Dit was hindernis 1 in de BB. In de bocht naar de volgende stopte ze ermee.

@ Sim, suf is dat he? Ik heb me ook echt voorgenomen de volgende keer niet zo debiel te doen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.... 

Woll haar staart is grijs/bruin en wit, maar helaas ook best wel geel. Ze plast er altijd door en het is met geen mogelijk wit te krijgen. Stukje hoger is hij wel mooi wit te krijgen, 't is echt puur dat ie elke keer in haar plas hangt... WolinLotte schreef:Haha jij dacht; misschien kan ik nog een telefoontje plegen onderweg, dus stop m'n mobiel maar in m'n broekzak....

.. Begrijpelijk dat je 'm bij je hebt.. ik heb zo'n Golla telefoonhoesje, met zo'n haakje eraan die ik aan me broek hang, erg handig, zit nooit in de weg
..
.
...
..
en ook fijn dat je geen nachtdiensten meeer hebt!

k
.
Cursus vandaag was leuk en geeft weer genoeg stof tot nadenken (en hervormingen op het werk
). Ga zo bij mijn neefje op bezoek en daarna Jer nog even rijden.
, ben ondertussen ook op zoek naar een autoverzekering want kan vrijdag mijn nieuwe auto al halen!!
. Die eet als ze op het land staat ook bijna geen krachtvoer. Erg lastig als je poeders moet geven, zelfs 1/4 muesli gaat er niet in. Poeders zijn het probleem niet, die krijgt ze al langer. Voer eet ze wel als het gras minder wordt en zolang dat niet het geval is, is het jammer voor mij. Dit heeft ze al zolang ik haar ken. Gras en wortels zijn de dingen waar je haar een plezier mee doet en beide zijn zo lastig mengen met poeders.