op de een of andere manier vind ik het sinds ik mijn wp heb allemaal juist enger geworden in plaats van minder eng. Iets van ik heb nu toch een wp ik zou toch rond moeten kunnen komen ofzo

Van Noors opmerking begrijp ik niks :o?
Laatst bijgewerkt door Joki op 29-06-12 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:30

Ben benieuwd hoe die bevalt Noor!

Joki, mes tussen de tanden en knallen :D

_Noor

Goed dat je je weer hebt opgegeven Joki. Even die ban breken en lekker springen!

TeeGee

Joki, zelfs in het 1.60 worden mensen uitgebeld dus daar hoef je je echt niet druk om te maken!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:31

Joki gewoon lekker rijden, doen alsof het een training is (jaja, is makkelijk gezegd ik weet het!) Komt vast helemaal goed. :)
Noor ik vind die office versie van bokt altijd zo onoverzichtelijk. Heb daar een paar keer mee gebokt, maar dat werkt niet. Ennuh.... The ring is in? Bij de HA geweest?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:32

Annetje mag door voor de koelkast :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:33

TG snapte 'm zo te zien ook al. Ben ook erg benieuwd of het bevalt Noor. Moet zo'n ding 1x per jaar vervangen worden?

[edit] Koelkast komt trouwens mooi uit. Vind die van mijn vriend niet zo mooi. Wanneer kan ik mijn prijs op komen halen? :D

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:39

goedemiddag!!!

Ik las iets over ballen..., volgens mij zijn albert en ik de enige hier met 'ballen', letterlijk gezien dan ;)
en heeft noor nu iets tegen 'ballen' :P (ik lach even om mijn eigen grapje, goed?? ;) )

Ik ben me ook rustig aan het voorbereiden op mijn rentree, ooit, in de springring. laatst weer gesprongen met het schimmeltje..., is eigenlijk best leuk, uit een drafje, met drafbalk, over een kruisje/steiltje... :P
Nu ooit nog eens vanuit galop en daarbij ook de afstand gaan zien.

verder niet heel veel om op te reageren, althans het enige waar echt op te reageren is, heeft zichzelf al opgelost (take it or leave it).

Eef: ik vond het wel een stoere foto, van jou in de vrachtwaggel, vermaken jullie je daar een beetje?

mag ik jullie trouwens nog even attenderen op onze oefencross, 14 en 15 juli, voor de 'oosterlingen' hier.