[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:40

Ja bij jou zat er echt een leger aan fotograven :+ ben wel benieuwd :D

Tg lekker met dit weer even geen bak ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:48

PB volgens mij heb ik er ook zoveel! Maar hoe zet je die op bokt??

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:28

Je moet eerst printscreen doen. Ze dan plakken in paint en dan de foto uitknippen en opslaan en dan kun je ze uploaden.
Héél karwij.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:51

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 03:54

Goeienacht :D ...

Hier mijn tweede nachtdienst en tevens mijn laatste ;) ...

@Corien: Jack <3 ... wat een bink!!
@Snoekiej: Balen van zondag.. ik hoop dat er wat uit komt waar je wat aan kan doen, want dit is toch wel frustrerend.. :(:)

Nou.. Wolin was de hele week al behoorlijk fris :):) , zoals ik al vertelde. Ze liep steeds dravend mee aan de hand..alles ging op een drafje, drafje naar stal, drafje naar de paddock... maar had verder niet meer gekeken hoe ze aan de longe liep.. maar gisteravond toch maar even gedaan, omdat ik steeds niks zag als ze al dravend over de gang ging.. en wat denk je; niks meer te zien linksom, gewoon rad! Ze ging zelfs uit haar dak even.. Ze was me iets te fris, want ik hield haar niet meer bij met lopen.. Dravend de stal in en op een drafje de stal weer uit.. Zat onwijs te dubben, moet de dierenarts wel komen nu ze niet meer kreupel is en een gat in de lucht springt als ze mag lopen? Bel ze toch af morgenochtend, want ze draaft als een kievit.. := Ik merk snel genoeg aan Wolin hoe het zit :j .
Ik hou nog even een slag om de arm, maar zoals het er nu uitziet... kan de dierenarts er weinig mee.. gezien het feit dat er niks te zien is aan haar lopen :P .
Mijn vermoeden is dat toch de blokkade in haar schoft haar pijn heeft gedaan, ze reageerde ook zo heftig tijdens de behandeling :\ ..Wellicht heeft het nu de tijd gehad om te herstellen? Nouja.. helemaal zeker weten doe je 't niet natuurlijk.

Mijn moeder was ontzettend boos dat ik geen foto had laten maken van mijn voet :o , gisterochtend zag mijn voet eruit :oo .. leek wel een klompvoet := . Dus toch maar even een foto laten maken, maar gelukkig niks kapot.. Ik heb eerder heel veel last van mijn schaafwonden, die zien er niet echt lekker uit...maar voor de rest gaat het best :P .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 07:45

Goede morgen!

WL lekker even geen nachtdienst meer :)
Das wel lekker dat ze nu niet meer kreupel loopt!
Heb ik ergens over heen gelezen? van je voet en schaafwonden??

Kan je zo maar een foto laten maken op je werk?

Zo heb vannacht een muggen attack gehad _-:( stome rod beesten!
Vanavond maar even me ventilator van zolder halen dan blijven ze wel weg met die wind }>

Wil ik vandaag weer lekker met de scooter naar werk neemt me zusje hem mee!! ik gillen uit me raam.. maar ze "hoorde" het niet _-:(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 08:48

TG, Heb je nog gekeken naar je nummerdrager?
WL, Fijn dat Wo weer goed lijkt te lopen. Kan je wel werken met je klompvoet, dan?
Corien, Je moet dat zusje toch beter opvoeden, hoor! Hoe komt ze dan aan je sleuteltjes?

Verveeldag nr. 3 is aangebroken..... Ik vind thuiszitten echt helemaal niets!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 09:31

Morguh!!

PB, dat dacht ik al. Hoopte dat jij een betere oplossing had :+
Corien; das ook wat! En nu? Op de fiets?
Mootje: ja ook een Rodney P... maar dan een zwarte. Maar ik ben zaterdag in Maarsbergen en jij vrijdag?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 09:34

TG, Ik kan zaterdag wel even langs komen, want ik zit in het dorp ernaast :D Weet je al hoe laat je er ongeveer bent?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 09:35

Leuke foto PB!

WL, ik had het hele verhaal even gemist van Wolin. Was ze behandeld door een osteopaat of zo voor haar schoft? Hoelang is dat geleden? Zo'n reactie kan dan goed hoor, ik ben benieuwd.

Ik zat vanmorgen om 8 uur te wachten op de hoefsmid, uiteindelijk rond half 9 maar eens gebeld. Was hij me vergeten :( . Nou kan hij vanmiddag komen, maar ik zit inmiddels tot 9 uur vanavond vol gepland.
Ik heb 2 afspraken vanmiddag kunnen verzetten, ik wil er wel graag zelf bij zijn met die lastige hoeven van Olivier. Maar ik vind het zo vervelend dat andermans dieren daar nu dus ook de dupe van zijn.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 09:57

Heleen, jah.. eind mei begon Wo een beetje te 'staken' onder het rijden, ze wilde niet graag meer lopen, en dat is eigenlijk in een week gebeurt, daarvoor was er nog niks aan de hand, dus ik had direct mijn osteopaat gebeld, die kwam 2 juni.. aan de longe bleek ze dus (wat) bewegingskreupel te zijn.. linksom was rechts niet goed.. ze leek moeite te hebben om vanuit de schouder te komen.. rechtsom zagen we niks. Wolin had een flinke blokkade op haar schoft zitten toen ze rechts ging behandelen, met het behandelen van de blokkade reageerde ze heel heftig!! Zo reageert ze echt nooit tijdens het behandelen, dus het was duidelijk dat het daar wel zeer deed.. Toen zei mijn osteopaat wel dat het wat langer de tijd nodig zou hebben, omdat het een flinke blokkade was.. Vandeweek merkte ik al wel dat ze zich beter ging voelen (weer willen draven aan de hand, sprintjes trekken in het land), en nu een week later loopt ze eigenlijk weer als een kievit... heb verder nog niks gedaan, maar zoals ze gister liep was het goed, ze maakte ook nog een vreugdesprong..

Normaal gaat Wolin elke 3 á 4 maanden voor een check van de osteopaat, preventief :) .. omdat ik lichamelijke klachten voor wil zijn.. alleen nu was het alweer bijna 7 maanden terug dat ze was geweest (schaam...) en dan merk je toch dat er iets insluipt waar ze last van krijgt..
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 29-06-10 10:07, in het totaal 2 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:04

Mooie foto PB, niet zozeer actie, maat vind de kleuren in de foto er wel heel mooi in staan.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:05

Mootje: 13 uur dressuur en dan haf 5 springen :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:20

Heleen: kan me voorstellen dat je er van baalt :(:)
Pb: mooie foto's weer!
Lotte: fijn dat Wolin weer goed loopt :)

Woll heeft wat vocht in haar hak.. Zal wel lomp tegen de boxwand gemept hebben. Heb maar wat gestapt en ben nu aan het wachten tot de groene leem droog is.

Afbeelding

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:23

Oh oh die Wolles.. Dacht dat de hak geschoren was Vief, tot ik las dat er groene leem op zat ;) ... Ik ben ook een voorstander van groene leem, heb altijd een pot in m'n kast staan :) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:21

Het regent hier :D Het is duidelijk een stuk koeler vandaag.
Snoekiej, Bij welke DA heb je afgesproken?

Ik stond vorige week met een pot klei in mijn handen, maar ik heb geen idee wanneer ik dit zou moeten gebruiken :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:35

Middag!
Het regent hier idd een beetje. Wel lekker ff dat het niet zo warm is.

_Noor schreef:
Van mij had ze die appel niet gehad hoor Snoek ;)
Ik hoop echt dat jullie snel een oplossing vinden.

Ik vond mezelf ook wel erg gul, maar weggaan zonder dat ik Vorstin uberhaupt gezien had vond ik ook zo.

Nog wat extra beterschap gewenst Mootje :(:)
Gave foto van Jackson Corien! Hij kijkt heel enthousiast :D
Succes met je cursus Noor!
Haha, grappige foto PB! Je moest hem toch wel aardig aan de gang houden bij het water he? Op de foto's zie je dat niet zo terug
Sterkte met je voet Lotte :(:) Fijn dat Wolin weer goed loopt
Balen van je hoefsmid Heleen. Wat denk jij, is het handiger om te wachten met het maken van een afspraak bij de osteo tot na de DA of kan ik hem gerust al maken? Ik zit een beetje met de KNHS week in Ermelo, dat is al over 3 weken. Als ze iets ernstigs vinden bij de DA kan ik daar natuurlijk zowiezo niet heen, maar als ze niets vinden zou ik het wel fijn vinden als ze nog ruim daardoor naar de osteo kan.
Balen dat Wolin een dikke hak heeft Vief. Haar staart is behoorlijk bruin zeg! Vies of haar eigen kleur :D?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:36

Hoe ging je intake voor de aanhanger eigenlijk Snoek?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:45

Simmie schreef:
Hoe ging je intake voor de aanhanger eigenlijk Snoek?

Dat viel behoorlijk tegen := Er werd echt meer opgelet op gewoon rijden dan wat ik met die aanhanger deed. Ik heb nu vrijdagavond weer een les staan, maar die zal hij wel afmelden vanwege voetbal. Hij heeft nog niet gezegd hoeveel les ik nodig heb. Ik denk dat we dat volgende keer bespreken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:47

Bedoel je dat het rijden met de aanhanger tegenviel, of dat er meer gelet werd op het gewone rijden?

Ik vond nog 2 fotootjes van mijn springwedstrijd van afgelopen zondag. Vind Sim wel mooi in het voorbeen!

Afbeelding

Volgende keer het midden van de hindernis aanhouden
Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:49

Mooie plaatjes Sim!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:50

Thanks! Ben zelf verliefd op de 1e (als je niet op mijn gezicht let tenminste....)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:51

Het rijden met de aanhanger viel vooral tegen met het inschatten van de breedte enzo. Maar dat viel verder wel mee. Ik moest op de weg waaraan stal ligt nog een heel stuk recht achteruit rijden, en dat ging wel. Maar het gewone rijden valt wel tegen! Ik rijd gelijk weer veels te voorzichtig met een instructeur naast me!
Mooie foto's! Sim vouwt idd heel mooi!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:58

Snoekiej schreef:
Het rijden met de aanhanger viel vooral tegen met het inschatten van de breedte enzo. Maar dat viel verder wel mee. Ik moest op de weg waaraan stal ligt nog een heel stuk recht achteruit rijden, en dat ging wel.

Nou, dat is dan best heel goed! Valt nl niet mee om recht achteruit te rijden en ik weet inmiddels hoe smal dat weggetje is! Rest is kwestie van wennen.

Citaat:
Maar het gewone rijden valt wel tegen! Ik rijd gelijk weer veels te voorzichtig met een instructeur naast me!

Dat had ik idd ook, zo van "er wordt op me gelet". Zo stom! Gewoon rijden, je hebt immers je rijbewijs! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan en ik spreek uit ervaring. :D

Citaat:
Mooie foto's! Sim vouwt idd heel mooi!

Thanks!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:05

Simmie, die eerste vind ik inderdaad ook erg mooi!! Mooi voorbeen :j ..

Knap hoor Shanouk!! Zou ook erg graag voor m'n E willen als ik straks met deze klaar ben :j ..