HH gefeliciteerd! Echt heel leuk zo allemaal op de zelfde dag!
TG Cool zeg naar Madonna
Rosa
oeps volgende x toch maar zo een ouderwetse ontstopper.
gr_roos schreef:Marijke dat is wel zo, een goede instructeur heeft ook aandacht voor de leerling die dan aan het rijden is, maar als je voor iedere hindernis 5 á 6 keer stil staat, na iedere hindernis moet stappen om weer goed in het zadel te zitten en dan nog 3 voltes moet galopperen voor je naar de volgene hindernis gaat wordt het een heel lang verhaal. Ik ga gewoon niet voor mezelf beginnen in een crossles, is ook onverantwoord, omdat er dan geen toezicht is als er wel wat gebeurd.
Dat is inderdaad bij ons gewoon het probleem, en dat er dan nog iemand na iedere sprong met de instructeur in discussie gaat terwijl ze de sprong blokkeert. Ik rij heus wel graag voor en heb ook echt wel geduld, maar zou wel fijn zijn als er wer een beetje tempo in de les kan...
Sannn: Dat snap ik volledig zo ben ik natuurlijk ook begonnen! Maar waar ik het persoonlijk over heb zijn 2 combi's waarvan het paard echt niet wil en kan springen en de amazone ook niet echt hard werkt om het beter te maken. Hoop niet als arrogant of asociaal over te komen maar het zijn er gewoon 2 die niet echt klaar zijn voor een groepsles... (maar ze zouden er volgende week niet zijn
)
Snowy
Snoekie: De mijne was ook altijd erg dun! sinds dit jaar ineens niet meer. Bij mij was het enige wat hielp, onbeperkt hooi en heel veel grasmix door zijn voer.
Vandaag ook uitslag van red zijn mest onderzoek, Schoon!
HH I Love Cavalor!! helaas hebben zij geen grasmix.... Lekker dagje gehad dus!
Verder heb ik een hekel aan dikke dieren! (weet ook wel dat het soms bijna niet tegen te gaan is...)
Red heeft vandaag hard gewerkt, lekker compact kunnen rijden met dressuur. Hij was helemaal wit van t schuim
Daarna lekker afgespoten en laten rollen. Hij heeft denk ik wel 8 x gerold lekker in het mulle zand. heerlijk zo een gepaneerd paard.