Nathalie, een kind krijgen is natuurlijk ook hartstikke leuk! Wel jammer dat je dan Undercover 'kwijt' bent... Ga je nog wel iets bijzonders doen als soort afsluiter?
Ik heb verder wel even bijgelezen, dit weekend niet achter de pc gezeten. Na vrijdagavond was ik hartstikke moe, was best druk en het ging niet echt lekker op het werk. Daar kon ik ook niet zo goed van slapen en moest de volgende ochtend wel weer om 7.15 beginnen. Heb uiteindelijk wel gewoon zaterdagochtend gewerkt (moest de hele dag) maar mocht gelukkig om half 12 naar huis omdat ik me echt niet lekker voelde. Was gewoon heel moe en voelde me koortsig. Ben 's middags op bed gegaan, want ik wilde 's avonds nog wel mee uit eten. Na wat uurtjes op bed was ik wel wat opgeknapt en het eten was lekker. Lag zaterdagavond gelukkig gewoon om half 11 op bed!
Zondagochtend moest ik om 8 uur weer op de manege zijn om de hele dag te helpen met de pony-springwedstrijd. Gelukkig mocht ik grotendeels lekker binnen zitten, op het secretariaat 
Vanavond ga ik Voodoo wel even weer longeren, want die heeft al een paar dagen niks gedaan. Kwam er gewoon echt niet aan toe dit weekend.