[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:13

Hahaha kom hier maar eten Mirthe! Gebakken aardappeltjes met tomaten salade en sla en euh spare ribs uit de oven mmmmmm

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:25

Nou wish me luck :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:27

Succes TG. Gaat helemaal lukken :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:30

Succes TG!
Mistid, ik heb nog een beetje spagetti voor je over ;)
Noor, vond Jer het gisteren niet leuk dan? Uitje had vanmorgen nog een blije kop :D
Ik ga hem zo nog maar even rijden, even loswerken na gisteren.

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:37

Ik breek even in, maar dacht dat jullie dit ook wel leuk zouden vinden. Op www.clipmyhorse.de kun je indoor eventing in Neumunster volgen!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:39

Mootje schreef:
Annetje, Ik dacht dat zijn naam was afgeleid van zijn kleur := :+

:D Ook wel een beetje hoor. Toen wij hem gingen bekijken bij de fokker dachten we dat hij vies was. Toen ik daarna de naam na 6x nog niet verstond (duitse eigenaresse) werd het 'Ja hij heet iets van Vies-dinges.' Het is ook echt een smeerpoets op stal en dan erbij dat Visent ook echt niet lekker bekt. Dus Vies is in alle opzichten toepasselijk voor mijn paard :D

Assendelft heb ik ander half jaar terug ook gezien, met de zitcompetitie. Of hebben jullie het over een andere stal? Manege de Delft? Ik denk dat ik er zelf niet zou willen staan met mijn paard in elk geval.

Paard heeft vandaag vrij gehad. Het helicopter-accefietje is niet goed geweest voor mijn nek :( Stom gedoe. De fysio neemt contact op met mijn huisarts, maar hij klonk niet echt hoopvol dat er een scan of echo gemaakt ging worden en als het al gebeurde, dat er dan iets uitkwam. *zucht*

MM paard vond het dus wat leuker dan gedacht! :D

Mistid, jullie zijn echt een beetje raar tegenover elkaar thuis... En peertjes zijn fruit! Geen groenten! En troost je, peren door de aardappels en jus zijn vast en zeker heel erg vies. Wij hebben ook nog wel wat over als je wil, maar dat vond ik ook niet lekker dus ik denk dat je dat ook niet wil :P

Elin vond je pony het niet gewoon hartstikke leuk om een keertje buiten te zijn? Ik snap dat je baalt dat het niet ging zoals je wilde, maar als je dit vaker doet komt het vast wel goed.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:42

Leuk Vivre, dank je wel :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:47

Mirthe: heb hier een bord rodekool voor je staan :+
TG: succes ;)

Pfff docenten, boos worden als wij ons niet aan de deadlines houden, of nouja boos je bent gewoon de l*ul maar zelf? Ho maar, we moeten officieel vandaag ons cijfer terug krijgen maar nog steeds niks terug, na 4 weken!
Je zou toch denken dat ze tijd genoeg hebben gehad!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:48

Gefeliciteerd Corien met je nieuwe baan!
Succes vanavond Laura.
Lekker op buitenrit geweest dus Annetje. :)
Stoute Zeus dus…
Succes TG!
Dat is idd leuk, dank je Vivre.

Ben ook weer thuis, druk dagje gehad. Maar heb aankomende week vakantie! Al gaat bijna iedereen skiën.. Ik wil ook! Héél misschien ga ik naar de dutchweek in Val Thorens in de meivakantie.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:49

TG, veel succes!
Heleen, Jer vond het hartstikke leuk. Maar we hadden al zo'n tijd niet gesprongen dat hij vandaag zijn spiertjes wel een beetje voelde in het begin ;) Hij liep later weer fijn hoor :j . Niet te lang gereden, morgen dressuurles, arm paard ;) Hij keek inderdaad wel blij toen ik binnenkwam, maar het was wel rond voertijd :Y) .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:52

Evony schreef:
Pfff docenten, boos worden als wij ons niet aan de deadlines houden, of nouja boos je bent gewoon de l*ul maar zelf? Ho maar, we moeten officieel vandaag ons cijfer terug krijgen maar nog steeds niks terug, na 4 weken!
Je zou toch denken dat ze tijd genoeg hebben gehad!

Wij zitten al 7 weken te wachten op een tentamenresultaat -O- En bij ons is de deadline officieel 3 weken. De docent is al tig keer gemaild door de hele opleiding en niemand krijgt antwoord terug.
Ik heb eergisteren het secretariaat gemaild en die zullen ernaar kijken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:56

Ik ben soms zo blij dat ik niet meer studeer!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:18

jeetje annetje dat is ook waardeloos!
Ik heb een docent die heeft een brief die we moesten schrijven voor een cijfer laten na kijken door leerlingen? kregen we een mailtje van hem; met vragen over je brief of cijfer moet je niet bij mij zijn want ik weet er niks van.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 21:26

Goedenavond,
Heb werk afgezegd, want dat ging m niet worden. Ben nu die opdrachten aan het maken, dan hoef ik er morgen nog maar 2 :)
Wel een inspannend vak trouwens. Gaat over interpersoonlijke vaardigheden, dus we moeten in een groep aan onszelf en onze gespreksskills werken.
Vorstin heb ik gauw even gelongeerd, die leek wel goed te lopen.

Veel plezier TG!
Wat lastig dat je nog zo'n last hebt van je nek Annetje. Idd geen slecht idee om een keer een MRI o.i.d te laten maken
Gaaf dat je weer een baan hebt Corien!
Wat fijn dat de merrie het weer deed Caro!
Haha, leuk vriendje Noor :P
Lekker dat Zeus zo uit zijn dak ging MM
Leuke papa Mirthe :+
Oehhhh Sann, ik ga ook misschien naar Dutchweek in Valtho :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:31

Waarom wensen we TG succes? Heb ik weer ergens overheen gelezen?
Scheelt straks een hele hoop met bril Mirthe. Ik vind lenzen fijner. Heb me bril altijd scheef, of zo smerig dat ik zonder nog beter zie :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:31

theorie van IM jurycursus, Marijke ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:38

Aaah oke. Heel veel succes TG!! (waarschijnlijk ben ik veeeel te laat )

Ga lekker even in bad leesmap lezen :Z

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:38

Lekker, Marijke... Veel plezier!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:39

IM? O:) Succes in elk geval TG

Ik heb ook lenzen. Hiervoor een bril gehad, maar ik heb een mega vette huid en mijn neus was net een glijbaan voor die bril. Om de twee tellen kon ik het ding, heel nerdy, omhoog duwen. Ik keek ook constant tegen het montuur aan.
Lenzen zijn echt veel fijner.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:40

Jurylid M1/M2 ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:47

Anne, ik ervaar het helemaal niet als raar :P we zijn met 2 puberende dochters en dat schiet niet echt op met de sfeer :+ .
Wat ontzettend vervelend van je nek!

Oja, TG, heel veel succes!

Ik zit nu naar die wedstrijd in Duitsland te kijken, wat een vreemd parcours. Die lijn aan de lange zijde staat met een hele rare afstand. En ze zijn daar nog materialistischer als hier := werkelijk iedereen die ik zie rijden heeft een animo jasje en een GPA cap. Zie nu net de eerste met een Charles Owen langskomen.
En de tijdstrafpunten gaan daar anders! Ze doen daar ook echt met 0,25 strafpunten voor de tijd enzo

Ik heb de bril niet kei-erg nodig ofzo, maar ik wil hoe dan ook lenzen erbij.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:49

zo weer alles bijgelezen.

vanmorgen de pony even gelongeerd
daarna spullen van pony ingevet (heeft 8mnd in de kast gelegen)
stallen gedaan en toen met oliver naar oefenparcours.
hij sprong echt super en ook hoog parcours stond op 1.10/1.15
kom je buiten, bloedneus meteen de DA maar gebeld die gaat morgenvroeg even overleggen met de DA die ol nu al 2x onderzocht heeft dus dan hoor ik meer. Hopelijk niks ergs maar wil nu wel verder onderzoek

ook het springen aan het kijken, eindelijk groter beeld gekregen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:59

Let op: hier komt een mega bijlees-/reageer actie:

Marjan, goed om wat van je te horen! En jak! Het zal idd op zijn minst een heel angstig moment zijn geweest zeg! Wel fijn dat een echte operatie niet nodig schijnt!
Wat fijn dat het beter gaat met je hoofdpijn Kimdepim. Medicijnen slaan wel aan dus nu!
Noor, heerlijk dat je gister hebt kunnen springen, wel minder dat het zo uit liep! Heeft Jer geen oogpijn nu? :D
Dienke, het schiet nog niet echt op met jou zo! Ik zou echt even lekker een dag of 2 bed houden, dan gaat het vast een stuk beter dan dit gekwakkel!
Itsme, gaat dus de goede kant op met het jonkie!
Mireille, ik vond je opmerking over een innige band hebben met je paard helemaal niet penny-achtig hoor! Sterker nog, ik ben het helemaal met je eens.
Corien gefeliciteerd met je nieuwe job! Alleen ritten in het binnenland of soms ook naar het buitenland? Enne, gelijk Devaucoux bellen is wel heel decadent! Verdient je nieuwe job zo goed? :D
Annetje, mooi kl0te met je nek maar 3 maanden is nog echt niet veel hoor. Ik heb nu na ruim 1,5 jaar nog steeds veel pijn in mijn nek (ook door een val/over de kop gaan met paard). Foto's gemaakt etc, maar niks te vinden. Ik loop elke dag met pijn. Hopelijk gaat het bij jou niet zo lang duren! Ik heb ook nog steeds fysio/manuele therapie en zo.
Trouwens top dat je de stap tot je eerste buitenrit alleen hebt gemaakt! Die drempel is nu vast nog maar heel laag.
Drukke dag Shanouk! Gelijk dat je je werk hebt gelaten voor wat het is. Dag heeft maar 24 uur. :D Fijn dat Vorstin beter scheen te lopen!
TG, Black Swan lijkt mij ook een goede film! Hoor graag hoe die was (niet het verhaal, maar of je 'm goed vond of tegen vind vallen). En je leest het vast niet meer, maar heel veel succes met je theorie!!!!
Over Assendelft heb ik geen mening. Ben er nooit geweest. :D :+
Voetbal staat bij mij in de negeerstand. Ik haat voetbal. :(
Balen van je nagels Vief! Ik heb er ook zo'n last van als ik veel in water zit met mijn handen.
Weule was de man met de hamer tegengekomen.....
Caro, wat super dat de merrie weer lekker loopt! Hopelijk zet het zich in deze trant voort!
Uitje was zo gek als een bos uien! Heleen, je kan het dat paard ook niet aandoen om 3 maanden niet te springen! Zielug! :D
Noor, als het van dezelfde houten luiken zijn als ik in gedachten heb, is dat wel heel gaaf hoor!
Marijke is heelhuids thuis gekomen. Zeus voelt zich duidelijk in zijn sas! Badder ze!
Mistid, een bril kan heel leuk staan hoor! Er zijn zat mensen die een bril met nep-glazen hebben omdat het zo leuk bij hun outfit staat! Enne, het is vast heel gezellig bij jullie aan tafel..... ^)

Dat was 'm wel geloof ik. Hier verder geen nieuws.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 22:12

Wow Sim jij hebt een flinke samenvatting gemaakt!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 22:27

Goed bezig Sim! Ben uit bad :D en ik ga zo lekker naar bed. Moet morgen eerder beginnen ipv 10.00 :o om 8.30 :o tot 18.30 dus wel een lange dag.

Ben moe weltrusten