[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 20:18

Ik geef het ook voor de wedstrijd- op de wedstrijd-dag na de werdstrijd (ligt er ook aan elke wedstrijd)
Niet te veel geven idd want zout houd ook vocht vast :)
Snoek je hebt een pbtje :)
Caro wel leuk op je nieuwe werk dus?
Vief balen van der hak :(
Wl hoe is het nu met wollin der voeten?

Heb heeerlijk op me kereltje gereden :) was super braaf, stukken contra gingen ook top, keertwendingkjes mee gepakt gingen ook goed :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 20:20

Lekker dat Jackson weer goed ging Corien!
Ik heb even een vergelijkend warenonderzoek gedaan :P En Cavalor komt uit de bus als goedkoopst per keer. En Cavalor vind ik ook een goed merk, dus die ga ik bestellen. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik de vloeibare of poederversie bestel. Die Cavalor Energy Boost spuiten lijken me ook wel heel goed om je paard gelijk na een cross te geven, maar dat is ook best prijzig, 8 euro per spuit.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 20:31

Ik heb poeder :) jackson is echt een hele moeilijke eter, en geef dit over zijn voer en weet niet hoe snel hij het op moet eten!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 21:04

Haha, dan ga ik ook maar poeder proberen! Dat kan ik evt. ook makkelijk door de slobber mengen.

Ik heb trouwens een afspraak gemaakt met de happy athlete masseuse die Corien en Gr_roos me hebben aangeraden. Ze komt maandag even langs om te kijken. Behandelen doen we dan nog niet, omdat we de dag erna naar de DA gaan.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 21:13

Oke snoek goedzo! :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 21:14

Ik heb ook electrolyten van PAVO. Ik ga er morgen mee beginnen t/m zaterdag. Mijn vorige paard gaf ik het nagenoeg niet, omdat hij echt heel veel dronk en amper zweette.

Net even een buitenrit gemaakt, wat voorbeeldig ging. Overgangen hoog gras-laag gras / modder / zand / schaduw / zon, niets was een probleem :D Meneer heeft volgens mij ook wat geleerd van ons opstap-akkefietje van vorige keer, want hij stond voorbeeldig stil.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 21:15

Ik geef het puur omdat ik wil dat hij goed op peil blijft kwa vocht :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 22:49

Damalza, gefeliciteerd met je verjaardag!
@ Snoek: ik heb Jer afgelopen week op donderdag en vrijdag electrolyten gegeven. Hij drinkt erg slecht op wedstrijd normaal gesproken, natuurlijk dronk hij zaterdag juist supergoed!
@ Mootje: fijn dat Corion braaf was. Komt vast goed vrijdag!
Corien heeft ook weer lekker gereden :)
@ WL: wat fijn dat Wolin weer goed loopt!

Sem was weer lief, heb hem eindelijk een keer wakker gezien ;)
Daarna Jer nog even gereden, hij liep erg fijn. Gaan nu weer even dressuur trainen voor de kringkampioenschappen van volgende week. In principe moet ik dinsdagavond nog L springen, maar als NL doorgaat naar de halve finale, zeg ik dat af! :o Dat maak ik misschien niet meer mee ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 23:04

Lielle & Nessah, Er staan hier leuke foto's van jullie: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=9C14B03FDDF82960 (Nessah onderaan pagina 1 voor 't springen en achter lielle in de cross, Lielle bovenaan pagina 2)! Vooral de foto van Lielle en Ukkie op de Bulfin is erg gaaf! Nessah kopt de bal bijna bij de laatste hindernis :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 23:57

Je kan ze toch ook wat suiker en zout geven ofzo toch ivp die electrolyten?

Dressuurles ging erg fijn met TG :D Daarna paard van stalgenootje gelongeerd en toen nog Bari gereden, die ging ook fijn. Morgen weer les, ben benieuwd!!

Ik werd vanmiddag gebeld door de organisatie van SGW Wieringerwerf. Dat ik nog geen goede coupon had opgestuurd en dat ze al heel veel inschrijvingen hadden.

Maar ik had dus een kopie van mn coupon opgestuurd en erop gezet dat ik 1 juli van vereniging ga veranderen en dat ik dus nieuwe coupons krijg. Dus dat ik een orginele opstuur als ik die binnen heb. Gaan ze me nu bellen??? Beetje raar. Maar als het goed is heb ik donderdag nieuwe coupons binnen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 07:08

Lekker dan Karen.

Ik had me opgegeven voor Nokere en Brugge wordt er in Nokere geen B-reeks gereden. Dus Maatje mag dan thuis blijven. De J-reeks of Lo lijkt mij nog wat te vroeg ;) Maar wel jammer. Nokere is echt mooi.

Ga overigens niet naar Wieringerwerf. Vind het niet zo heel mooi en een week later is Beverlo en dat is toch dichterbij

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 07:49

Goede morgen!

karin lekker dan :+
PB jammer dat je niet naar nokere kan!

Zo ben net een bulten kaas :+ zit helemaal onder.. :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 08:22

Pfff net de eerste al weer gereden (zat er om kwart over 7 op) maar om kwart voor 8 kwam de zon echt door en werd het al te warm.
Ga toch maar ook de rest doen. Heb vrijdag nog tentamen en heb nog gen idee waarover dus kan mn tijd goed gebruiken :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 08:31

Morgen :wave:

Snoek: Ik ben heel benieuwd of zij iets kan vinden :)!
Roos: Wat super van je merrie! YES! :#
PB: Stoertje 8-) Hoe ging je tentamen gister eigenlijk?
Karen: Dat is wel een beetje flauw.. :\ Hoop dat je snel de goeie coupon kan opsturen!
Caro: Fijn dat je nieuwe collega's allemaal erg leuk lijken! Wel jammer dat je je wedstrijd af hebt moeten zeggen..

Gister weer bij een kamer wezen kijken, maar ik vond het drie keer niks := Vanavond nog 2 kamers en ga even met een vriendinnetje in beraad, daar is ook nog een kamer vrij :D Gister van 18.00 tot 19.30 waren hier 3 mensen op bezoek, iemand van de gemeente, de gemeentelijke jurist en de projectontwikkelaarster die dus de aanstichtster is van al het kwaad ;) Was eigenlijk een nogal bizarre situatie en vond het best wel grappig :)) Erg leuk om ze nogmaals op alle gemaakte foute te wijzen en lastige vragen te stellen }> We hebben de gemeente een aanbod gedaan, wat in onze ogen een goede oplossing zou zijn voor de situatie (waarbij wij het pand zonder gedoe en juridische stappen verlaten) en daarvoor wat door de gemeente gecompenseerd worden. Vandaag krijgen we het tegenbod van de gemeente op ons voorstel. Dus we zijn allemaal erg benieuwd!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 08:45

@ Vief: goed joh, poot stijf houden hè! ;) Succes met je zoektocht! Wanneer wordt Woll gescand? Of heb ik dat even gemist?
@ PB: fanatiek hoor. Hier is het gewoon zwaarbewolkt en heeft het alweer geregend :(
@ Karen: Mmmm, zijn ze er niet helemaal bij denk ik. De organisatie ligt volgens mij in handen bij de penningmeester van onze vereniging ;)

Ga eens kijken of ik voor vanavond ook een dresssuurlesje kan regelen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 08:47

Thanks, Mootje! Ik heb zo al heel wat leuke foto's gevonden, ik zal er nog een topic van maken als ik alles heb.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 08:50

Noor: Ja, we geven ons niet zomaar gewonnen ;)
Woll moet nog even wachten.. De 12e pas geloof ik uit mijn hoofd :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:09

Goedemorgen!
Ik heb nogal drukke dagen achter de rug dus weinig tijd gehad om op bokt rond te hangen :o Zag net wel een paar mooie foto's voorbij komen.

Ik zal zo ook eens wat foto's maken van ons kleine monster ;) Hij loopt nu lekker door de wei te racen :+

Gisteren weer een leerzaam dagje Lucinda gehad, dus hopelijk helemaal klaar voor Maarsbergen! Gezellig PB dat je ook naar Nokere gaat! Ga je ook naar Genk?? Ik ga me zo maar even voor beide opgeven.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:32

Ga ook naar Genk ja. Is een fijne wedstrijd (mits het droog is ;) ).

Heerlijk he zo'n veulen in de wei. Ons (shet) veulen is ook zo'n brutaal monster. Ding is 40cm nu maar speelt zo heerlijk met die grote paarden. En als ik aan het rijden ben rent hij vrolijk mee. (shet loopt los bij ons in de tuin)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:55

Leuk Dorien! Ben benieuwd naar het veulen :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:40

ik ben er ook weer, heb mijn tentamen week afgerond (4 tentamens, 4 voldoendes!) en een project voor mijn afstudeer stage :D
Heb even kort bijgelezen, las dat Dorien eindelijk haar veulen heeft, gefeliciteerd!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:41

Goeiemorgen!
Ik ga zo eens Bodegraven bellen om alle foto's op te vragen die ze gemaakt hebben. Vandaag stap ik ook maar weer op Vorstin.

Lekker dat Corion nu overal braaf mee was Mootje!
Fijn dat Jer lekker liep Noor!
Raar dat ze je belden TG, zeker als je het er zo duidelijk bij hebt gezet
Leuk dat je weer wat crossen in het buitenland hebt opgegeven PB
:(:) sterkte met de muggenbulten Corien
Ben benieuwd wat de gemeente gaat zeggen Vief
Leuk Billy, foto's van de kleine :D
Super van je tentamens Bvw! Ik heb er van de 5, 4 gehaald! Bij nummer 5 kwam ik niet opdagen :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:43

ja dan kan je hem ook niet halen ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:06

Snoekiej, voordat je belt: Dat moet de eigenaar van het paard schriftelijk doen... Ik heb hier ook problemen mee gehad. Het heeft uiteindelijk 6 weken moeten duren voordat ik alles had ;(
BVW, Gefeliciteerd met het behalen van al je tentamens!
Billy heeft lekker getraind gisteren.
Karen, Beetje apart van WW :?
Vief, Kunnen ze geen ander huis aanbieden voor alle bewoners van het huidige huis? Dat hebben ze toen bij mijn (ex) vriend gedaan!
Billy & PB, In België zijn startplekken minder moeilijk te krijgen dan in NL, of lijkt dat alleen maar zo?

Pff, Ik ben pas net wakker....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:19

goeiemorgen mo :P