[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

madelene

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 10:54

ik hoop het echt...als je nog zou willen overnachten dat kan bij mij hè!! ik heb een stal vrij en ook genoeg slaapplekken

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 11:46

Oow dat klinkt wel heel interessant!! Ik hoop snel antwoord te krijgen...

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 11:51

hulsberg is toch begin juni dacht ik? of heb ik het verkeerd op?
toevallig dan ook geen plaats voor overnachting voor 2 paarden met hulsberg?
Wij zouden eventueel dag voordien vertrekken. De organisatie heeft al laten weten dat er in de buurt zeker plaats is om de paarden te stallen :)

ze zal denk ik ook nog even wachten tot het warmer wordt. al lees ik hier op bokt toch merrie's die geveulend hebben deze dagen :)

Antonius kzal via fb een foto sturen :)

Indien ik nu mijn gsm verlies zullen ze wel kunnen lachen denk ik al die uier foto's :D :D

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 12:22

ja hoor mila, ik heb ook nog plek voor 2 paarden, zit me net te bedenken dat tegen die tijd de haflinger dan toch al dag en nacht buiten staat :D

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 12:23

en als het zou zijn dan gooi ik mijn andere paard er ook nog uit, kan die bij de haflinger in de wei staan.
dus dan heb ik 3 stallen vrij.
Hier is trouwens de stal van de haflinger zichtbaar.

je hebt hier wel heeeeeel hooooog aaigehalte, want dan zijn er veel kinderen en families op de camping.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door madelene op 19-04-17 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 12:24

Super dan hou ik het zo in gedachte voor als we komen. Wij rijden eigenlijk niet graag ver op 1 dag. Als het kan vertrekken we liever een dag op voorhand.
In Nederland zijn de wedstrijden vaak op 1 dag heb ik gezien.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 12:29

en we wonen maar 25 minuten van de wedstrijd af *\o/*

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 12:32

Super *\o/*

dan kunnen we ook bij jou blijven kamperen of overnachten? Ook met hond? :p want die zal ook mee zijn :D

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-17 12:59

Wat een fijne club heb jij dan! Al de clubs die ik ken een en al miserie. Daarom zit ik niet meer bij de lrv.

Als ooit iemand plek zoekt voor zijn paard te zetten in de Limburg, normaal hebben wij ook nog 2 stallen. Alle ze zijn nu nog in de maak, maar tegen de zomer moeten die wel afzijn.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 14:05

mila_furrie schreef:
Super *\o/*

dan kunnen we ook bij jou blijven kamperen of overnachten? Ook met hond? :p want die zal ook mee zijn :D

ja hoor geen probleem, ik heb zelf 2 gastenkamers en 1 gastenbadkamer, dus geen probleem.
Zou er nog een stacaravan vrij zijn dan kunnen jullie daar in slapen. Ik heb 3 honden, maar 's nachts slaapt de jongste in een bench, dus die kan er niet uit. de duitse herder in het restaurant, en de oude bordercollie op een ander plekje onder aan de trap want die kan geen trappen meer lopen.
als je zelf een tentje meeneemt dan ook geen probleem, altijd wel ergens plek.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 14:36

Meestal kamperen wij in onze camionette. Matras opblazen en slapen maar we spreken wel nog af dan . Kijk er eigenlijk al naar uit. Spannend

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 15:33

Gebeld naar Waregem en ze zijn alles aan het afbreken :( enkel vanavond konden we de coffin nog springen, maar ze is juist deze ochtend gevaccineerd...

Eens kijken of ik niet nog ergens anders kan gaan trainen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:16

Antonius: springles van K.C. kan ik zéker aanraden! Heb daar eens een proefles gehad met Icaro en ik zit spontaan weer op een roze wolk als ik daaraan denk.
Zal eens kijken naar de uiterste inschrijfdatum van Zwijnaarde dan...

Florence: dat is dan zoals bij ons. Van diegene die jurycursus gedaan hebben verwachten ze toch dat je 1x/jaar gaat jureren. Van de anderen dat je eens meegaat als schrijver indien nodig, of dat je op een klusjesdag bent.

Zeg dames... Als er zo crossen zijn waar er een aantal meerijden en Antonius heeft me niet nodig als groom, dan wil ik nog wel eens afkomen voor foto's en filmpjes. Heb dat vorig jaar ook op Waregem gedaan, was nog leuk.
Over filmpjes gesproken, Eventing Shots heeft redelijk wat filmpjes gemaakt op de CNC die je kan bestellen. Misschien zit er iemand van hier tussen?

@ madelene: ik laat de dressuur zeker niet verwateren!
Gisteren stond het springparcours er niet, dus dressuurles gehad ipv springen. En het is een gigantisch verschil in rijden. Veel meer rust, veel minder ongeduld. Hij trekt altijd wel enorm naar de hindernissen, dus zou op zich wel kunnen dat dat "gedoe" voortkomt uit enthousiasme om te springen.
En hij heeft achteraan een ijzer los heb ik gezien -O- Niet dat het er gaat afvallen, er zit alleen klein beetje speling op. Meneer kruidje-roer-me-niet kennende zal dat ook wel bijdragen aan zijn dramagedoe :roll:

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:45

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:12

Dat interview zegt nogaltijd niets. Wat is er dan precies zo anders dan anders!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 19:29

Nee ik vind het ook maar heel vaag. En ik heb de hindernissen gezien. Oké niet simpel maar ik denk niet anders dan anders voor Badminton..

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:34

Ik ga sowieso kijken op FEItv, ik kijk er al naar uit!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 19:39

Ik hoorde net dat we met Sarah en Math aan het kijken zijn om met zo een klein privé vliegtuigje te gaan, ben benieuwd of ze iemand vinden om te vliegen. Zou wel cool zijn, ben er nog nooit geweest

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:56

Waar kun je de hindernissen van badminton zien? En amai met een privévliegtuig zot!!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 19:59

Cross country app.

Ja dat zei dirk dat Math daar voor belde ma of dat ook effectief doorgaan... eerst zien, dan geloven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 22:23

Hola luxe! Als dat kan, genieten ervan!

Badminton is nu wel een wedstrijd die ik ook nog wel eens zou willen gaan zien ter plekke. Lijkt me machtig om naast die hindernissen te staan. Al zijn die van Aken ook altijd heel mooi.

Nog steeds geen veulen?

Vandaag weer springles gehad, en weer met mijn oude bit gereden. Dat pakt hij toch iets beter aan... maar ga de myler wel houden in geval van dat er ooit eens iemand problemen zou maken van mijn baucher op wedstrijd.
Intussen parcourtje van 70 rondgebold (ale, denk toch dat het die hoogte was). Ben er achter dat hij veel minder tamtam maakt als ik geen zweep bij heb, dus zonder gereden en mag écht niet klagen, hij heeft dat prima gedaan. Ik ben alleen flink ziek aan het worden, na 3 hindernissen was ik pompaf en na parcours van 7 sprongetjes was het echt 5 minuten bijkomen. Als er iemand interesse heeft in een sinusitis met uitlopers naar bronchitis... gratis in de aanbieding...

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 22:54

Oei zit niet mee Varekaj. Eerst uw paard hoesten nu jijzelf. Zo te horen is de lucht in Limburg veel beter, misschien moet je tot hier verhuizen!

Nog geen veulentje ?? Spannend zeg, hoe lang mogen ze overdragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 23:00

Laatste 2 jaar heb ik het regelmatig, voel me alsof er een tank over me heen is gedenderd. Begint met knallende hoofdpijn en keelpijn, dan komt de immer verstopte neus en nu zakt dat dus af. Heb op die week tijd al zakdoekjes verbruikt, niet te doen. Vorige 2x heb ik telkens antibiotica nodig gehad, hoop dat het niet weer zo ver komt. Dan lig ik helemaal lam.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 23:19

Ik 'erger' mij daar nu persoonlijk aan aan die Posts van TL. Super dat hij denkt aan zijn paard, dat kan perfect zijn dat die cross dat paard niet ligt, maar hij maakt en zelf nu zo een 'spel' van en mensen vragen dan waarom, en dan komt er een antwoord van niets eigenlijk. Hij moet zich helemaal niet verantwoorden maar dan moet hij er ook niet suggereren dat er dit jaar slecht gebouwd is (quote: De manier waarop het dit jaar is gebouwd (met als thema "Back to the Future" ) is niet waar wij voor staan. )
Die preview zegt volgens mij maar 50% waarvoor het parcours werkelijk staat. Je ziet niet alles op die preview. Als ik het goed heb, is deze digitaal getekend, was vorige jaren zo, nu nog niet gekeken. Er zijn nog genoeg ruiters die na dressuur afhaken omwille van dat het parcours hun paard niet zou liggen of bodem niet goed. Maar dan hebben ze het toch in levende lijve gezien. Ik vind het beetje raar. Goed dat hij denkt aan zijn paard, maar hij had het nieuws iets anders moeten verwoorden in zijn eerste bericht.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 23:30

Dank u varekaj maar ik ben blij met mijn snotloze neus en longen :D. Is met die temperatuurverschillen!