Wuppie heeft al heel wat nuttige tips gegeven, en geniet dit weekend maar lekker van de paarden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:En toelichting vragen Nick? Of gaat dat niet?
Biertabje schreef:vervelend Gomir! dit heb ik dus ook gehad! niet zo zeer om mij, maar daar ging alles fout...waardoor ik niet echt verder kon! ja het kon wel! maar heb t niet gedaan! ik wil er wel graag van leren
ff een vraagje
ik dacht dat je vroeger nooit kampioenschap mocht starten als het paard (na 1april in het zelfde jaar blabla) bv M heeft gelopen en het paard onder iemand anders L loopt op een kampioenschap
in het reglement staat
Hoogste klasse
Een paard ( geldt alleen voor paarden ) mag tijdens de kampioenschap uitsluitend gestart worden in de hoogste klasse waarin het in het betreffende seizoen ( d.w.z. voor de outdoor kampioenschappen op of na 1 april) in de betreffende discipline is gestart.
hier hebben ze het dus over alleen het paard! ik dacht altijd dat een nieuwe combinatie dan met de kampioenschappen geen L mocht lopen, omdat het net daarvoor M heeft gelopen(het paard dan)
waardoor men ook zei, dat iedereen zijn paard dan voor de kampioenschappen wel ff naar een prof zou brengen
maar nu ken ik iemand die wel zo op het kampioenschap start. en de knhs heeft gezegd dat het is toegestaan
moet ik hieruit opmaken dat een nieuwe combinatie gewoon op kampioenschappen mag starten in de klasse waarin ze zouden moeten starten(in dit geval L, omdat de ruiter nooit hoger is geweest)
en maakt het dus niet uit wat het paard heeft gelopen?!
want zo mocht vorig jaar de eigenaresse van de indoctro niet op het kampioenschap starten omdat ik er Z mee reed .... niet individueel, maar wel weer voor het verenigingskampieonschap

Gaat het weer een beetje?
)
maakt mij verder niet zoveel uit! maar kan me goed voorstellen dat mensen erover vallen
alleen ik was er zelf heilig van overtuigd dat het niet mocht...vandaar even de vraag...(ja ik weet het...staat duidelijk in het reglement
)
Biertabje schreef:ja dan mag het dus niet!
dit paard heeft letterlijk vorige week nog een klasse hoger gesprongen met iemand anders.
Alleen ben ik niet degene die het ze ga vertellen...daar komen ze dan zelf wel achter (hopelijk is de KNHS zo snugger...want ze mag toch echt op de Regio starten, terwijl dat via de knhs wordt gecontroleerd)
het is idd een beetje oneerlijke concurrentiemaakt mij verder niet zoveel uit! maar kan me goed voorstellen dat mensen erover vallen
alleen ik was er zelf heilig van overtuigd dat het niet mocht...vandaar even de vraag...(ja ik weet het...staat duidelijk in het reglement
)
bedankt he!
Verstand op 0 zetten.
Vind het nog steeds jammer dat ik niet mee mag van pa en ma
Gisteravond belde Wollie we op om te laten horen hoe gezellig het daar was, best gemeen

Talida schreef:welke wedstrijden ga je doen Madelene?
best sneu!!
ging op een rare manier heb ik gehoord, maar ze hadden zelf ook beter moeten weten..
even balen! ze was me veel te sterk
geen fijn gevoel dus! terwijl iedereen zei dat het er goed uit zag, maar dat kon er bij mij echt niet in 
) 10x beter en het leverde ons dan ook een foutloze rit op
super tevreden!! met 7 barrage klanten vond ik 9e niet zo gek met 1 foutje over 2 manches
Hoe bevooroordeeld kan een mens zijn! Resultaat was wel dat ik de hele week mijn sport en mijn keuzes heb moeten verdedigen want iedereen had dat verr*kte artikel natuurlijk gelezen. Biertabje schreef:rk: nee, dat was neit het geval! het hele outdoor seizoen ook nie! maakt niet uit, maar ze werd vandaag wel verklikt door iemandbest sneu!!
ging op een rare manier heb ik gehoord, maar ze hadden zelf ook beter moeten weten..
Zelfs de friese bond had hen nog gebeld welk paard ze wilden starten omdat ze moest kiezen tussen de beide M paarden of het B paard. De friese bond heeft alle combinatienummers bij de KNHS laten checken of ze wel startgerechtigd waren in die klasse. En zelfs dat was OK. Dus was het ook niet vreemd dat ze ging starten omdat zelfs de KNHS het had goedgekeurd...
madelene schreef:Talida schreef:welke wedstrijden ga je doen Madelene?
eerstkomende is wieringerwerf....eindje rijden voor me, maar ik kan bij vrienden in amsterdam blijven slapen dus dan valt het wel mee...

Verder wel heel goed.
Maar kon overal mooi binnendoor draaien(had ik natuurlijk nog niet geprobeerd met deze), hij sprong echt apart en hij pakte super aan. Dus ben eigenlijk toch wel tevreden, alleen jammer van mijn eigen stommiteit op de laatste
Iig veel succes de komende weken.
Nog even doorzetten hoor!! Misschien draait je begeleider nog wel bij...
Jammer van de stops, maar ik vind het toch knap dat hij al zo netjes rond gaat.
.