[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

josewoos

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 23:35

Ik kreeg eens de tip om te gaan zingen tijdens de cross...

Daar ging ik hoor "Heb je even voor mij, la la la la" :)ddd
Ik raakte alleen maar nog meer buiten adem, maar de mensen langs de kant hadden wel leuk beeld _O-

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 00:07

Hahahaha!

Ik praat ook veel tegen mn paard. Merk ook dat dit mijn ademhaling goed doet. En mn zenuwen ook.
Zo werkt voor ieder wat.

Verlichte zit gewoon en makkelijk gaan vinden vind ik ool een goede tip. Die pak ik eigenlijk vanaf het begin al mee tijdens het gewone rijen.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 08:35

Vraagje, ik zie dat het meetmoment ede over 2 dagen is.
De Valouwe weet ik te vinden.
Maar waar moeten we zijn in Putten?
Heeft iemand het adres?

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 08:49

je bedoeld over 2 weken toch?
het dr en springen wordt in putten verreden. dit is ook te vinden op mijnKnhs (net zoals het adres ;))
het adres is Donkeresteeg 20 in Putten.

ik heb woensdag prive les van Ilonka in Baarle nassau. ben heel benieuwd hoe het gaat (zowel de klik in het lesgeven als met mezelf, ik ben herstellende van een rug blessure)

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 09:10

LuffB schreef:
ik heb woensdag prive les van Ilonka in Baarle nassau. ben heel benieuwd hoe het gaat (zowel de klik in het lesgeven als met mezelf, ik ben herstellende van een rug blessure)

Wat leuk zeg! Ik heb veel geleerd bij Ilonka, vind haar echt een topper. Helaas zit Baarle Nassau voor mij echt net effe te ver weg.
Veel plezier alvast!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 09:27

esje01 schreef:
Vraagje, ik zie dat het meetmoment ede over 2 dagen is.
De Valouwe weet ik te vinden.
Maar waar moeten we zijn in Putten?
Heeft iemand het adres?

Donkeresteeg 20 in Putten.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 10:27

@annika, ik zag je gisteren in Leende net voordat je het parcours in ging. Ik was toen net klaar met afzadelen/afspuiten en heb je dus niet meer zien rijden. Hoe was het gegaan?

Ik was dus ook weer helemaal doodmoe na de cross, maar weer fijn getraind! Het abc lijntje wat er in stond was nog te hoog gegrepen voor ons, maar c uiteindelijk wel los gesprongen. Weten in ieder geval dat we daar nog op moeten oefenen O:)

Dit was het lijntje voor de beeldvorming. Die van mij snapt ook niet dat je door het riet heen kan springen :')

Afbeelding

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:53

Ah ik was in Dijkgatbos gisteren, niet in Leende, dus was iemand anders dan met een turquoise set

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:53

Ohhh echt? Hmmm, dan verwar ik je met iemand anders... -O-

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:54

Die driepsprong was wel pittig ja. Iemand een idee welke fotografen er gestaan hebben in Leende? Ik heb er minstens 4 gezien. Maar de enige die ik kende was Odd. Ik vraag me af welke die anderen dan waren.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:55

De zaterdag of zondag Scum? Er is een lijstje met alle fotograven gepost op FB :)

Heb ook van verschillende fotograven van de zaterdag al wat previews gezien op FB :D
Laatst bijgewerkt door DoretteK op 29-06-20 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:55

Ze hadden in Dijkgatbos trouwens echt een mooie cross neergezet. Hij was langer dan een normale B cross met 23 hindernissen en ook qua afstand. Mooi aangekleed. Mooie afsprong, 2x een water, mooi lijntje in een bocht met smalletje-opsprong-smalletje. Echt werk van gemaakt! 12-13 september is daar officiele cross

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:56

Ik heb geen feestboek :o Wij waren er op zaterdag. Odd zat toen bij de dubbelsprong. Bij het springparcours zat er eentje, bij de dubbelsprong op het andere veldje zat er een, en ik heb er ook eentje bij die driesprong gezien.
De foto van Odd is het niet niet voor mij.
Laatst bijgewerkt door Scum op 29-06-20 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:56

Ohh wacht, ik ga het lijstje even voor je opzoeken! Er staat alleen niet bij wie welke dagen er was. Maar aan de previews was iig odD fotografie, Victor Krijt, Livado Fotografie, Marly Verbakel Fotografie en Stefan-engels fotografie er op de zaterdag. :) Wat was je startnummer? Dan kan ik anders even kijken of je al tussen de previews staat :j

Fotograven oefencross 2020 Leende
- Marly Verbakel Fotografie
- odD Fotografie
- World of eventing
- Victor Krijt
- Livado Fotografie
- Stefan Engels fotografie
- Mderooij fotografie
- Rejoin photography
- Ludo grafica

Ohh dat is fijn oefenen Annika! Helaas voor mij niet echt in de buurt, heb wel weer zin om wat meer te gaan crossen!

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 12:04

annikavolder schreef:
Ze hadden in Dijkgatbos trouwens echt een mooie cross neergezet. Hij was langer dan een normale B cross met 23 hindernissen en ook qua afstand. Mooi aangekleed. Mooie afsprong, 2x een water, mooi lijntje in een bocht met smalletje-opsprong-smalletje. Echt werk van gemaakt! 12-13 september is daar officiele cross

Ik vond dat lijntje in de bocht super leuk, het alternatief vond ik zelf spannender :')

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 12:07

Ja ik vond t alternatief nou ook niet echt "makkelijker" maar dit lijntje liep lekker

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 12:27

Afbeelding

deze is wel gaaf.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 12:36

Ik vond dat wel een heftig sprongetje hahah, ben daar gefilmd door ons Hollands kroon

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 12:46

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:00

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:27

Tnx!
Bij een paar kan ik geen fotos vinden, of ze staan op FB dus die kan ik niet zien. World of Eventing had een leuk moment te pakken. Al is het lastig te zien want hij heeft het logo er echt wel enorm groot over. En dan staat er nog een vrouw heel prominent in beeld.
Marly Verbakel heeft wel een paar hele leuke foto's gemaakt die ik wel wil bestellen :)

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:40

die a b c lijkt idd niet al te makkelijk te staan, fijn dat het los wel goed ging.

gave foto van de tafel annika. ik ben sowieso wel te spreken over de organisatie van wieringwerf, ze hebben begin van het jaar ook vaak een indoor derby en de maand erop in middenbeemster ook een. zij werken samen ook qua cross bouw en cross hindernisen (een grote tafel die ik in 2019 in wieringwerf tegenkwam stond in 2020 in middenbeemster).

leuk dat zoveel van jullie naar de oefencross zijn geweest! fotos zijn altijd leuk om te kijken!

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:01

Bij mij ging hij iets minder soepel :')

Afbeelding

Sannexspikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:13

Gister met zusje meegeweest naar leende ben vgm iemand van hier zien rijden maar geen idee wie het was haha. Met sjaal om :).
Was volgens mij wel fijne cross, greppeltje wat minder ook naar ongeluk bij gezien

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:24

Pattypaard is dat denk ik? Kwam toevallig op facebook een foto tegen van haar bij een fotograaf. Ze is wel altijd goed te herkennen met haar sjaal!

Greppeltje was redelijk normaal toch? Heb er weinig problemen mee gezien. Wel op het heuveltje voor de klasse 90/100cm een heleboel problemen. 's Middags zelfs de ambulance erbij geweest :(