Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu eerst nog maar even met moeders weg. 
Gelukkig heeft ze niet gehoest vandaag! Dus misschien valt het mee, of helpt de Natterman al. Ze was na het rijden (ondanks dat ik in de buitenbak reed) wel weer heel nat, maar gelukkig had ik vandaag genoeg tijd om te wachten tot ze weer droog was.
Ik heb mijn werk er op aangepast, niet echt fanatiek gereden. Dat denk jij waarschijnlijk doordat ze zo zeiknat was na het rijden? Dat komt namelijk gewoon door haar vacht.
Hopen dat het allemaal voorspoedig geneest.
Ik ben alleen echt een Nerd in engels
Als je zo de dingen uit kan vinden scheelt het je echt zo mega veel geld!

) aan laten lopen en ze ging er zo in! Het leuke is dat je ook heel diep kan, en dat vond ze helemaal niet eng! Ze stapte heel moedig tot haar buik in het water zodat ik natte voeten had en vervolgens duwde ze haar hele neus onder water! We hebben dus heerlijk gespetterd!
! Ik heb ook een maffe schimmel met dat soort acties. Het is nooit saai met zo'n dier alleen kan niet iedereen die acties van hem altijd waard.
)

rowo schreef:Das wel erg vroeg zeg Lielle. Zat ze toen al zo dik in het haar? Gelukkig heb ik er niet zo'n last van en zomers cross ik eigenlijk ook niet (behalve trainingen).
Heb je een foto van Ojee, met de benen niet geschoren?
caroline78 schreef:In december is er altijd een grote wedstrijd in Lomden in olympia stadion en oa puissance op de vrijdag avond. ik ga alleen de vrijdadavond. Ze hebben daar iets van 250 stands en veel gezelligheid. http://www.olympiahorseshow.com/
Normaal kijk ik het via de BBC maar wilde er 1 keer in mijn leven naar toe. Kaartjes vond ik wel meevallen. Ik zit achter de invalidentribune en voor de memberslodge dus dat moet wel goed zijn. Voor de rest ga ik Londen bezoeken.
, kon ik weer niet ruilen of vrij krijgen van werk
... had alles geprobeerd... ik moest toch gewoon werken helaas.. Baalde als een stekker. Had er goed gebakken gezeten!! Schijnt erg gave show te zijn!!
Heb je goede pijnstilling?
. Welke film gaan jullie kijken?
. Kreeg positieve reacties!
jeetje sterkte!!