Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
(alhoewel, het is hier aardig schoon, moet ook wel nu mijn moeder d'r eigen bedrijfje is begonnen in schoonmaakartikelen...)
weer lekker beunen..

_Noor schreef:Gister springles gehad. Jer kwam inderdaad met grote ogen binnen, SimHet liep helaas wel erg uit allemaal, zat er al bijna een uur (!) op voor we begonnen. Maar geen stout staakgedrag, dat had Jer nog wel eens als hij een beetje moe werd. Eerste kruisje ook met grote ogen bekeken, maar verder echt superbraaf. Kon meestal lekker in het ritme blijven, hij keek niet naar de zeiltjes e.d., en was gewoon hartstikke braaf. Helemaal niet slecht vond ook de buurman
, volgens hem begint het gevoel (bij mij dus) te komen. Nou, dat zal toch eens tijd worden!
Heleen was er ook met Uitje, die kan noodsprongen maken zeg
.
. Paard had 3 maanden niet gesprongen, hij vond het een beetje te leuk. Wat een mafkees
). Morgen weer eens longeren met Duitse touw en dan zaterdag naar Moordrecht. heleenxx schreef:Maar wel lol gehad

Ga lekker douchen en dan Ajax kijken met mijn vader 
. Wil eerst wel eens zien wat hij daar nou precies mee bedoelt, hij is gestopt voor het huis en heeft een foto gemaakt
is echt een huge bril en er staat BITCH op. Heb er ook een foto van gemaakt
. Mijn pa heeft het vandaag al 2x geflikt om mijn eten op te eten. Vanochtend had ik net boter op mijn broodje want ik wilde kipfilet op brood, kijk ik weer naar het pakje, is hij leeg. Zie ik nog net aan de andere kant van de tafel mijn vader een broodje kipfilet naarbinnenschuiven. Net met eten weer, ik had net mijn aardappelen geprakt, jus erin, zie ik nog net dat hij de laatste hap van de peertjes naarbinnen schuift. Er was nog andere groente, maar dat lust ik niet. Ik kan daar echt zo kwaad en teleurgesteld over worden...
Nu zit ik nog steeds met honger, ik schep niet voor niks een 2e keer op. 
gedsie ik baalde er echt van ... want ze geniet ontzettend van het buitenrijden ,maar het was ook stom van mij dat ik voorop wou op dat pad..