Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar hij heeft vast nog vele mooie jaren gehad bij jullie!
, ik ook, maar we zijn er nog niet helemaal.
ze heeft een tijdje op 1 tepel erg veel gele hars gehad. gisteren zag ik dat de 2 nu ook erg bezig is. uit die eerst komt nu wel al doorzichtig tot witte vloeistof. de melk is dus onderweg 
wachten duurt lang he. Maar jij kan nog rijden waarschijnlijk? 

frustrerend! Vorig jaar met Evita 17 dagen moeten wachten
Volgend jaar zal ik (hopelijk) mij gewoon baseren op de tekenen en sowieso al uitgaan van 355 a 360 dagen 
Eitjes zaten er gisteren nog allebei dus nog eens geïnsemineerd.
iedereen begint een beetje ongeduldig te worden behalve furrie zelf :p haha die blijft op haar gemak haar grasjes en zo eten
gelukkig goed afgelopen.
Dan mis ik 2 tussenwedstrijden dressuur maar foert. Qualitytime met de vent gaat even voor. En de kans op zonnig warm zomerweer ook
mila_furrie schreef:madelene: hoe staat de M daar? zou van Vos pas zijn 2de cross zijn dit seizoen. Is het nog zo dat M in nederland gelijk is aan L in belgie?
Varekaj schreef:5 juni ben ik op verlof, ga 2 weken naar FrankrijkDan mis ik 2 tussenwedstrijden dressuur maar foert. Qualitytime met de vent gaat even voor. En de kans op zonnig warm zomerweer ook
![]()
Wel makkelijk zo Antonius, soort van hop on-hop off systeem voor de tandjes![]()
Ik duim voor de drachtige dames! Zowel die dat het nog moeten worden als die wat bijna pakketje mag afleveren![]()
Heb me via de club ingeschreven voor de jurycurus t.e.m L2, dus de maand mei is alweer goed voorzien van bezigheid. Op zich omdat ik het zelf heel interessant vind om te doen, en tegelijk ook omdat ik het gevoel heb dat ik nog vaker opgeroepen ga worden om te gaan jureren. Dan liever met wat goede achtergrondinfo dan zomaar iets uit mijn botten slaan.
.