Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viefdepief schreef:Ik zou zelf denk ik niet zo'n paardje kopen
Misschien wel als de prijs heel gunstig is, maar dan nog weet ik het niet. Denk ook niet dat je zo'n paardje later weer makkelijk verkoopt
Heb nog wel wat sites in je topic geplaatst, misschien dat je daar nog wat aan hebt
Talida schreef:Wil er nog iemand vrijdag a.s. naar ermelo, rondje instructie: jonge paarden beoordelen en rijden.
heb 2 vrijkaartjes maar kan zelf niet!
Citaat:Rondje Instructie "Jonge paarden beoordelen en rijden" 28/4/2006
Op vrijdagavond 28 maart a.s. komen Frenk Jespers en Johan Hamminga naar Ermelo om op het KNHS-centrum een rondje instructie te verzorgen over "Jonge paarden beoordelen en rijden".
Een heel bijzonder Eraquell rondje instructie zal het cursusseizoen 2005-2006 besluiten in Ermelo. KNHS-instructeur Johan Hamminga en trainer/instructeur/KWPN-man Frenk Jespers bundelen de krachten voor een zeer praktische en inzichtelijke avond over het beoordelen en rijden van jonge paarden.
Deze avond gaat plaatsvinden op vrijdagavond 28 april a.s. vanaf 19.30 uur. Wat is eigenlijk een optimale stap en hoe behoud je die of ontwikkel je hem verder? Wat is een optimale draf voor een jong paard dat onder een ruiter zijn evenwicht moet vinden? Hoe ontwikkel je die naar een meer gedragen draf? Hoe ziet de correcte galop eruit? Hoe train je die verder tot een sterke galop waar een later dressuurpaard of springpaard verder mee komt in ene sportloopbaan?
Een ideale avond voor ruiters van jonge paarden, instructeurs, iedereen die van plan is de jonge paardenselecties voor de PAVO-Cup te gaan rijden of iedereen die zijn jonge paard wil gaan uitbrengen in de vrije proeven voor 4-, 5- of 6-jarige paarden, zoals die nu uitgeschreven kunnen worden op basiswedstrijden. Zeer aanbevolen!
Maxjuh schreef:pm naar je verzonden