Ik heb vandaag behoorlijke pech gehad. Heb ook nog niet bijgelenzen aangezien ik bijna niet rechtop kan zitten met mijn ogen open.
Er is vanmorgen een paard dat steigerde boven op mijn hoofd geland. En dat is niet bepaald zachtzinnig gegaan. Paard heeft zich losgerukt en heeft toen zijn ijzer afgetrapt. Het ijzer is later gevonden en zat ook een hele pluk blond haar aan en bloed.
Ik ben na de klap een paar meter ver weg geslingerd. Vriendje was er gelukkig bij en die tilde me op en toen leek er weinig aan de hand te zijn. Maar even later stroomde het bloed uit mijn hoofd.
Ik bleek een hele grote scheurwond te hebben. Huisarts heeft het gehecht en mij toen doorverwezen naar het ziekenhuis voor hoofdfoto's en een CT-Scan. Hij was namelijk bang dat er een barst in mn schedel zat.
Bij het ziekenhuis aangekomen zijn er foto's gemaakt en heb veel artsen voorbij zien komen.
Had gelukkig geen bloeding in mn hoofd wat ze konden zien o pde röntgen. De CT-scan hebben ze toen niet meer gedaan. Want ook al zou er ee barst zitten, daar konden ze toch niks aan doen.
Heb in ieder geval vreselijke hoofdpijn, maar ben allang blij dat ik toch naar huis mocht. Neuroloog wou me eigenlijk ter observatie houden. Mag nu alleen op de bank liggen en ieder uur wakker gemaakt worden.
Mijn eerste springles van Bert Romp gaat dus niet door vandaag....