Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Moet alleen zelf proberen lichter te blijven zitten. Die dichter ik bij de sprong kom hoe zwaarder ik ga zitten (bijna achterover aan het leunen zegmaar). Dus daar goed op geoefenend, en dan spring ze echt geweldig
. Je merkt gewoon echt verschil, als ik zwaar zit drukt ze haar rug er wel eens uit.
leuk dat ie het zo goed doet.
.
geen woord voor nodig
en glimt als een spiegel!! 
maar heb er idd een hekel aan als er teveel haar aan komt en scheren kan ik dan wellicht al voorkomen, met Rebecca deed ik het ook niet anders. Als ik merk dat er weer meer haar onder die deken komt ga ik steeds zwaarder van grams,

goeiemorgen.
Frustrerend
. 
Gelijk door naar de voorbereidingsruimte voor de OK waar een hele aardige verpleegkundige me gerust stelde en infuus in bracht. Toen de dokter nog even gesproken met zijn hele team (stonden 6 man om mijn bed
) En toen kon ik naar droompjesland. Op de uitslaapkamer moest ik mijn ogen open doen voordat ik naar de afdeling mocht, maar dat was een hele opgave
Uiteinndelijk begon ik rond 4 uur echt wakker te worden. Ik had toen veel last van mijn hand en kreeg dus gelijk wat voor de pijn. Uiteindelijk was ik om 7 uur weer thuis.

Komt goed uit dat ik vannacht 10 uur geslapen heb
Was echt even nodig.
dus maar even een handwasje gedaan van de meest noodzakelijke dingen.. Zit nog even een broodje te eten nu, maar ga zo eerst even een agenda maken, dan boodschappen doen, naar de uni voor de vergadering, waarschijnlijk naar de kapper (weet nog niet of ik echt zin heb
) langs de nieuwe stalling van Woll, koken, film kijken bij een vriendin en nog even de stad in vanavond. Gezellig dagje