iik ga eten en naar de kaper
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geeft een fijn gevoel weer alles zo netjes
.Vanmiddag ging Armani ook weer lekker

)
Was leuk!
Morgen weer naar Enschede. Nog even wat spulletjes voor mijn gala ophalen en nog een hele middag college volgen. Woensdag naar de fysio met Woll en 's avonds heb ik gala van een vriendinnetje in Utrecht. Grootste grap is nog dat ik donderdag om 10.50 uur een presentatie moet geven in Enschede

Heb nog helemaal niets, ben onwijs druk geweest met mijn profielwerkstuk. Ga nu maar gauw iets in elkaar flansen.
Alweer bijgekomen van de brandoefening
?
Ik heb ook gemist dat je zwanger was 
Succes met afrijden morgen

Dat is misschien weer een troost krijgt er wel wat anders voor terug

haha.
. Was helemaal blij anders was ik een uur later thuis geweest
.
.
wel jammer hoor..
)
Jeetje wat dubbel zeg!! Wauw, hardstikke leuk natuurlijk dat er weer een kleine opkomst is
, gefeliciteerd!!
Maar het is absoluut jammer, zo abrupt.
, ik moet ook weer
.
.
, lesje was ze erg braaf!! Moest ook wel, aangezien het longeren een soort zadelmak-maak-sessie was met dubbelrij publiek
. 't Leek wel een wilde
. Maar met de les was ze daarentegen wel erg superbraaf en liep ze de sterren van de hemel. Mooi losgelaten in de bovenlijn, lekker sjouwen, tact, ontspanning, het had het allemaal!!
De rooie kan het wel
en die oren konden niet hoger. Morgen weer lekker op pad, zadelmaker komt om even te kijken hoe het zadel nu ligt
, volgende week komt de osteopaat weer voor Wolin.

Maar wat ontzettend balen dat Undercover nu zo snel weg/terug gaat

niet leuk
.
. heleenxx schreef:Goedemorgen. Zo weer aan het werk. Ik moet vandaag de paarden op een agrarische school behandelen in de buurt, dus lekker relaxed.
Gister was ik weer een dag naar Terschelling.