Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beetje jammer van die uitgroei wel 

Hoop dingen gezien die je normaal niet snel ziet. 

Het heeft ook alle kleuren van de regenboog
Als ik zo naar de paarden ga doe ik toch maar weer wat verband omheen, ben bang dat er anders vanalles in komt.
doe je wel voorzichtig?

Ik wilde alleen maar weten hoe/wat die oefencross was
Ik vind het trouwens geen zware cross, gewoon een goede B cross. Alleen omdat hij zo vroeg in het seizoen is, is hij wat lastiger.

Ik heb er nog geen dierenarts bijgehad, ze heeft nu 2 dagen gehoest en ik probeer meestal eerst Natterman. Dat helpt ook goed 
Misschien komen die van jou nog? 
Wel jammer, maar als je toch niet gelijk met 10 punten over wilt, maakt het niet zoveel uit. Ik vind het voor mezelf fijn om eerst echt voor punten te rijden, en de crossen daarna om ook eens nieuwe dingen te proberen en aan andere dingen te werken. tientjeh schreef:Simmie, mijn standen zijn ook tot Gorssel verwerkt en daar heb ik die val gehad, maar heb nog wel steeds mijn winstpunten. Daar zouden er toch 2 afmoeten toch?

tientjeh schreef:Simmie, was het maar waar, kon ik toen maar weer opstaan. Het was inderdaad niet ten gevolge van een hindernis. Maar opstaan was er niet meer bij met mijn beurse lichaam en zware nierkneuzing. ben per auto verder vervoerd. Heb dus de cross niet uitgereden.