[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:09

Ik heb ze nu zo af en toe een regendeken op liggen maar meer echt nog niet. In oktober/november laat ik Caap in ieder geval scheren en dan krijgt hij een dikke deken op en als hij op de wei gaat nog een hals.
Anders blijf je echt kloten met dekens, die vacht hou je toch niet tegen. :)

Lau, lekker is dat! Goed begin van het jaar.

Ik heb geshopt. Nieuwe rijbroek, twee vesten, bodywarmer, nieuwe sokken en handschoenen. Kom maar op met die winter. :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:09

Nee nog helemaal niks! En kregen gelijk te horen dat dit vak pas 27sept begint. Althans dit stond op de deur van het kantoor van de docent (bevindt zich in een ander gebouw dan waar we college hebben) en dan om de week. Op de vraag waarom het niet op blackboard stond kregen we te horen, maar nu weten jullie het toch ook...

Kreeg ook nog te horen dat college van vrijdag ook niet doorgaat, dus achteraf had ik best Texel kunnen rijden en vrijdag vertrekken... Maar goed ga nu wat leuks doen met vriendje.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:10

Spannend Bianca!!
Eef: Lekker met geld gemsmeten zo te horen ;) Zag trouwens een hele mooie riem in jou kleur paars! Nog overwogen om hem voor je mee te nemen. Was ook nog betaalbaar.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:10

Niet te geloven... geeft wel hoop voor de toekomst. :z Kun je wel naar Neede of weet je het nog niet?

Lau :+ Waar had je de riem gezien? De zweep die ze laatst hadden lag er niet meer, was wel erg mooi roze.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:12

sja, het is ook bijna nooit echt NODIG om een deken op te doen natuurlijk... ze kunnen bij -10 vaak ook prima zonder deken, mits ze het gewoon zijn natuurlijk . (ok ja uitzonderingen daar gelaten, maar het gros van de paarden toch wel )

maar dan heb je wel een haarbal natuurlijk :))

Accent staat nog héél fijn in haar velletje dus daar maak ik me nog geen zorgen over. Staan overigens in buitenstal (s nachts), maar het is er wel fijn warm meestal.

Lau ; weer voor niets naar school? mottig !

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:13

Je kan er misschien nog bij op Texel, Lau! Neem je vriendje toch gewoon mee ;)

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:14

bvw schreef:
als het een beetje mee zit heb ik morgenavond een date <<)

spannend ! :D

super balen van Texel nu Lau... communicatie is in alle uni's blijkbaar wel een probleem dan? :roll:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:15

yoox.com bij de 80% sale. Een Balenciaga riem voor 35,00 euro. Heb hem zelf in het creme/rood besteld.

Als het goed is heeft de KNHS vandaag gebeld naar Neede met de mededeling dat dressuur op vrijdag niet is toegestaan. Althans dat hadden ze gisteren gezegt dat ze dat gingen doen. Bel morgen maar weer even de KNHS en Neede. Dus ik heb nog hoop!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:16

Noor: Heb mij er bij neergelegd dat waarschijnlijk Hattem voor mij weer de eerste cross is. Ga zondag springen en volgende week ook. Die van mij hebben natuurlijk al best veel gelopen dit jaar. Maar wil ernstig graag mijn laatste puntje met Het hebben stiekem ;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:17

_Noor schreef:
Je kan er misschien nog bij op Texel, Lau! Neem je vriendje toch gewoon mee ;)

Kunnen wij hem keuren.. :P hahaha...lekkere beweger trouwens je knollie.

lees nog een stukje over sportpas, ga er niet vanuiit dat het goedkoper word, dat is nog nooit zo geweest met veranderingen in deze K..t economie. dan zal je wellicht per wedstrijd betalen of zo ??geen idee in welk vat ze dat gieten.
Wat een honde weer zeg. Ik zou even gaan western rijden vanmiddag op de machine koe... }:0 maar nu maar gezellig aan de keukentafel zitten kletsen.....

EvelienH

Toch blijven ze nooit zo mooi in hun vacht als in de zomer, vaak wat langer haar en dat vind ik zo lelijk. :o Als ze dat een beetje zweten heb je zo'n mottig paard. Vaak schrik je ook van wat er nog vanaf komt, meer dan je had verwacht. Vind het voor de paarden over het algemeen ook fijner, helemaal als ze veel moeten werken in een binnenbak.
Caap is echt een twijfelgeval, vorig jaar niet geschoren maar ga het dit jaar wel doen. Vossen worden alleen wel heel lelijk van kleur, dus dat wordt heel goed wassen voor en na. :P

Ik kan me ook echt ergeren aan mensen op concours met paarden met veel haar en ongeschoren benen, ben allergisch voor paarden met (te)veel haar. :+

Edit
Lau, en ik vind ook dat je dat laatste puntje moet halen en ik moet mijn laatste 6 puntjes nog even halen haha! :7 Ben benieuwd wat de organisatie van Neede gaat doen. Zondag Hulten?
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 06-09-11 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

hoezo mogen ze dat niet Lau? ( gewoon nieuwschierigheid, aangezien ze in Barchem ook opeens het programma hebben aangepast. De L op zaterdag, zodat ik dus niet meer kan starten)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:20

Niet officieel aangevraagd? Zoiets toch? Balen dat je nu niet kan starten Jantine!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:22

Ze hebben geen wijziging in het vraagprogramma doorgegeven aan de KNHS en die moet toestemming verlenen. De KNHS wist van niks en was verre van blij ermee. Die voelde zich gepasseerd. Die wijziging hadden ze kunnen doorvoeren tot de sluitingsdatum (was afgelopen vrijdag) en is niet gedaan.

edit: 2 x dezelfde major typefout
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 06-09-11 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:26

Lau, kom ook gezellig naar Texel :D :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:31

Hahah nee, ik ga niet.
Eef: Nee ga naar Maasdijk, althans als Hetje zijn ijzer er weer ondergetimmerd zit. Leipo heeft hem vanmorgen afgestrapt.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:35

Er is zondag ook springen in Bunschoten, daar was ik anders naar toe gegaan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:53

frits scheer ik wel altijd maar die wordt er ook niet mooier van. Zal even foto spam zoeken, hij lijkt nog het meest op een schimmel in de winter...

edit:
Afbeelding

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:16

Nudine was ook altijd zo ontzettend lelijk na het scheren, echt zo'n piskleur := Jer blijft wel mooi gelukkig :)
Lau, misschien voor je knie ook niet onverstandig? :(:) Morgen uitslag toch?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:22

Ja ook dat. Hij is erg dik op het moment en heb geen zin om dan vanalles te ondernemen als ik met pijn moet crossen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:25

Leuk Bianca! :D
Jammer dat je pas weer in Hattem kan crossen Lau, maar 'gelukkig' heb je van de zomer wel lekker kunnen crossen in België. Welke ga je nog meer rijden? Hattem, Barchem en Bathmen?

Wil eigenlijk vanavond naar dressuurles op de club. Maar het waait nu gigantisch hard, als het zo blijft waaien ga ik niet..
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 06-09-11 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:36

Spannende dag dus morgen Lau! Ben benieuwd of Hulten doorgaat, het is wel in de 'hoofdpiste' en dus de goede bodem. Toch zijn er meestal niet zo heel veel inschrijvingen.

Wat een k u t weer he Sann! Hoop dat het morgen avond beter is, dan heb ik springles en dat is buiten. :P

Frits wordt inderdaad wel heel licht!

Moet zo nog rijden, bleegh met dit weer heb ik zo geen zin!
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 06-09-11 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:37

ik zie nu pas dat ik bij sgw barchem niet geplaatst ben, terwijl ik me mooi optijd had opgegeven. Iemand van het secretariaat hier?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:38

Hebben eigenlijk ook buiten les, maar denk dat we nu naar binnen gaan. ;) Niet heel verkeerd want we hebben een nieuwe bodem in de binnenbak, kunnen we die gelijk uitproberen. Moet het alleen wel minder gaan waaien, daar hou ik niet van. ;)
Ga voor je duimen dat het morgen droog is! Gaat weer beter met jouw knie dus?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:41

Evony, als je niet betaald hebt, sta je niet op de lijst. Je moet je coupon + geld hebben ingeleverd/overgemaakt. Misschien is dit bij jou het geval.

In het vraagprogramma van Barchem staat dat de L paarden dressuur bij veel deelname op zaterdag is, maar nu is de hele cross dus naar zaterdag verplaatst. Stom!