Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ik snap werkelijk niet dat Wollie zich hier nog niet gemeld heeft...
.
.

En dan komt het zeker weten goed met dit paard!
)
Talida schreef:Moet nog steeds even die ene fot laten zien die ik van Teddy had gemaakt in Virgina.
Crosskip, went vanzelf weer
hij zal iets meer dan 1.55 stokmaat hebben. Aangezien hij bij ons thuis alleen staat (ja weet dat dat niet echt super is maar kan er ook niks aan doen
) is hij toch wat opgefokter als hij dan andere paarden ziet. Hij bleef ook heel moelijk stil staan, waardoor t opstappen heel moeilijk ging. Toen ik er eenmaal opzat was ie heel braaf.
(was eigenlijk alleen, maarja als ik iets in m'n hoofd haal
), ben eerst gewoon met zadel en al met hem gaan stappen en gaan sturen op de teugels. Ging heel goed, hij loopt echt super makkelijk ad teugel! Lijkt op Ungaro wat dat betreft. Daarna proberen op m te gaan hangen maar hij draaide dus weer iedere keer weg. Na t tijdje was ik t helemaal beu en heb m op stal gezet met zadel en al en heb m vastgezet aan de tralies. Toen ben ik rustig aan n keer of 10 op en afgestapt en hem iedere keer goed beloond en daarna bleef ie rustig staan. Daarna weer de wei in gegaan en toen kon ik er zo opstappen! Hij was echt super braaf en heeft geen pas verkeerd gezet
hij liet zich al aardig sturen en ik kon zelfs al n beetje been bij geven. Hij ging ook al direct achterwaarts op commando (voordeel van goed longeren
). Hij voelde echt heel goed. Zijn vader loopt momenteel Z2 bij de paarden en heeft laatst zijn sportpredikaat bij de arabieren gekregen, dus hij zou best wat talent kunnen hebben. Begint eigenlijk wel te kriebelen moet ik zeggen.... Hij moet eigenlijk verkocht worden, maar ik ga m toch eerst wat beter inrijden. Ns kijken of ik binnenkort foto's kan plaatsen. Hij liep echt al super netjes! Ik denk dat hij echt n hele goede sportpony zou kunnen worden.
Je kunt het email adres van de trainingen wel gebruiken