Jeroen: ben je helemaal vergeten te feliciteren. Bij deze

Mirthe: die roze broeken, zijn best wel eh eh ROZE

Hebben weer allerlei lekkere dingen gekocht. Van die heerlijke slagroom en nog veel meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:zo wordt weer even flink afgezeken...
Ben beetje klaar met dat gebeuren.
In PB kan het exacter.
Maar kwam erop neer dat ik zei over de afgelopen crossles: bij mij gaat het al snel beter dan bij de rest. Vonden ze me arrogant etc... Terwijl anderen liepen te zeuren dat ze niks hadden aan de springles omdat de helft niet kan springen en met een fries komt... Zie het verschil niet. Mag dan B crossen hebben gereden, maar ik heb geen zeikbeest, springt alles... Moet me altijd verdedigen daar, niet leuk meer. Als Jip alles gewoon in 1x springt en de rest 3x weigert per rondje is gewoon irritant, dat heeft niks te maken met hoe goed ik benen zo was het dus ook niet bedoeld. Want zo denderend rijd ik niet
suikermeisje schreef:Het voelt daar gewoon niet leuk meer
Je krijgt ff pb
_Sim_ schreef:Zo, dat is een niet misselijke quote.
Echt jammer dat dat zo moet gaan. We hebben toch ballen? Zeg gewoon rechtstreeks wat je vindt. Doen wij tenslotte ook. Ik heb het al vaker gezegd, maar nu nog een keer: ik vind het gewoon stom om elkaar alleen maar veren in de r**t te steken om de lieve vrede te bewaren. Oke, je hoeft elkaar niet af te branden, maar we kunnen toch gewoon op een normale manier zeggen als je het ergens niet mee eens bent?
gr_roos schreef:_Sim_ schreef:Zo, dat is een niet misselijke quote.
Echt jammer dat dat zo moet gaan. We hebben toch ballen? Zeg gewoon rechtstreeks wat je vindt. Doen wij tenslotte ook. Ik heb het al vaker gezegd, maar nu nog een keer: ik vind het gewoon stom om elkaar alleen maar veren in de r**t te steken om de lieve vrede te bewaren. Oke, je hoeft elkaar niet af te branden, maar we kunnen toch gewoon op een normale manier zeggen als je het ergens niet mee eens bent?
Eens Sim![]()
Knuppel 2 gaat in het hoenderhok, daarom heb ik ook veel minder met jonge mensen / nieuwelingen op bokt (uitzonderingen daar gelaten). Hebben minder incasseringsvermogen en voor je het weet heb je gezeik en gaan ze er zo'n groene bij halen. In het echte leven zijn ook geen modjes om je te helpen. Ook worden er leugens verteld en als je mensen daar mee confronteert kan je nog een grote bek/boze pb's krijgen.
Gelukkig zijn de meeste al weer snel uit de HK topics waar ik kom verdwenen.
O'ja ik heb ook een roze broek, maar dat zal voor een hoop mensen geen verassing zijn. Ik heb de binnenkant van mijn vw deur ook rose geschilderd