leu verslag lielle Ik heb voorlopig weer dressuurles van mijn oude dressuurinstructrice carina huybregts die met jan van beek gaat als jan beter is dan ga ik ook bij hem lessen voor te springenen te crossen
Rabette hoestte al een paar dagen. Vandaag de DA laten komen. Ze heeft idd bronchitus, maar wat ik erger vind is dat der hart momenteel niet goed is Ik mag me van hem niet druk maken Rabette der hartslag is te hoog in rust, de eerste keer zat het rond de 60 en de tweede keer rond de 50. Ook hoorde hij iets aan haar hartklep. Dit kan te maken hebben met der bronchitus en een ontsteking op der hartklep , of iets anders.
Bij andere keren luisteren is er nooit wat opgevallen,dus hij denkt dat het meevalt. Ze heeft nu medicijnen gekregen voor de bronchitus en volgende week maandag komt ie weer luisteren. Is het dan niet goed dan moet ze naar Utrecht of Emmeloord.
Het is maar goed dat ik vanwege die leuke affaire op mijn werk een cd met slaapmuziek heb gekregen Het hoesten en de bronchitus maak ik me niet druk over, maar dat hart vind ik wel heel spannend en dat is dan heeeeel voorzichtig uitgedrukt Ik start dus zeker geen Lisse en Barchem 99% kans van niet. Ik mag deze week nog niet rijden en dan wordt het wel heel kort dag.
schrikken Gvdt. Hopen dat t meevalt! en dat die ruis gewoon komt van de bronchitus * ik heb t wel vaker gehoord, dus die man staat niet zomaar uit zn nek te kletsen*. Rijplannen gaan niet door, oma is weer opgenomen in het ziekenhuis. Wrs is haar TBC terug, dus we moeten weer op en neer naar Nijmegen de komende dagen. Onze (vrijgezelle) smid komt morgen
Jeetje Gvd (ohja ook nog een t ) wat schrikken zeg Kan me voorstellen dat je je dan gelijk heel erg druk gaat maken. Hopen dat het allemaal mee valt en dat ze er snel weer bovenop is
@ Hilde: Fijn dat Uk er geen last meer van heeft @ Andrea: Toffe foto's heb je
Iedereen allemaal veel beterschap met de paardjes! Wat een tegenvallers allemaal ! Was ik daarstraks met een vriendin pas de deux aan het oefenen (zaterdag onderling bij men club ) werd er gebeld waar ik bleef, moest namelijk gaan oppassen! Oow ik helemaal vergeten... maar uiteindelijk joery uitgestapt en als een gek er naar toe! Is gelukkig eind van de straat! Maar ben nu dus aan het oppassen ! Hahaha!