MaritBoogie: Wat bedoel je? Normaal buigt ze wel meer en zit ik netter. Maar hier was ze zich druk aan het maken omdat er aan de zijkanten overal mensen op de tribunes zaten
TheHorseInn
Geplaatst: 30-09-09 18:20
Barbie_Blue schreef:
MaritBoogie: Wat bedoel je? Normaal buigt ze wel meer en zit ik netter. Maar hier was ze zich druk aan het maken omdat er aan de zijkanten overal mensen op de tribunes zaten
Nou ik ben weer terug met een tevreden gevoel van Divoza! We krijgen het volledige bedrag terug van het 'verkeerde' zadel én korting op een nieuw zadel. Nu heb ik nog geen nieuwe kunnen meenemen, ook omdat ik het geld op dit moment er niet voor heb. Dus we gaan nu thuis een grote opruiming houden en proberen zo veel mogelijk te verkopen. Wel heb ik bij Divoza nog een nieuwe deken gekocht, een Weatherbeeta. Ging ook nog mooi een fikse korting af omdat ik zoveel puntjes gespaard had en die vandaag eens ging opmaken.
Punten sparen bij de divoza is ook leuk! Ze vertelden me van de week dat ik al voor 50 euro heb gespaard
Gelukkig krijg je het geld terug, ze zijn dan trouwens ook wel weer zo aso dat ze je punten eraf halen... Carolien (mara_lover) vertelde me van de week dat ze ooit eens plotseling -300 punten stond omdat ze een 2e hands zadel naar hun had verkocht!
Ik had ook al meer dan 50 euro korting op die deken, echt een koopje dus Wel stom dat ze de punten eraf halen (en dan ook echt in de -min!) als je iets aan hen verkoopt. Gelukkig wordt het straks bij mij verrekend met een nieuw zadel, dus dat zal niet zoveel uitmaken voor die punten.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-09 20:14
Goedenavond! Zumba was leuk Ik heb nu net pizza gemaakt en gegeten, zit nu lekker vol!
Fijn dat ze sneller de waterbak ingaat Bvw! Leuke foto BB Dat is goed nieuwe Rosalie!
@ lielle: jammer dat ie wat donker is. Zo kun je iig niet zien dat je de benen niet hebt gedaan. Zoe werd vorig jaar helemaal muisgrijs en haar dikke haar is echt bruin. Vind ik gewoon niet charmant
@ caroline: klinkt wel errug gaaf! Misschien is dat ooit iets voor mij. Voorlopig is helaas mijn geldboom dood.
@ Barbie_blue: ben het op zich wel met marit eens dat ze wel wat meer door de nek en kaak mag, maar in de benen gaat ze iig wel goed
Vnvd echt fijn gelest met Zetje. Ze vind het zo moeilijk, maar doet zo haar best. Met 50 minuten is ze echt doodop... het arme beest ook
_Snow_White
Geplaatst: 30-09-09 21:19
Ik heb nog nooit echt problemen gehad met die punten, wij kregen elke keer 5% korting
@ Rowo: normaal loopt ze ook veel meer door de hals en heeft ze ook echt fijne lengtebuiging maar ze was zich hier zo op aan het richten omdat er zoveel te zien was, daardoor strekte ze ook zo gewoon omdat ze kwaad was en niet ff een rondje hard mocht galloperen wel fijn dat zetje zo goed liep
Ja de KNHS maakt snel, meestal in het voordeel van de ruiter Je bent vast niet de enigste Rowo... Corien, ben jaloers
viefdepief
Geplaatst: 01-10-09 09:03
Mooie dekens en wat een voordelige site
Mandy: Fijn dat je zo lekker gelest hebt. Wel heel vervelend van je keel
Gister toch nog naar de kapper geweest. Was een beetje huiverig na mijn vorige ongewenste kortwiekactie, maar dit keer is het bij 3 cm gebleven. Gelukkig maar, want wil eigenlijk toch wel weer een stukje langer haar.. 's Avonds gezwijmeld bij een vriendinnetje tijdens de film Honey. Al behoorlijk vaak gezien, maar hij blijft leuk Daarna nog de stad in geweest. Was erg gezellig 02.30 uur mezelf echt naar huis gestuurd, want het was nog steeds gezellig. Moet zo richting Dordrecht voor een promotiewerktraining. Lange reis voor de boeg dus Ben benieuwd of het wat is. Wordt in ieder geval betaald
caro29
Geplaatst: 01-10-09 09:27
Goedemorgen
vandaag is mijn 1e officiele werkeloze dag! Ga nu met 1 paard het bos in. Kijken of ik een slootje kan vinden waar ze overheen kan. Even oefenen voor Vasse. Instructeur gaat mijn ruin even pesten want ik heb zaterdag wedstrijd met hem en aangezien hij de vorige keer zo fijn liep mag hij hem nu weer even rijden. Lees de rest vanmiddag wel even...
Het is toch wat met die kappers he. Ik moet ook hoognodig maar ik ga echt niet meer naar die bij ons in het dorp. Wat een verschrikking vorige keer. Ik heb 3 dagen met een pet op gelopen
Ik ben ook bang voor de kapper. Ze weten altijd precies dat te doen wat ik niet wil (lees de helft eraf halen). Laat mn moeder het maar doen, maar die heeft er laatst ook 10cm vanaf gehaald.... NU komt het halverwege mn rug en niet meer tot mn billen
Miriam
Geplaatst: 01-10-09 09:43
BB: Gave pony zeg! Je ziet wel dat-ie iets afgeleid is maar echt een heel leuk dier! Snoekiej: Ja, daarom dacht ik dat idd, sorry als ik je verkeerd begrepen heb! Ollie heeft momenteel ook een kuchje maar ik mag van de DA alleen stappen en draven aan de lange teugel en vooral niet in het zweet werken. Wel fijn dat het gisteren al beter leek!
Ik heb een soort van buikgriepje in aantocht ofzo, steeds misselijk en een rommelbuik....
Das vervelend Miriam... beide in de lappen(zieken)mand!
En bang voor de kapper? Ik echt helemaal niet Ze doen altijd precies wat ik wil!
@ caroline: Ik ga zaterdag ook nog ff greppeltje oefenen, maar dan gewoon zwart zeiltje met een balk voor een achter. Maar Zoë heeft gelukkig geen greppelvrees (hoop ik).
WolinLotte
Geplaatst: 01-10-09 10:16
Goedelemorgen!!
@Miriam: Beterschap voor jullie allebei!! @Rowo: Ook beterschap.. het heerst nogal @Vief: Honey heb ik gisteravond ook nog even een stukje van gezien..
Ik heb nu een heeeeeele fijne thuisknippert en die weet het precies te knippen zoals je het voor ogen had.. Hiervoor zat ik bij zo'n dure tent die het zo enorm truttig knipte.. (Bea was er niks bij ) Ik ben ook lang haar aan het kweken, het wil alleen niet zo snel ...
Ik ga zo maar eens even de paarden buitengooien, het komt nu alleen met bakken uit de hemel.. En dan lekker op de fiets ... Heb ook nog steeds mijn regendekens niet binnen!!!!!