Heb helemaal niets bijgelezen, ga alleen even opzoeken wat er met jan gebeurd is in varsseveld. Daarna ga ik heel snel mijn schooltas inpakken, douchen en naar bed...Morgenavond kom ik weer terug

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jiska schreef:leuke sport he? haha
margo: even denken.... andere nederlanders...
in de ** een val voor jan dus, maar ook voor ellen kloos en anton vd schans. anouk 8 ft in springen maar wel foutloos gecrosst. hanneke held (verschuur) 1 stop op t smalletje na het water. nynke foutloos, mirella met beide paarden foutloos. steve (jaja is een belg maar toch hoort ie er een beetje bij hé?) was foutloos in de cross en springen en was 10e door wat tijdfouten. jenny had ook een prijs maar weet niet hoeveel. alice was geloof ik ook nog 3e met plutos. in de * was henk jan met de zwarte 1 stop en met de schimmel een val. tarik uitgebeld op een greppel/trakener combinatie. verder heb ik van de * niet meer veel meegekregen.
Onide schreef:Wie gaan er maandagavond naar de clinic bij Tineke Hoekstra?Iemand? Tabitha misschien? (Heb je wat te doen)
L0ve schreef:
Kon Tarik zijn paard er niet door heen schoppenToch weer die greppel/trakhener he Jiska
patsmu schreef:Jammer Jiska.. Heb het 1e jaar dat ik Varseveld reed ook iemand zien vallen op de put.. Is toen afgevoerd naar het ziekenhuis....
heb het altijd een nare hindernis gevonden. En toch hem 7 jaar op rij gesprongen zonder problemen.... De hele cross zelf..
Erg jammer dat ik dit jaar niet mee kon doen... Zou de 8e keer zijn geweest voor ires en mij dan....
Beterschap ermee....ook voor Ice