Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mootje schreef:Annetje, Ik dacht dat zijn naam was afgeleid van zijn kleur![]()
Ook wel een beetje hoor. Toen wij hem gingen bekijken bij de fokker dachten we dat hij vies was. Toen ik daarna de naam na 6x nog niet verstond (duitse eigenaresse) werd het 'Ja hij heet iets van Vies-dinges.' Het is ook echt een smeerpoets op stal en dan erbij dat Visent ook echt niet lekker bekt. Dus Vies is in alle opzichten toepasselijk voor mijn paard 
Stom gedoe. De fysio neemt contact op met mijn huisarts, maar hij klonk niet echt hoopvol dat er een scan of echo gemaakt ging worden en als het al gebeurde, dat er dan iets uitkwam. *zucht*

Hij liep later weer fijn hoor
. Niet te lang gereden, morgen dressuurles, arm paard
Hij keek inderdaad wel blij toen ik binnenkwam, maar het was wel rond voertijd
. Evony schreef:Pfff docenten, boos worden als wij ons niet aan de deadlines houden, of nouja boos je bent gewoon de l*ul maar zelf? Ho maar, we moeten officieel vandaag ons cijfer terug krijgen maar nog steeds niks terug, na 4 weken!
Je zou toch denken dat ze tijd genoeg hebben gehad!
En bij ons is de deadline officieel 3 weken. De docent is al tig keer gemaild door de hele opleiding en niemand krijgt antwoord terug.

Succes in elk geval TG
we zijn met 2 puberende dochters en dat schiet niet echt op met de sfeer
.
werkelijk iedereen die ik zie rijden heeft een animo jasje en een GPA cap. Zie nu net de eerste met een Charles Owen langskomen.
Fijn dat Vorstin beter scheen te lopen!