goedemorgen. Iedereen is weer in het normale ritme. marijke gaat lekker shoppen jantine zit te twijfelen voor de dressuurles vanavond. Misschien inderdaad nog een keer een kans geven. kris dat zijn nog niet veel goede voornemens nee. komen er van de week misschien nog wel meer. texelse gaat lekker rustig aan doen en nog weekje wintersport.
Vanmorgen eerst alle diertjes gevoerd. paarden water gegeven. pomp is zaterdag doorgebrand dus tja nu is het emmers water in huis halen, maar gelukkig gaat pa vanmiddag voor nieuwe kijken. daarna zoeff gelongeerd in de "water"bak deed ze trouwens super. Hooi in de wei gedaan zodat ze wat te doen hebben. paarden naar buiten. stalletjes al klaar. rondje hardgelopen met de hond. nu heel even niksen dan even stofzuigen/dweilen en vanmiddag werken
Kris
Geplaatst: 02-01-12 12:13
Jantine, gewoon nog een keer proberen joh. Dan weet je na vandaag misschien wel zeker of je nooit meer naar haar les hoeft te gaan. TeeGee, niet handig, gelukkig vriest het nu niet! Lautje, klinkt goed! doe je wel voorzichtig met je knie? Texelse, hier op de zaak heb ik in een uur tijd alle kerstprut opgeruimd. Vanavond is het huis aan de beurt. Vind het reuze gezellig hoor, die sfeer in huis. Maar wil nu gewoon weer overgaan tot de normale orde van de dag Hoor al de hele ochtend sirenes, blijkt het Goffertstadion al de hele ochtend in brand te staan
Leliaardje
Geplaatst: 02-01-12 12:19
Ik zag het op nu.nl van de brand in het goffertstadion. Wat een toestand. Texelse: wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie! Geniet er van! Bij ons blijft de kerstboom altijd heel lang staan. Zeker nog de hele maand januari . We hebben er zelfs een keer eentje gehad die weer ging groeien. Was een heel lief klein boompje. Die heeft zowat een jaar gestaan . Ach, dan heeft de buurt ook weer wat om over te kleppen .
TG wat balen van de kachel. Wat een gedoe elke keer.
MargreetW
Geplaatst: 02-01-12 12:35
Alleen de sponsorbar is afgebrand hoor, de wedstrijden kunnen gewoon doorgaan. Zou Noor ziek op bed liggen.... geen bokt, geen facebook, geen mailtje, geen sms, helemaal niks. Mmmmmmm, vanmiddag maar eens even polshoogte nemen.
goedemorgen ladies!!! ook vanuit het mooie twente nog de beste sportieve en persoonlijke wensen voor 2012!!
alweer een drukke dag gehad, 6.15 de wekker, op tijd werken, en toen al uurtje les gegeven. nu weer thuis...
Dienke is gistermiddag/avond ziek geworden, die heeft al bijna 24 uur geen eten/drinken binnen kunnen houden. zojuist weer beschuit/thee geprobeerd.
@ margreet: inderdaad, tijd voor controle!!
hier hebben ze oudjaarsnacht weer vuurpijlen lopen schieten op onze stallen/erf/schuren.. door de aardige buurman, pijlen lagen zelfs onder het dak waar het stro opgeslagen ligt... aso's.. maarja politie kan/wil/doet er niks aan.
@ kris: inderdaad fikkie bij NEC... zonde...
Leliaardje
Geplaatst: 02-01-12 12:47
Tjemig Jeroen, dat is ook wat met dat vuurwerk. Dat ze niet een beetje begrip hebben zo in het buitengebied . Gelukkig is alles heel gebleven! Beterschap voor Dienke! En Noor klinkt dus ook niet goed .
Brrr, ik heb het koud. Ga de kachel ook maar weer wat hoger zetten.
MargreetW
Geplaatst: 02-01-12 12:48
Jeroen, ik snap zulke mensen echt niet hoor, snappen ze echt niet wat ze kunnen aanrichten? Zaterdag was er bij mijn moeder een begrafenis, toen de rouwauto aankwam om de overledene op te halen gingen ze express "bommen" naar de auto gooien. De begrafenisonderneemster heeft netjes gevraagd of ze in elk geval even wilden stoppen tot de rouwstoet weg was, helaas het bombardement werd extra opgevoerd en toen de auto de straat uitreed gooiden ze zelfs vuurwerk op de rouwauto en de volgauto's. Politie gebeld, jammer helaas. En het ergste is dat volwassen mensen erbij staat en gewoon meedoen. Mijn advies: volgende oud/nieuw 2 dagen in de cel!
Leliaardje
Geplaatst: 02-01-12 12:50
Zo zeg, die zou ik inderdaad ook meteen oppakken. Daar kan ik echt niet bij zeg. .
weule
Geplaatst: 02-01-12 12:50
tsjah, ach, was te verwachten, buurman heeft ons aan willen pakken met meer dingen (buitenbak, mest etc...) en alles verloren bij de gemeente, terwijl hij zelf wel dingen moest opruimen/weghalen..., en nu gaat ie zo rottig doen (beetje jammer dat ie nu grond heeft gekocht en wil uitbreiden met de camping, en wij dat tegen kunnen houden, en na zijn gedoe van gister, gaan we dat ook doen. als die zich gedragen had, hadden we hem niet tegen gehouden. nu wel ...)
@ margreet: de politie kon/wilde er niks aan doen volgens die vrouw, alleen als wij konden aantonen/bewijzen dat ze de intentie hadden om het welzijn van de paarden in het geding te brengen. maarja, zoiets kun je niet aantonen/bewijzen...
bij de rouwstoet ook, daar moet gewoon politie komen, oppakken, nachtje cel en een week lang schoffelen/vegen vanaf 1 januari bij de begraafplaats...
MargreetW
Geplaatst: 02-01-12 12:51
De politie is hier echt niet je beste vriend hoor, ze kwamen gewoon niet. En Jeroen, vuurpijlen richting schuur waar hooi en paarden staan, welke intentie heb je dan?
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-12 12:52
ah jeroen dat ze daar geen rekening mee houden. had dus veel erger kunnen aflopen. Margreet daar ze daar geen respect voor hebben. Zullen ze eens bij hun moeten doen eens kijken hoe boos ze dan zouden worden.
@ margreet: die lijkt mij duidelijk, zeker gezien de voorgeschiedenis, maar de politie wil er niet voor langskomen en geen aangifte opnemen..., hemelsbreef moeten ze dan ongeveer 40 meter onze kant opschieten (en die nacht ook tegen de wind in, dus dan richt je er ook wel op. als je recht omhoog schiet, vallen ze niet tegen de wind in, 40 meter verderop...)
viefdepief
Geplaatst: 02-01-12 13:02
Goeiemiddag
Texelse: Dat is wel een relaxt begin van het nieuwe jaar Jantine: Vervelend dat je dressuurinstructrice niet zo bevalt.. Itsme: Lekker fanatiek aan je dag begonnen dus! Werk-ze vanmiddag. Jeroen: Dat meen je toch niet.. Wat een idiote mensen
Ik heb het nieuwe jaar goed ingeluid in Rotterdam, gistermiddag om 14 uur ontwaakt en daarna richting Den Bosch gegaan. Vanochtend nog maar een keer omgedraaid toen vriendje naar het werk ging en nu zit ik nog 2 uur in de trein naar huis.. Ga zo maar eens kijken of mijn O&N foto's wat gelukt zijn..
Bah wat een gedoe met jullie buurman! Gelukkig heeft het vuurwerk geen brand veroorzaakt. Beterschap voor Dienke! En dat van de rouwstoet...waar gaat het heen.
Ik heb tot 12 uur geslapen!! Zo maar richting dorp onze 'winst' van de loten innen.. Heb 25 euro van het decemberlot en 60 van het staatslot. Mooi begin van het jaar..
vief heeft een goed O&N gehad zo te lezen. danielle dat is lekker z'n bedrag kris relax zeg dat je je werkdag er al weer op hebt zitten. Ik moet nog beginnen. (2 tot 8/half 9 ofzo)
Goedemiddag! Allemaal nog een gelukkig nieuwjaar! Wij zijn zaterdag geland en heb een top vakantie gehad. Oud en nieuw was lekker rustig. Paard is wel helemaal geflipt en was vandaag met rijden best wel stijf.
Kris; Fijn zeg dat je werkdag er al op hebt zitten Texelse; Leuke planning Vief heeft een leuk oud en nieuw gehad Danielle; Wij winnen nou nooit wat daarmee
Mister T
Geplaatst: 02-01-12 15:00
Zo iedereen heeft weer een goed dag en nacht ritme! nu ik nog.. 11 uur wakker!!!
Ik kan echt boos worden van die onrespectvolle mensen! Vuurwerk gooien richting een begrafenis stoet of een hooischuur sorry hoor waar gaat dat heen?!
Zeker goed begin Danielle, gaat het geld braaf in je spaarpot (of wordt het shoppen haha)
Zo ik heb net een heel gezeik achter de rug! Mijn startkaarten waren opgezegd per 14dec. Toch maar eens de KNHS gebeld. Wat blijkt mijn vereniging heeft nog steeds destatuten niet op orde ondanks diverse aanmaningen. Kreeg slechts 1 advies direct overgaan naar een andere vereniging. Dus net contact gehad de Voornruiters in de Meern. Heb al vaker op het punt gestaan daar lid te worden en nu dus maar gedaan. Is voormij net zo ver als de huidige club en ze hebben tenminste de zaken op orde. Wel andere kring en provincie, maar ook meer springen.
Jeetje wat een gedoe Lau! Voornruiters is wel super mooi.
Bij mij staat Barianta er nog niet bij. Heb wel een bevestiging dat ze dat startkaart zouden activeren, ga zaterdag wel starten dus ben benieuwd.
bianca1980
Geplaatst: 02-01-12 15:34
Jemig Lau, toen ik dat hoorde heb ik idd ook gelijk gecheckt of mijn vereniging het al wel op orde had, ze hadden toen idd zo'n lijst gepubliceerd. Ik ga de KNHS ook maar eens even mailen over mijn puntenregistratie in de M2, volgens mij klopt dat niet, huidige stand +1, hoogste stand +2 (bijgewerkt tot 2 dec) Ik snap die verschillen tussen die twee niet......
daNiielle_
Geplaatst: 02-01-12 15:36
Dat is ook lekker waardeloos zeg Lau... Siobhan, het geld begint in de spaarpot maar is er denk ik snel weer uit. Maar ik kreeg het net niet, er is een landelijke storing.
Zo maar lekker uitwaaien in het bos.
Mister T
Geplaatst: 02-01-12 15:55
Hahha ach... geld moet rollen Veel plezier in het bos! hopelijk heb je een droge rit!