ben wel benieuwd
Tg lekker met dit weer even geen bak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben wel benieuwd

...
...
... wat een bink!!
, zoals ik al vertelde. Ze liep steeds dravend mee aan de hand..alles ging op een drafje, drafje naar stal, drafje naar de paddock... maar had verder niet meer gekeken hoe ze aan de longe liep.. maar gisteravond toch maar even gedaan, omdat ik steeds niks zag als ze al dravend over de gang ging.. en wat denk je; niks meer te zien linksom, gewoon rad! Ze ging zelfs uit haar dak even.. Ze was me iets te fris, want ik hield haar niet meer bij met lopen.. Dravend de stal in en op een drafje de stal weer uit.. Zat onwijs te dubben, moet de dierenarts wel komen nu ze niet meer kreupel is en een gat in de lucht springt als ze mag lopen? Bel ze toch af morgenochtend, want ze draaft als een kievit..
Ik merk snel genoeg aan Wolin hoe het zit
.
.
..Wellicht heeft het nu de tijd gehad om te herstellen? Nouja.. helemaal zeker weten doe je 't niet natuurlijk.
, gisterochtend zag mijn voet eruit
.. leek wel een klompvoet
. Dus toch maar even een foto laten maken, maar gelukkig niks kapot.. Ik heb eerder heel veel last van mijn schaafwonden, die zien er niet echt lekker uit...maar voor de rest gaat het best
.
stome rod beesten!
Weet je al hoe laat je er ongeveer bent?
. Nou kan hij vanmiddag komen, maar ik zit inmiddels tot 9 uur vanavond vol gepland.
.. omdat ik lichamelijke klachten voor wil zijn.. alleen nu was het alweer bijna 7 maanden terug dat ze was geweest (schaam...) en dan merk je toch dat er iets insluipt waar ze last van krijgt.. 

... Ik ben ook een voorstander van groene leem, heb altijd een pot in m'n kast staan
. _Noor schreef:Van mij had ze die appel niet gehad hoor Snoek
Ik hoop echt dat jullie snel een oplossing vinden.

Fijn dat Wolin weer goed loopt
? Simmie schreef:Hoe ging je intake voor de aanhanger eigenlijk Snoek?
Er werd echt meer opgelet op gewoon rijden dan wat ik met die aanhanger deed. Ik heb nu vrijdagavond weer een les staan, maar die zal hij wel afmelden vanwege voetbal. Hij heeft nog niet gezegd hoeveel les ik nodig heb. Ik denk dat we dat volgende keer bespreken. Snoekiej schreef:Het rijden met de aanhanger viel vooral tegen met het inschatten van de breedte enzo. Maar dat viel verder wel mee. Ik moest op de weg waaraan stal ligt nog een heel stuk recht achteruit rijden, en dat ging wel.
Citaat:Maar het gewone rijden valt wel tegen! Ik rijd gelijk weer veels te voorzichtig met een instructeur naast me!
Citaat:Mooie foto's! Sim vouwt idd heel mooi!
..
..