[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:05

Tjemig TG: dat is wel heel erg vroeg zeg. :oo . Daar zou ik never nooit niet m'n bed voor uit komen :o .
Jeroen: ben je helemaal vergeten te feliciteren. Bij deze +:)+ .
Mirthe: die roze broeken, zijn best wel eh eh ROZE :wow: := .

Hebben weer allerlei lekkere dingen gekocht. Van die heerlijke slagroom en nog veel meer :9 . Gelukkig niet zo'n dure actie als andere keren.

weule

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:06

niks mis met een roze broek toch???

(ik heb zelf een mooie rode broek.., al vind niet iedereen dat mooi :P )

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:07

Jeroen, hij is echt neon roze :+

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:12

foto?? :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:14

Haha, markeerstift roze :D
Jeroen, Gefeliciteerd *\o/* Het is dat mijn huisgenoten allemaal een boerenopleiding hebben gedaan, anders had ik niet geweten wat colloquium betekent :P
Makro kwam ik (te) vaak toen ik nog bij mijn vorige werkgever werkte... Was elke keer honderden euro's kwijt O:) Met name bij de sectie boeken en dekbedovertrekken...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:18

de één verzamelt postzegels, de andere dekbedovertrekken....

maar ook ik heb wel leuke kleding gescoord bij de Makro...
@ mootje: thanx, maakte me er ook niet zo druk om hoor, werd wel keer tijd ;) alleen die ene docent was wel verdomd vervelend met zijn vragen, irri stem, irri persoon, en hij wilde nog gelijk hebben ook,... en dat heb ik hem niet gegeven, net zolang terug blijven praten tot hij het opgaf :P (en toen hij het lokaal uitliep zeiden zowel mijn ouders als dienke: wat een vervelende poepzak!!)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:21

Jeroen goed bezig! Gefeliciteerd

Mirthe geeft licht in het donker, leli nu ook?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:27

Gefeliciteerd Jeroen! Nu nog de master en dan ergens achter een bureau?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:28

alleen het afronden van de masterscriptie nog (vakken zijn allemaal binnen, onderzoek grotendeels klaar). Bureau hopelijk niet hele dagen, dan wordt ik gek....

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:32

bvw: ik heb het roze gebeuren laten hangen. Heb nog even gedacht een bijpassend T-shirt te kopen: zou ik mooi met Mirthe matchen, maar heb het toch maar over geslagen.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 14:11

Ik hou echt vreselijk veel van felle kleurtjes!

Net even heerlijk mijn spieren getrained. Er is gewoon al een dik uur geen enkele sporter meer. Dan pak ik natuurlijk mijn kans :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 14:49

Kris, ben jij altijd de enige werknemer / instructeur?
Pff, Tijd voor weekend! Vanavond mijn nieuwe brillen ophalen en even op zoek naar schoenen :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 14:50

Ga nu de bom laten barsten denk ik, maar ik werd door iemand (ga geen namen noemen) hierop gewezen. Valt me echt vies tegen dat je hier een paar minuten later sorry zegt en dan in een ander topic zulke dingen gaat zeggen. Waarom post je hier met ons als je zo over ons denkt?

suikermeisje schreef:
zo wordt weer even flink afgezeken...
Ben beetje klaar met dat gebeuren.

In PB kan het exacter.

Maar kwam erop neer dat ik zei over de afgelopen crossles: bij mij gaat het al snel beter dan bij de rest. Vonden ze me arrogant etc... Terwijl anderen liepen te zeuren dat ze niks hadden aan de springles omdat de helft niet kan springen en met een fries komt... Zie het verschil niet. Mag dan B crossen hebben gereden, maar ik heb geen zeikbeest, springt alles... Moet me altijd verdedigen daar, niet leuk meer. Als Jip alles gewoon in 1x springt en de rest 3x weigert per rondje is gewoon irritant, dat heeft niks te maken met hoe goed ik ben :) en zo was het dus ook niet bedoeld. Want zo denderend rijd ik niet :D

En even verder op:

suikermeisje schreef:
Het voelt daar gewoon niet leuk meer :n

Je krijgt ff pb
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 29-06-12 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 14:52

Haha, op zoek naar schoenen Mo. Volgens mij vertelde je vorige week dat je er genoeg had. :P
Vind die fel gekleurde broeken ook heel leuk! :)
Rosa veel plezier in Milaan!
Jeetje Karen, respect dat je op die tijd dat gaat doe. Ik draai dan nog een keer om. ;)

Ik heb lekker weekend, outfit voor foute party vanavond bij elkaar. Zie er echt niet uit. :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 14:59

Hoi hoi

@ Beli hahaha ''heerlijk zo'n gepaneerd paard'' dat vind ik echt vreselijk :D Als ik Zeus afgespoten hebt moet ie schoon blijven :+ heb zo'n hekel aan stoffige paarden ^) zal hem echt nooit bewust in het zand laten rollen na het douchen en vind het al erg dat ie een dag later in de wei gaat rollen. (das mijn tic, sorrie paard moet schoon zijn 8)7 )
@ Danielle klinkt voor mij als een top voerbeleid :)
@ Sim lekker dagje dus! En een goeie springles gehad! Fijn!!!
@ Rosa veel plezier!!!
@ Noor en Margreet hahaha dat is mama werk he! Dat was opvouwen... doet mijn mams ook heel vaak :D Mama's kunnen dat gewoon veel beter!
@ Weule gefeliciteerd! En jij een rode broek?! :oo dat kan echt niet B-)
@ Kris is van de felle kleurtjes... ik absoluut niet. Geert was ook blij dat ik nu zwanger was ''tijdens'' het color blocking.. er is namelijk geen color blocking positiekleding.
@ Sannn verrassend stukje tekst quote je daar... beetje jammer dat er hier excuus/uitleg wordt gegeven en in een ander topic dit staat... >;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:03

Oeps Sannn....

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:18

Sann: beetje schijnheillig inderdaad.Als het hier niet leuk voelt hoef ze vooral niet meer te komen van mij. Zeker niet als ze dat soort opmerkingen achter onze ''rug'' om zegt. Voel je vrij om het topic dan te verlaten.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:19

Sannn, ik heb me voorgenomen geen reactie meer te geven op de posten van SM maar vooruit eentje dan. Dat deed ze bij mij toen ook, hier niks meer plaatsen en in een ander topic zeggen dat we haar niet begrepen maar dat dat aan ons niveau lag... :+
En een week later weer vrolijk meedoen.

Ik schreef laatst op Fb dat ik voor iemand haar eindscriptie van het HBO na ging lezen (zuiver op spelling en grammatica) en dat ze mij schreef "Ik vindt dat me moeder dat ook wel voor m'n zou kunnen doen". Dan springen de tranen je toch in de ogen.
En zo denk ik ook over haar posten.

Ga zo eerst even schoenen kopen en even bacteriële crème halen bij de apotheek, ben gestoken door een vlieg en het was deze keer weer foute boel.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:20

Zo, dat is een niet misselijke quote, maar ik had 'm al gezien gister.
Echt jammer dat dat zo moet gaan. We hebben toch ballen? Zeg gewoon rechtstreeks wat je vindt. Doen wij tenslotte ook. Ik heb het al vaker gezegd, maar nu nog een keer: ik vind het gewoon stom om elkaar alleen maar veren in de r**t te steken om de lieve vrede te bewaren. Oke, je hoeft elkaar niet af te branden, maar we kunnen toch gewoon op een normale manier zeggen als je het ergens niet mee eens bent?
Laatst bijgewerkt door Sim op 29-06-12 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:20

go sannn go sannn *\o/*

*gaat bijlezen*

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:24

mijn paard heeft ook aanleg om dik te worden, net als ik :+
noor haar tuin word hopelijk erg mooi
Mirthe gaat ronde crossbaan doen met haar nieuwe cap cam, oeeeh roze broek <<)
zijn aantal mensen fanatiek aan het sporten _/-\o_

ik heb vanmrogen al gewerkt en ben nu aan het oppassen, vanavond nog 3 paarden trainen en wassen. morgen rabobank talentenplan selecties en daarna op tuigpaarden cc 's avonds weer oppassen en zondag ook weer tuigpaarden cc :oo

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:24

Laag dat ze dat toen ook deed Margreet. Zegt in mijn ogen meer over haar dan dat het over ons zegt. Daarnaast zegt het ook wat over haar niveau dat ze zulke dingen op een openbaar forum gaat plaatsen. Vooral achter iemands rug om en dan hier wat anders zegt... Lijkt me logisch dat het een keer uitkomt en je jezelf dan buitenspel zet... Toont iemands karakter weer aan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:29

_Sim_ schreef:
Zo, dat is een niet misselijke quote.
Echt jammer dat dat zo moet gaan. We hebben toch ballen? Zeg gewoon rechtstreeks wat je vindt. Doen wij tenslotte ook. Ik heb het al vaker gezegd, maar nu nog een keer: ik vind het gewoon stom om elkaar alleen maar veren in de r**t te steken om de lieve vrede te bewaren. Oke, je hoeft elkaar niet af te branden, maar we kunnen toch gewoon op een normale manier zeggen als je het ergens niet mee eens bent?

Eens Sim _/-\o_

Knuppel 2 gaat in het hoenderhok, daarom heb ik ook veel minder met jonge mensen / nieuwelingen op bokt (uitzonderingen daar gelaten). Hebben minder incasseringsvermogen en voor je het weet heb je gezeik en gaan ze er zo'n groene bij halen. In het echte leven zijn ook geen modjes om je te helpen. Ook worden er leugens verteld en als je mensen daar mee confronteert kan je nog een grote bek/boze pb's krijgen.
Gelukkig zijn de meeste al weer snel uit de HK topics waar ik kom verdwenen.

O'ja ik heb ook een roze broek, maar dat zal voor een hoop mensen geen verassing zijn. Ik heb de binnenkant van mijn vw deur ook rose geschilderd :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:32

gr_roos schreef:
_Sim_ schreef:
Zo, dat is een niet misselijke quote.

Eens Sim _/-\o_

Knuppel 2 gaat in het hoenderhok, daarom heb ik ook veel minder met jonge mensen / nieuwelingen op bokt (uitzonderingen daar gelaten). Hebben minder incasseringsvermogen en voor je het weet heb je gezeik en gaan ze er zo'n groene bij halen. In het echte leven zijn ook geen modjes om je te helpen. Ook worden er leugens verteld en als je mensen daar mee confronteert kan je nog een grote bek/boze pb's krijgen.
Gelukkig zijn de meeste al weer snel uit de HK topics waar ik kom verdwenen.
O'ja ik heb ook een roze broek, maar dat zal voor een hoop mensen geen verassing zijn. Ik heb de binnenkant van mijn vw deur ook rose geschilderd :D

Maar diegene met een plaat ==> lees hele timmerfabriek voor hun kop blijven plakken

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:33

ben wel benieuwd of SM hier nog komt reageren }:)