[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 14:54

Jammer Mootje!
Roos en binnen dan? Te klein?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:00

Ik ben niet zo gecharmeerd van de bodems, zowel binnen als buiten als de springtuin, maar ja, het is mijn oude stalletje hè ;)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:07

Karen, mijn paard wordt een beetje bang van die verende bodem in de landing en afzet en de binnenbak staat altijd stampvol met aankleding waardoor je je kont niet kan keren.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:07

Hmmm ik kan dat weekend ook naar Hilversum maar dat is een 20*40 bakkie, wel agterberg bodem.
Assendelft is wel grote bak toch?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:10

Assendelft heeft de wedstrijdring 20*60 binnen en inrijden is een 20*40. Er staan wel bomen, fietsen, auto's en levensgrote koeien in de rijbaan als aankleding :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:21

Beemsterkaaskoeien :j ! ;)

Ik ga zo naar huis, straks nog even langs de electriciteitsmeneer :O

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:29

Lekker op tijd Noor :D

Ga wel een keer naar Assendelft, nog nooit gereden dus maar eens proberen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:47

Karen: WIj rijden idd A2 af en dan afslag Vleuten. Dnek dat jij er zo bent.
Mireille: Heb idd vanavond wedstrijd. Voor Amati even oefenrondje voor zondag (kampioenschappen) en Hetje moet gewoon veel springen. Wordt hij beter te rijden van.
Evie: Hetje rijd ik idd niet op de kampioenschappen. Net weer 1x M gereden en vind het dan net een beetje te. Wil alleen meerijden als ik denk kans te maken op Ermelo.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:59

ik zeg 0-2 uitoverwinning in Rusland ;)

TOP! Twente heel goed gedaan!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:06

weule schreef:
ik zeg 0-2 uitoverwinning in Rusland ;)

TOP! Twente heel goed gedaan!!

:D :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:57

goed beizg idd!! hoorde het op de radio -14 repect!!

MO je hebt pb!

Lielle mooie indeling heb er zijn in!!!

Net op gesprek geweest maandag beginnen!!! :D laat woensdag gelijk devoucoux komen :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:39

Jij pakt het meteen goed aan, Corien! :)

Zo, vriendjelief had het wel zelf afgekund bij de installateur. Hij had zowaar het e.e.a. voorbereid!
Ga nu snel even rijden, ben ik vanavond lekker vrij.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:44

Middag.. :wave:

Goed gedaan Twente =:)

Annetje: Wat fijn dat je weer op buitenrit durft!
Shanouk: Wat lastig allemaal.. Kan me heel goed voorstellen dat je het even niet meer weet :(:)
Laura: Succes vanavond!
Corien: Lekker dat je weer aan het werk kunt :)!

En de rest weet ik even niet meer.. Ik heb net 3,5 uur schoongemaakt en geen vingers meer over. Had ik sinds jaren eindelijk al een jaar mooie nagels.. Nu met al dat schoonmaken worden ze zo zacht dat ze de hele tijd afbreken.. ^)

Verder moeten de paardjes het maar even een dagje zonder me doen.. Even geen tijd vandaag want moet nog even een stukje verder typen aan mijn onderzoeksvoorstel. Die gaat trouwens iets worden in de trant van in hoeverre potentiële consumenten beïnvloed worden door online reviews.. Moet allemaal nog wat concreter en ben er nog niet helemaal uit wat ik nou precies wil gaan onderzoeken, maar heb in ieder geval alvast een soort van plan B-)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:01

ik ben net weer uur wezen mountainbiken... helemaal naar de paasei gefietst... zo heerlijk alle bospaden voluit, en op de weg bijkomen, maar na laatste lange zandpad voluit deed ademhalen gewoon zeer, volgens mij iets te diep gegaan....

goed bezig vief!!!, ik heb nu de eerste 10 kantjes zo ongeveer af van mijn scriptie (onderzoeksvoorstel, probleemstelling, deelvragen, inleiding, aanleiding, doel van het onderzoek etc....) nu bezig met de wetgeving en literatuur (en ondertussen de interviews/enquete's voorbereiden)

zo eten, paarden binnen en dan kijken of Dienke nog beetje les kan geven (lees: lekker warm in de kantine kletsen en ouwehoeren....)

kom je hier ook ff schoonmaken vief :P (alhoewel, het is hier aardig schoon, moet ook wel nu mijn moeder d'r eigen bedrijfje is begonnen in schoonmaakartikelen...)

proficiat met je job corienn!!

TWENTE RULESSSSSSS!!!!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:02

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:41

Corien: proficiat met je baan!
Weule: fijn dat mountainbiken!
Vief: het begin is vaak het moeilijkst, dus dat heb je iig! IS dit voor je Bachelor scriptie?
Laura: succes vanavond!
Annetje: fijn dat het buitenrijden goed ging!
BV: beterschap..

Verder heb ik de afgelopen dagen wel hier en daar meegelezen maar ging het me toch iets te snel..
Zelf heb ik niet zo heel veel te melden, deze week gelukkig een iets rustigere week, heb nog niet voor half 10 hoeven te beginnen, dus lekker uitslapen.
Las dat de trainingstijden van de eerste Rob-training er weer opstaan. Ik kom met Madelene mee volgende week. Nog mensen die zaterdag naar jvB gaan?

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:44

Respect Weule! Vind je mountainbiken leuker dan hardlopen? Wel iets ander zadel dan paardenzadel haha. Krijg al pijn in mijn kont als ik naar dat keiharde kleine fietszadel kijk...

Zonde van je nagels Vief. Succes met je onderzoeksplan. Als je er rustig over nadenkt wordt het waarschijnlijk al een stuk concreter. Een onderzoek bedenken vanuit het niets... pff writers block.

Genietze van je lange dag vrij Corienn! Volgens mij wordt het morgen weer zo'n prachtige dag.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:03

vind beide wel leuk..., maar had vandaag zin in mountainbiken (moest ook nog wat papieren wegbrengen bij 2 mensen, dus kon mooi 'nuttig' tochtje maken...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:17

@ Marjan Klinkt heftig. Sterkte.
@ BV beterschap
@ Corienn gefeliciteerd met je baan

Verder wel bijgelezen..
Ben net op oefenparcours gegaan met de merrie. Gesprongen in de grote bak op 80-100m en mevrouw doet het weer. Werd steeds fanatieker en gewoon geen 1x gestaakt. Zelf haar normale gezeur bij de uitgang niet. Dus ik ga ook maar wat avondspringwedstrijden op geven en weer springles *\o/*

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:17

_Noor schreef:
Gister springles gehad. Jer kwam inderdaad met grote ogen binnen, Sim ;) Het liep helaas wel erg uit allemaal, zat er al bijna een uur (!) op voor we begonnen. Maar geen stout staakgedrag, dat had Jer nog wel eens als hij een beetje moe werd. Eerste kruisje ook met grote ogen bekeken, maar verder echt superbraaf. Kon meestal lekker in het ritme blijven, hij keek niet naar de zeiltjes e.d., en was gewoon hartstikke braaf. Helemaal niet slecht vond ook de buurman ;), volgens hem begint het gevoel (bij mij dus) te komen. Nou, dat zal toch eens tijd worden! :D Heleen was er ook met Uitje, die kan noodsprongen maken zeg :oo . :wow:

Ja, jullie gingen lekker.
Uitje was echt gestoord 8)7 . Paard had 3 maanden niet gesprongen, hij vond het een beetje te leuk. Wat een mafkees :+
Maar wel lol gehad :D

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:35

3 blije dames die gesprongen hebben!

Verder is het stil hier. Lekker aan het eten?

Zoncorde heeft een vrije dag vandaag. Mag straks nog lekker een uurtje in de paddock zijn turnoefeningen doen (vrije kür :+ ). Morgen weer eens longeren met Duitse touw en dan zaterdag naar Moordrecht.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:43

heleenxx schreef:
Maar wel lol gehad :D

Zo, zag het er ook uit! :D
Jer was vandaag trouwens wat minder van me gecharmeerd :=

@ Caro: super dat de merrie goed aanpakte :)
Jeroen is sportief bezig geweest en Vief is goed bezig met haar onderzoeksvoorstel!

Ben echt weer zo gaar als een bietje! :O Ga lekker douchen en dan Ajax kijken met mijn vader :)
Hebben we alles trouwens besproken bij de installateur, belt vriendjelief net dat hij geen zonwering wil, maar van die houten luiken voor de ramen :roll: . Wil eerst wel eens zien wat hij daar nou precies mee bedoelt, hij is gestopt voor het huis en heeft een foto gemaakt :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:50

Hoi hoi

Jee ik was blij vanmiddag dat ik thuis was met Zeus. Was niet zo'n goed idee om alleen naar buiten te gaan. Hij is altijd wel baldadig maar vandaag gewoon ronduit gek. Hij is 3 keer er vandoor gegalopeerd! Snurken en stoer doen. Liep met zijn voorbenen te zwaaien niet normaal! Hij had schik dat was zeker! Zo net nog even de osteopaat gehad. Voelde wel weer wat spanning in zijn rug maar gelukkig verder helemaal goed. Die spanning kwam waarschijnlijk vanuit zijn been want die wil hij graag anders neerzetten dan hij nu kan ivm dat speciale spat-beslag.

Daarna nog even met Zigo gespeeld. goddorie wat een fijne knol! Rij hem nu 3 dagen en alle dagen zo fijn afgesloten, dacht dat Zeus makkelijk en fijn te rijden was maar hij ook! 2 fijne paarden wat een straf. :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:56

Wat fijn dat de merrie het weer deed Caroline :D
Pff ja daar krijg je wel schrik van Marijke! Er zijn grenzen op buitenrit. Veel mag maar 3x aan de haal dus niet. 1x is al meer dan genoeg.

Ik krijg een bril... heb een blauwe uitgezocht. Mijn linkeroog is maar -0,25, maar mijn rechteroog is echt vierkant bagger met -2,75 en een cylinder. Volgens mister oogarts had ik niet een bril nodig, maar het mocht wel. Omdat mijn ouders steeds erover zitten te zeuren heb ik er dus wel 1 genomen. Had ook nog een supergave zonnebril (zonder sterkte) opgehad, die ga ik volgende week kopen. Mocht nu niet. Past precies bij mij iig :+ is echt een huge bril en er staat BITCH op. Heb er ook een foto van gemaakt :+
Nu nog lenzen aanschaffen binnenkort.

En ik ben boos :+ . Mijn pa heeft het vandaag al 2x geflikt om mijn eten op te eten. Vanochtend had ik net boter op mijn broodje want ik wilde kipfilet op brood, kijk ik weer naar het pakje, is hij leeg. Zie ik nog net aan de andere kant van de tafel mijn vader een broodje kipfilet naarbinnenschuiven. Net met eten weer, ik had net mijn aardappelen geprakt, jus erin, zie ik nog net dat hij de laatste hap van de peertjes naarbinnen schuift. Er was nog andere groente, maar dat lust ik niet. Ik kan daar echt zo kwaad en teleurgesteld over worden... :( Nu zit ik nog steeds met honger, ik schep niet voor niks een 2e keer op.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:12

Hoe wil je het 2 x voor mekaar krijgen dat je vader je eten kan afpakken :+
Hahahhaha

Gister ... buitengereden.. het ging echt bagger...
Ze was eerst heeel erg fijn te rijden. Ik had een touw om haar nek gedaan en tijdens de buitenrit daar de hele tijd mee gereden (had wel hoofdstel om) ,want ik zou is nog meer op zit etc rijden ,maar tijdens een paadje wat wat enger was flipte ze.. Normaal is ze wel wat drukker ,maar in de draf was ze al drammerig , schrikkerig en toen zaten we in galop (mijn moeder met onze fries voor) en opeens (totaal onverwacht) racede ze erlangs en gaf een mini bok... (gewoon geiriteerd ofseu?) heeft ze nog nooit gedaan en toen nog 2 x wou ze weg galoperen :\ gedsie ik baalde er echt van ... want ze geniet ontzettend van het buitenrijden ,maar het was ook stom van mij dat ik voorop wou op dat pad..

Verder ging het wel goed ,maar nou nioet hoe het normaal gaat..

Gelukkkig was zevandaag wel weer braaf <3