Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Ja is altijd wel een verrassing hoe ze die oppakken he?
Ik begin altijd op een lage gewoon relaxed in stap. Ideaal. En dan lekker een hele poos vanuit draf. De basis is belangrijkst. Rest komt vanzelf.
Of niet. En je houd reuze sprongen
suikermeisje schreef:Als dat bruggetje in de B zit stelt die echt niets voor. Reed hem toen met m'n 5 jarige in de oefencross. Toen zaten er meer planken in. Toen die in de B zat (schiet me nu te binnen,, vorige jaar idd ook zelf die cross gereden, vergeetachtigheid) was die super laag en meer een mini afsprong.
Happinez schreef:Klopt hoor de basis is ook het belangrijkst, alleen stond in vinkega alleen deze hoogte ( wat er op het filmpje eigenlijk helemaal niet hoog uit ziet maar in mijn beleving wel)
[ Video ]
josewoos schreef:Nee, BB springen, maar nog niet B gestart.
Maar omdat ik met vorig paard al mijn punten heb gehaald mag ik nu in sgw gelijk B starten.
Scheelt weer, dit paard is maar 162cm en 100cm parcours vind ik zelf op dit paard echt hoog
Mijn vorige paard met veel ervaring had ik dat helemaal niet en was me niks te hoog.
Stom hè? Iets met dat tussen je oren![]()
Succes met klussen!
annikavolder schreef:[ [url=m/vrcec4.jpg]Afbeelding[/url] ]
In Renswoude bedoelen jullie deze brug denk ik? Zat idd in de B 1 of 2 jaar terug. Ik vond m doodeng maar ja, je moest m toch doen als je verder wilde rijden dus in een drafje eropaf met been eraan, ogen dicht en gaan. en viel best mee....... Ik heb met mn vorige paard in Ede wel eens gehad dat we afsprong het water in deden en die sprong echt een meter of 4 verder als een bommetje de waterbak in...... gelukkig ging hij rechtuit en zat ik nog en Wendela kwam niet meer bij van t lachen......