GEFELICITEEEEEEEEEEEERD ROSALIEEEEEEE!
Balen Heleen
Ik hasd de ijspegels in mijn haar hangen toen ik terugkwam van school
Klooooooootenschool
Moest vanmorgen voor 8 uur melden, omdat ik gister te laat was. Mijn lamp was vrijdag kapot gemaakt op school (iemand had dynamo doorgebogen
) en toen was het draadje doormidden. Nouja toen met de auto, maar heel Haren staat 's ochtends vast, dus was 7 minuten te laat, had eerste les ook nog een SO
Maarja, eigenlijk hoefde ik pas om 10 over 9 te beginnen, maar had al afgesproken om dan maar het eerste uur een PW Engels in te halen. Doordat ik het ijskoud had en 20 minuten niet genoeg waren om weer op te warmen had ik een totale black-out
.
Nouja toen pas om 10 over 4 vrij, naar huis fietsen duurde ook langer wegens irritante jongens die elke keer tegen me aan zitten te zeuren
vorige week heb ik ze keihard uitgescholden dat ze me g*dv....... met rust moesten laten, stelletje eik.ls, flikker op!
Nouja nu druk bezig voor Engels mediafile, dacht ik dat ik het makkelijk had omdat het nieuwsbericht wat ik uitgekozen had vast ook wel in het Nederlands op de eventing site zou staan, staat alleen de link in het engels waar ik hem weg heb er
moet dus nog druk aan het vertalen