Corine: Nee, Velvet heeft nu even vakantie op de wei met haar maatje. Hoop dat ik haar over een tijdje wel alvast op kan gaan pakken met longeren etc..
Als dat doorgaat gaat Chal wel een eind weg Lau! Blijf het een stoer beest vinden
Ach moet maar zien dat het doorgaat. Hebben laatst nog gehad dat alles was geregeld voor een verkoop naar het buitenland, mailden ze een dag tevoren af... Gezondheidsverklaring, transport, alles geregeld en dan gaat het niet door...
lau das best ver hoop da het nu wel door gaat! Jitske aha wel even lekker dus voor der vakantie bvw heb ik al gevraagd maar dat kan niet ivm het lampje wat er op MOEt schijnen
bvw
Geplaatst: 24-05-11 14:08
het lampje kan ook niet mee? Vervelend zeg! Snap ook niet waarom ze SUV uitvinden waarbij er geen vaste trekhaak achter kan
zo net de laatste coupons van bay weg gedaan voor dit weekend. wat gaan die coupons snel zeg als je telkens 2 proeven dressuur rijd. Nu maar 2 setjes bestellen. coupons voor Gorssel gaan ook op de post
Corien: Wat verschrikkelijk zuur zeg! Anthea: Misschien dan inderdaad verstandig om haar er eerst helemaal doorheen te krijgen met de dressuur.. Laura: Spannend kijkers van zo ver weg! Ben benieuwd wat ze gaan beslissen..
Eindelijk een actie-foto van GG. Hij kan echt heel makkelijk galopperen en al hele leuke sprintjes trekken, zal zo kijken of ik het filmpje online kan krijgen, maar vind de moviemaker bij windows 7 echt zo niet gebruiksvriendelijk Verder nog even geoefend met scheiden. Woll is een drama die wil niet bij hem weg en je houdt er dus niks aan. Wel 3x met een zak brood 4 meter van stal weggeweest.. Tsjaa.. 't is een begin Die kleine hielp ook niet echt mee begon gelijk naar zijn mama te gillen, de aansteller
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 24-05-11 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt
xxitsmexx
Geplaatst: 24-05-11 14:54
ja en dat niet zo giga gewend omdat ik met ol niet zo heel vaak dressuur rijd. wat eigenlijk wel weer de bedoeling is maarja nu gaat het springen zo lekker kan ik nu beter buiten even genieten van het springen (want dat gaat indoor niet zo super) dan gaan we binnen wel weer dressuren (dan heeft hij meteen niet zoveel te loeren want buiten wil hij alles weer zo graag zien) dus eigenlijk een apart paard.. dus doen we het maar zo.
Wat glanst hij mooi, Vief!! Balen van de boete, Corien...
Nou, hier loopt het toch allemaal weer anders dan gedacht. Hebben net afscheid genomen van mijn opa en het is nu weer afwachten hoe lang het allemaal gaat duren. Ben nu even thuis en ga vanavond weer even langs.
texelse
Geplaatst: 24-05-11 14:58
He????? Gaat het zo hard Noor??? Het is toch niet te geloven!! Heel veel sterkte, en zeker ook voor je moeder!
AntheaV
Geplaatst: 24-05-11 14:59
Ah neee Noor! Heel erg veel sterkte, ook voor je moeder
Wat een naar bericht weer Noor en Margreet, heel veel sterkte met alles!
Wat is het een leuk veulen Vief, vind die laatste foto echt leuk
Dat zijn nog eens cijfers Lau!
gr_roos
Geplaatst: 24-05-11 15:44
Zo net het laatste geregeld voor Texel. Paarden kunnen op de wei en ik slaap in de buurt op mijn vaste adres.
TeeGee
Geplaatst: 24-05-11 15:52
Noor , jeetje zeg
Vief, mooi stel
Lau, dat is goed voor Chal
Wat betreft de granen, het zou beter zijn voor de lever en nieren en tegen verzuring. Ook raadde hij me aan om met een hartslagmeter toch meer conditietraining te gaan doen.
texelse
Geplaatst: 24-05-11 15:54
gr_roos schreef:
Zo net het laatste geregeld voor Texel. Paarden kunnen op de wei en ik slaap in de buurt op mijn vaste adres.