Loes: Fijne vakantie!
Andrea: Veel succes

Melanie: Gekke shet

En toen ging ik nog maar een broodje smeren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 

! 

Je hebt idd een heel knap paard!
Vanochtend naar stal geweest, en Vorstin gereden. Ze was eindelijk weer eens echt lekker
Daarna de Rijneken Boulevard (woonboulevard) opgegaan om een nieuwe klamboe te zoeken. Ben echt alle winkels afgegaan, en ze hadden ze alleen bij de Trendhopper (hele lelijke voor 40 euro!) en bij de Xenos. Dus ik heb nu een witte 2persoons klamboe, in plaats van mijn felroze 1persoons
Die felroze was best leuk, maar echt te klein en hij vloekt verschrikkelijk bij mijn muur (donkerrood)
Ook gelijk bij de ruitersportzaak een nieuw halster gekocht, donkerrood met bruinig streepje in het midden van Premiere

Hilde_ schreef:Bah wat een rotwond zeg...
. Ze was in december al erg mager voor een drachtige merrie (geen krachtvoer). En nu is haar veulen 2 maanden oud en ze wordt niet dikker, schijnt erg mager te zijn en aan veel Diarree. De vraag was nu, of ze het mij bij ook had. Geen diarree, wel dunnere poep. Daarom stond ze ook droog hooi.. Pff ik vind heel vervelend zo. 

viefdepief schreef:Ziet er inderdaad niet fijn uit
Hoe is het gebeurd? Op de trailer ofzo??
Snoekiej: Lekker geshopt dus
Zal je vanavond even PB'en over het bitje.
Ga zo even taart eten met mijn opa en oma

, en wat een akelige wond, hopen dat het snel over is.

Gelijk even het proefje erbij gereden, en dat ging ook wel redelijk goed.. Hopen dat het 19 Augustus ook zo lekker gaat..