Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vraag me niet waarom maar het is echt zo!

Irritante kerel was dat.
Er is 1 rijbroek in mijn collectie die ik echt super fijn vind zitten en waar ik me altijd heel mee laat. Jammere is dat de broek nu zelf kapot gaat en helemaal dun wordt bij het zitvlak. Als ik op de wc zit zie ik mijn voeten door de broek heen
Het is een eurostar, maar verder weet ik niets. Na 10 jaar wassen is het kaartje helemaal wit geworden. Ik weet dat ze hem bij divoza niet hebben, want daar heb ik een jaar terug elke eurostarbroek aangehad die ze hadden. Die voelden allemaal anders. Ik heb er daarvan toch 1 meegenomen, maar daar rijd ik me dus weer mee kapot *zucht* Nu is het dus zoeken naar dé broek!
Dat MOET 'm gewoon zijn! Jaaaaaa! 
gr_roos schreef:Heb je misschien een finale 830 Annetje? Die broeken heb ik ook en daar doe ik ook al zeker een jaar of 10 mee als het niet langer is. Doe al 23 jaar met mijn rijjasje. Is nog helemaal heel en ik blijf donkerblauw gewoon het mooiste vinden.
) dus ik bestel ergens een klara en als dat 'm niet is dan ga ik doorzoeken naar die finale 830.