Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik was ook helemaal niet zo zenuwachtig, het ging best goed. Ik kreeg van die clusteropdrachten, bijv. eerste weg links, over de brug recht, tweede weg weer links, enz. alleen ik kon dat elke keer niet allemaal onthouden
Gelukkig maakte het niet zoveel uit, ik ben geslaagd!
! Het maakt ze niet zo veel uit als je wat vergeet. Je moet gewoon zelfstandig gaan rijden. Dan gewoon maar ergens heen gaan
wat is dat nou weer voor site?
Lady is ook zo'n malloot die niet om zichzelf denkt en het liefst alles in de hoogste versnelling doet, vooral als er hindernissen in de buurt zijn. Daar mag ze natuurlijk niet op afracen, maar dan proberen we dat met zijwaarts naar de hindernis gaan of gewoon stil gaan staan huppen en mij in de rondte slingeren te ontwijken
Heerlijk die voorwaartsheid en enthousiasme, maar mag het wel wat beheersbaar blijven? 
Ik heb een account voor Merel aangemaakt!
.
.
, alleen één keer ff met een beentje op zij haken
. Dat was meer om even te kijken hoe de zadelmaker zou reageren geloof ik
. Voor de rest deed ze het netjes. Ik laat toch een ander zadel aanmeten. Ik heb nu een Hulsebos, ben erg tevreden over hoe hij zit, vanwege de halve kniewrongen voor mijn lange benen en de diepe zit voor Wo haar capriolen. Maar ligt niet helemaal, ook vanwege haar veranderde bouw door de afgelopen maanden. Had eerst een ander, maar deze was voor mij niet goed. En toen mocht ik met deze Hulsebos rijden voorlopig, maar had zo mijn twijfels. Dus ik maak zo direct een afspraak voor een zadel aan laten meten, in ieder geval met halve wrongen, want ik kan mijn benen anders niet kwijt
.

Maar hou het wel vol hoor. Zie alleen wat tegen donderdagochtend op 
Heb het programma iets omgedraaid. Nu thuis en zo eerst naar Woll. College had ik nog nooit gemist dus vond dat ik dat best een keer over kon slaan
Vanavond dus pas naar Enschede. Morgenochtend weer terug. Geen zin om gelijk weer terug te gaan. En vind het wel even gezellig om bij te kletsen met mijn huisgenootjes. Moet sowieso op en neer want heb nog wat spullen nodig voor mijn gala van morgen

als model
En dan eten 
. Dus dan alleen overdag.
.. Wo had de vorst in de kuif staan toen ik haar binnen haalde.
GEFELICITEEEEEEEEEEEERD ROSALIEEEEEEE!
) en toen was het draadje doormidden. Nouja toen met de auto, maar heel Haren staat 's ochtends vast, dus was 7 minuten te laat, had eerste les ook nog een SO
.
moet dus nog druk aan het vertalen