Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik vind hem zelf dus ook wat te mager ogen, maar denk dat Sim het bij het juiste eind heeft. Hij mist echt nog flink veel van zijn bespiering en ik heb het idee dat het nu pas een beetje begint te komen. Langs de schoft komen eindelijk kussentjes en toen ik vorige week zonder zadel erop zat voelde ik ook niet meer de ruggegraat tussen mijn billen. Bovenlijn kost wat meer moeite omdat Vies deze ook moeilijk loslaat en dus niet helemaal goed gebruikt. Duurt wat langer bij Vies omdat (denk ik) ik rijtechnisch niet handig genoeg ben om hem er altijd doorheen te rijden. Ik heb pas de laatste weken dat ik hem lekker door het lijf kan laten lopen en dat heeft hij natuurlijk nodig om zijn rugspieren en bilspieren te ontwikkelen.

oeps volgende x toch maar zo een ouderwetse ontstopper.gr_roos schreef:Marijke dat is wel zo, een goede instructeur heeft ook aandacht voor de leerling die dan aan het rijden is, maar als je voor iedere hindernis 5 á 6 keer stil staat, na iedere hindernis moet stappen om weer goed in het zadel te zitten en dan nog 3 voltes moet galopperen voor je naar de volgene hindernis gaat wordt het een heel lang verhaal. Ik ga gewoon niet voor mezelf beginnen in een crossles, is ook onverantwoord, omdat er dan geen toezicht is als er wel wat gebeurd.
)
Daarna lekker afgespoten en laten rollen. Hij heeft denk ik wel 8 x gerold lekker in het mulle zand. heerlijk zo een gepaneerd paard.

maar kwam net tot de conclusie dat als je bij eventingphoto bij zoeken je naam in toetst krijg je al je fotos

Eten/drinken hielp niks, begrijp er niks van. (ik ben echt een domme doos....) 
.

.
.
.
.